Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Snažím se najít

18. 08. 2000
0
0
9753
Autor
Olí

Snažím se najít svého Boha co podrží mě chvíli výš. Abych se do něj stulit mohla... Snad pomůže mi ohnout mříž klece, co kolem sebe stavím ze zásad, výhybek a ran a někdy se tím celkem bavím. Toužím jím brouzdat sem a tam ve chvíli, která neumírá. A cítit, že mi konejší tělo i duše jeho víra v svět, který zveme vezdejší. Mohla bych takto vzývat muže. Nevěřím však, že muž je Bůh. Sám v hlíně nebo na obloze hledá své duši svěží vzduch.
Anonym
24. 08. 2000
Dát tip
mam podobny problem a je to pekne napsane-Pavel

Miroslawek
21. 08. 2000
Dát tip
Taky občas po ránu hledávám v pokoji svěží vzduch, ale většinou se stihnu doplazit k oknu.

Olí
20. 08. 2000
Dát tip
Jester, dík za uvítání. Fakt jsem to myslela tak, že se chci stulit do Boha (pro mě Bůh není ani tak osoba, jako spíš nějaký prostor k životu, tak proto). Myslím, že to rýmování 1. a 3. řádky je ještě tolerovatelné, ale máš pravdu, klasika to není. Dík za názor.

Vio
18. 08. 2000
Dát tip
Jen hledej dál... ale nebuď zklamaná, jestli nic nenajdeš P.S. Tohle je, dle mého skromného názoru, spíš lyrika než epika

Merle
18. 08. 2000
Dát tip
ano bylo by hezký mít jistotu víry... mít se o co opřít, nějaký pevný bod v chaosu okolo

Drakkan
18. 08. 2000
Dát tip
Ač si rytmu nevšímám, tohle se mi zdá pěkně veršované a přitom hezké.

Filip
18. 08. 2000
Dát tip
Básnička se mi líbí - toužím jím brouzdat sem a tam, ve chvíli která neumírá - :-)))hezky vyjádřeno. Budou ještě další dílka?

Olí
18. 08. 2000
Dát tip
Vio, s tou lyrikou máš stoprocentní pravdu, dík. A jinak - snažím se, však víš.

jester
18. 08. 2000
Dát tip
Líbí a věřím, že další budou lepšejší..jestli mohu radit.. to toužím jím brouzdat.. myšleno Bohem_? a potom..snad to rymovani 1.a 3tí řádky mi trochu nehraje.. Ale to je jen můj hnodopišský názor. jsem rád yes přišla( a ne kvuli tomu tipu)..)...tož vítej..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru