Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez názvu

17. 08. 2000
1
0
3164
Autor
Sadaf

1. A zajiskřilo v očích, i když jsi zatím nechtěla 2. A zajiskřilo podruhé ty jsi řekla to bych neměla. Pak přišlo ráno a bylo čistý, že je to láska , bylo přes noc jistý Naše nedočkavosti v lesním chrámu a milování pod dekou když ztrácela ses k ránu. 3. A tak šel život - my přijali to s díkem a jeden pro druhého, staly jsme se zvykem. 4. Jen koncem roku trochu písku v kolech já nejraděj bych pracoval snad v uranových dolech. 5. Pak to krásné zjištění, že bez sebe to nejde a trochu jsme tak čekali, co z toho všechno vzejde 6. Co s toho vzešlo teď už oba víme strach mám jenom z jednoho - že navzájem se sníme.
upřímná
28. 09. 2002
Dát tip
Krasny, treba taky jednou budu moct podobnou vec napsat..... ***

PetrViP
08. 04. 2001
Dát tip
smíne jo, ale jak je ta báseň vykonstruovaná se mi moc nelíbí. hned u 3 jsem se zastavil... tam je takový klišé...

Šminka
02. 01. 2001
Dát tip
do blbůstek se mi to nezdá, ale líbí.

mike
20. 10. 2000
Dát tip
Verš ti občas trochu uletěl : sloky 3, 6. Trochu to kousá do uší.

Naja
05. 10. 2000
Dát tip
Patri to urcite do Blbustek ???

Vio
29. 08. 2000
Dát tip
Chtělo by to jen trochu vylepšit ty rýmy. nejde-vzejde je dost jednoduché

Adelan
21. 08. 2000
Dát tip
Běžný téma, ale hezky napsaný, milý

O.S.to6
21. 08. 2000
Dát tip
8. Pak zajiskřilo napolsedy se v Tvém oku se slzou a příbory zařinčely nad mou ztvrdlou ledvinou :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru