Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ze života puberťáka 2.

10. 03. 2004
14
1
4474
Autor
rainman

musím se podělit o jeden zážitek. pro jistotu se omlouvám za sprostý slova, ale patří sem.

"Tak kam pudem?"

"Třeba naštvat bábu Sklenářovou!"

"Tam sme byli převčírem..."

"No a co, stejně na to dávno zapomněla." 

Rozchechtali jsme se. Byli jsme tenkrát čtveřice nerozlučných, sotva odrostlých štěňat, co při svých nekonečných toulkách mezi paneláky házela po lidech nesnesitelnými chomáči puberty.

Došli jsme k malému domku na kraji města. Silně sklerotická bába Sklenářová byla náš třídní nepřítel. Bydlela sama, jen občas k ní přijela na návštěvu dcera s manželem. Stačilo zaťukat na okno a vyletěla hromada nadávek a za nimi jejich autorka.

"Hajzlové zasraný! Já vás proženu, jenom počkejte!"

Dneska ale bylo všude divné ticho. Žádné světlo, rádio puštěné naplno, vůbec nic. Až po chvíli jsme si všimli, že na dveřích visí parte s jejím jménem. Najednou nám začala být zima.

Z myšlenek nás vytrhly zvuky, které přicházely z druhé strany domku. Potichu jsme se připlížili k oknu. Co jsme viděli, nám vyrazilo dech. Uprostřed místnosti stála postel, ze všech stran obklopená hořícími svíčkami. Na posteli se zmítala dvě nahá těla. Jenomže tohle nebyla scéna, jakou každý z nás viděl v potajmu shlédnutých pornofilmech. Tohle bylo něco mnohem víc; absolutní odevzdání se jeden druhému. Láska prožitá do všech pórů, umělecké dílo, dokonalost, která se dost blbě popisuje.

Ani už nevím, jak dlouho jsme tam stáli. Pamatuju si jenom, jak jsme odcházeli domů nezvykle tiše, bez obvyklého smíchu, sprostých vtipů a připitomělých řečí.

-

Někde hluboko v podvědomí nás jako tupý kámen v botě tlačila nejasná myšlenka, že naše dětství je definitivně v prdeli.


1 názor

Andulka
25. 03. 2004
Dát tip
skvele...:-)*

Hester
17. 03. 2004
Dát tip
***

RuDa
15. 03. 2004
Dát tip
Chomáče puberty :-) *

Mařka
12. 03. 2004
Dát tip
Ty brďo!* (nepapouškuju někoho?)

cinemon
12. 03. 2004
Dát tip
Hezký:-) TIP

Desiré
12. 03. 2004
Dát tip
Pěkný kontrast .... dokonce se tam hodila i ta sprostá slova. :) Dávám T. Povedlo se to ...

fungus2
11. 03. 2004
Dát tip
Líbí. TIP

horák
11. 03. 2004
Dát tip
pekny, jdu se kouknout po jednicce

Negi
10. 03. 2004
Dát tip
tak tohle taky nemá chybu.

Leja
10. 03. 2004
Dát tip
Táto poviedka je super :)*

katugiro
10. 03. 2004
Dát tip
milování na smrtelném loži? kam jinam se svíčkami... :) pardon... jen mi to znělo příliš moralisticky... nebo sentimentálně... moc jednoduše... tak nějak

Gerzon
10. 03. 2004
Dát tip
Promiň mi mou zvědavost, ale zajímalo by mě, jak puberťák bez vlastních zkušeností v této věci pozná lásku prožitou do všech pórů.

rainman
10. 03. 2004
Dát tip
Nepoznal. Až když ji poznal, našel i slova, kterými ji pohladil...a kterými ji dokázal popsat. :-)))

Gerzon
10. 03. 2004
Dát tip
Tak to musel být silný zážitek, když si to pamatoval tak dlouho :-)

sidonia
10. 03. 2004
Dát tip
tý brďo, *t

sidonia
10. 03. 2004
Dát tip
jo a avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru