Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc je vykoupení

17. 08. 2000
3
0
3160
Autor
Vio

Noc Tma opojná jako doušek vína Dnes konečná zastávka pro mou bloudící duši Očistné ticho v plášti samoty S únavou poklidně přichází vykoupení z denního shonu Víčka na zámek Chci ztratit klíč alespoň na pár hodin Zapomenout Nevnímat Usínat V tom jediném bodě potkat pod polštářem své sny ... a mezi tím nevědomky čekat na ráno, které snad přijde, abych příští noc zase pocítil, že jsem naživu...
Mahoney
25. 08. 2000
Dát tip
moc dobré, oslovuje... hezký paradox... pradoxy já můžu...

Bodlak
19. 08. 2000
Dát tip
Hmmm...nezbyva nez souhlasit...to znam taky

Drakkan
18. 08. 2000
Dát tip
TIP

Roy
17. 08. 2000
Dát tip
Ughh! nevím přesně o čem to je. Vypadá to jako když spíš a nespíš (skoro jako DeDy), ale je to takové jakoby neosobní, jak destilovaná voda, bez příchuti a minerálů . . . ale budiž, kdož jsi bez viny, hoď kamenem . . .

Vio
17. 08. 2000
Dát tip
Ale Royi, tohle, že není osobní? destilovanou vodu to může připomínat svou jednoduchostí a průzračnou čitelností

Siminka
17. 08. 2000
Dát tip
I když mám radši veršované, toto se mi fakt líbí. Za to, že umíš tak zkrášlit stereotyp dávám ti tip.

Merle
17. 08. 2000
Dát tip
podobné já moc nemusím, ale tahle je mi blízká....

Miroslawek
17. 08. 2000
Dát tip
Zavíraly se mi u toho oči, opravdu... o to Ti šlo? No jo, zase plácám. Vím očem tahle drásnička je, moc dobře to vím. Teď chvíli žiju na plný koule, ale byly chvíle, kdy mi zbyly jen ony a prázdnota.

Lee
17. 08. 2000
Dát tip
znám... marné umlčení myšlenek... stejně je neuspíš... myšlenky zrádné...

Lee
17. 08. 2000
Dát tip
ještě si Tipnu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru