Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Manifest kašparpunkový

06. 03. 2004
4
0
2721
Autor
Windy

Prostě manifest:)

 

My, nejvěrnější  základní kameny Kašparpunku po vzoru dadaistů, realistů, futuristů a komunistů dáváme v plén své pokřivené (a jediné pravé) vidění světa a všeobjímajícího jsoucna.

            Na počátku byl zvuk. Lépe řečeno na počátku všeho stálo zaržání Démovi kytary. I osmého dne sestoupil bůh na Zem a pravil: „Nu, což, vždyť všechno je to jen taková z nouze ctnost .“

            A tak, my pravověrní šíříme dál Znouzectnost a otevřeně se k tomu hlásíme. Každý z nás dělá z nouze ctnost, ale málokdo si uvědomuje tento základní princip bytí. Na potkání či  požádání demonstrujeme své odhodlání vytrvat v našem boji až do hořkého nebo nějakého jiného konce.

            Do našich řad může vstoupit skoro každý. Stačí k tomu jen málo, pohleďte sami:

  1. Vyznávat základní principy Kašparpunku plynoucí z názvu tohoto filosofického náhledu na jsoucno a bytí.
  2. Navštívit jedno kázání ad absurdum Znouzectnosti. Katechetismus budiž zde jen  nedostatečným vyjádřením zážitku z kulturního prožitku vyššího poznání.
  3. Nejez žlutý sníh.
  4. Staň se Kašparem. Není důležité vyhrát, ale být Kašparem.
  5. Vždy buď Kašparem, neboť jen ten dokáže překonat zkaženost dnešní doby.
  6. Nesměj se svým vtipům.
  7. Choď řádně upraven, aby každý poznal, že jsi tím, kým se cítíš být.
  8. Taškařice a legrace napomáhají dobrému jménu celého hnutí.
  9. Pij s Mírou. Rozhodně nepij sám.
  10. Pamatuj, že po dvou domů vždycky dojdeš.
  11. Buď opatrný, není nás mnoho.
  12. V nouzi poznáš Kašpara.
  13. Na Znouzi též.
  14. Buď čestný jen z nouze, není nás mnoho.
  15. Rozšiřuj Kašparpunk do posledních sil.
  16. Každému, kdo si při setkání s Tebou, Kašpare, poklepe na čelo, odpusť, neb neví, co činí.
  17. Pomáhej starým lidem i ze schodů.
  18. Nekuř, nepij, nemluv sprostě. Dobrého po málu. 
  19. Mluv jen to, co Ti slina na jazyk přinese.
  20. Umění je relativní pojem.
  21. Buď relativní.
  22. Kašparpunkeři nemohou být OUT, protože nikdy nebyli IN.

 

Tak pravíme pro ctnost všeho lidstva. Staňte se i Vy misionáři Kašparpunku. Záleží pouze na Vás, jak se vyrovnáte se skutečnou realitou. My Vám sice můžeme ukázat dveře, ale vstoupit musíte sami.

 

 

 

 

V Praze dne 29.9.2003 

Kardinál von Vokap & Windy The last scout 


johanne
25. 05. 2004
Dát tip
jooo :)), pobavilo :D

Seregil
27. 03. 2004
Dát tip
S Mírou budu pít, málo budu klít... a pak se zahrabu ve jménu Kašparpunku.... Vivat... tedy... tip

Windy
23. 03. 2004
Dát tip
Renja: Platí:) Nejbližší je 14.4. :) Míra raději techno a disko=nepřípustné:)!

Renja
22. 03. 2004
Dát tip
.....To sme my ,hasici, nehasili...... Tak az budu v Praze a ciste nahodne bych tam stihla Znouzi, tak se urcite potkame,ju? Miru brat teda nemusis, kdyz to neni zrovna jeho vyvolena....muzika.

Windy
21. 03. 2004
Dát tip
Renja: Stojím tu na skále, na kraji útesu, a střelka kompasu zuřivě se točí... Míru asi nevezmu, jednoho znám, ale to by nebyl zrovna jeho šálek čaje:)) Na Znouzi se potkat můžeme, ale já obrážím pouze pražské koncerty...Český Krumlov, nevím nevím...:)

Renja
19. 03. 2004
Dát tip
A ja vam rikam, ze banany budou zas o neco drazsi... Dilko pekny....treba se na Znouzi nekdy potkame (kdyztak vem Miru,abychom s nim mohli pit...bez nej by to byla nuda-a po trech se domu chodi jeste lip...)

Windy
14. 03. 2004
Dát tip
No, je pravda, že Znozi tak trochu znám:) ale soutěžit se v tom asi nedá:) Důležitá je ta přízeň této kapele:)

Wemi
13. 03. 2004
Dát tip
pojedeme z vršku, nabijem si obličej.. já čekám dál, čekám dá_ál, já čekám dál, já čekám dál... uapapaúaú uapapaúáú, ou jé.

Windy
13. 03. 2004
Dát tip
Wemi: Čekám dál, čekám dál...podzim je fajn...:) Vidím, že jsi znalec...To se cení:)

Wemi
13. 03. 2004
Dát tip
no znalec... nazývati se znalcem nechci, ponevadž znám znalce, kteří tisícekrát přemohou moje znalectví...:) myslim, že třeba Ty:) jen to bylo prví, co mě napadlo, tak jsem si to nedokázala jaksi odpustit...

Wemi
11. 03. 2004
Dát tip
super... je to fajné ale mám problém s bodem číslóó...ehmm... devět ráda bych si s Mírou tu a tam přihla, ale žádnýho neznám... je nějakej způsob jat ntento bod obejít? nebo přeskočit.. a ještě jeden naivní dotaz... proč se nemá jíst žlutej sníh? vždyť má barvu jako pampelišky:)

Tak to asi poletím.

Dero
06. 03. 2004
Dát tip
To je ale blbost ... :o) V dobrým ... :o)

Yorick
06. 03. 2004
Dát tip
jsem z toho úplně zrelativizován. Ten žlutý sníh si tdy vezmu k srdci (tentokrát ne do úst)... :*)

Drago
06. 03. 2004
Dát tip
ucht...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru