Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rybníček

09. 03. 2004
18
0
5607
Autor
rainman

     Jestli jsem uměl plavat ? No jasně, dokonce ještě dřív než chodit. Škoda, že jsem to zase zapomněl. Naučil jsem se to v takovým malým rybníčku, co se pořád zmenšoval a zmenšoval, až jsem nakonec dosáhl rukama z jednoho břehu na druhý. Ale i tak se někdy dělaly veliké vlny a pěkně to se mnou házelo.

     Když se rybníček utišil, poslouchal jsem. Někdo na mě zdálky mluvil. Zkoušel jsem mu odpovídat, ale nějak to nešlo. Pak se prohnulo nebe a hlas se ozval docela blízko. Lekl jsem se a rychle jsem ho vší silou podepřel rukama. Ozvalo se "AU!" a obloha se vrátila nazpátek.

     Jednoho dne jsem se probudil a zjistil jsem, že se s rybníčkem něco stalo. Jednak že mi někam pomalu, ale vytrvale odtéká. A taky jsem si připadal celý převrácený. Nemohl jsem se orientovat. Napadlo mě, že bude nejlepší plavat pryč. Přece tu někde musí být východ!

     Nakonec jsem ho objevil. Pravda, byl sice trochu těsný, ale co se dalo dělat. Moment...co to...tady je nějak moc světla, a voda žádná...!

     Najednou je mi strašná zima, pláču a vůbec ničemu už nerozumím. Chci zpátky.

     "Máte krásného chlapečka..."

KDE JE MŮJ RYBNÍČEK ?!?       

                                                                                                            28.4.1959


Madlen
25. 08. 2004
Dát tip
***t

Albireo
18. 03. 2004
Dát tip
Moc dobré! * Katugiro: Mně by to teda bez posledních dvou řádků nedošlo.

Hester
17. 03. 2004
Dát tip
*

Kytička
16. 03. 2004
Dát tip
Moc krásně napsaný!!! *** avi

Mařka
12. 03. 2004
Dát tip
-))*

DušíK
10. 03. 2004
Dát tip
je to krásný ... t.

Delahaye
10. 03. 2004
Dát tip
:-)) bezvadný ! T.

vesuvanka
09. 03. 2004
Dát tip
Pekne napsane, libi se mi a davam tip.

katugiro
09. 03. 2004
Dát tip
"chci zpátky" a konec by bylo lepší, čtenář není idiot... ale i takhle se mi to líbí :)

ten výkřik je takovej moc rákosníčkovej.. ale fakt dobrej nápad :)

Elyn
09. 03. 2004
Dát tip
:) to je hezký :) *

rainman
09. 03. 2004
Dát tip
jo a to datum se týká mně, ale není přesný; rok ano, to ostatní jsem malinko posunul :-)...

Elyn
09. 03. 2004
Dát tip
vidíme, vidíme :))

Craerassy
09. 03. 2004
Dát tip
:-) tip

kassiope
09. 03. 2004
Dát tip
Tak to je krásný! Vůbec jsem takový konec nečekala, ale zato to se mnou slušně zamávalo :o) t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru