Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Toužím po chvilce Tebe

07. 03. 2004
4
0
2902
Autor
Madlen

 

Po krůčku mizíš v představách mi

však pod kůži vryl ses sdosti

tak jako touha ze stěnami

kterou ven temno prostí

 


dapler
28. 03. 2004
Dát tip
Nesnaž se, jde Ti to samo.t

horák
19. 03. 2004
Dát tip
hele, ja te tipnu - ircite jsi to myslela lepe, nez to ostatni pochopili :o), dyt to musi byt zle byt tady bez tipu :o)

Madlen
19. 03. 2004
Dát tip
Ale ja se snaziiim :o) Diky !!! :o*

Madlen
19. 03. 2004
Dát tip
Dekuju. Konecne nekdo s dobrym nazorem, konecen nekdo, kdo to pochopil ... doufam tedy :o)

horák
19. 03. 2004
Dát tip
treba jsem zrovna naladenej na podobnou vlnu :o)

Besuhoff
08. 03. 2004
Dát tip
Poslední dva verše jsou mi absolutment nesrozumitelné... :-D ...a ... "se probouzí v seru",... to je eufemizmus? Ale vážně, jako celek mi to jasné je, ale ten konec... myslím, že jsi se moc snažila udržet rým, a vznikl z toho nesmysl. "ze stěnami / prostí" .... nedává smysl.

Carodej
08. 03. 2004
Dát tip
...

Madlen
08. 03. 2004
Dát tip
Cos tema teckama chtel vyjadrit ?

Carodej
08. 03. 2004
Dát tip
pocit...

Silwin
08. 03. 2004
Dát tip
Madlenko tadyto na mě z ňákýho důvodu (nevim z jakýho :o) moooc zapusobilo! Ze ty nedas vic na jevo, co v tobe je ;o) tvaa francouzsko-anglická dvojjazycna sekretarka :o)

Madlen
07. 03. 2004
Dát tip
Vysvetlení ... :: Vytraci se z meho vedomi, ale mam ho porad v sobe, pod kuzi. Mam ho v sobe pod kuzi, ale uvezneneho, jako moji touhu k nemu, ktera se probouzi v seru ... Uz je to lepsi ? :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru