Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malostranská Beseda

10. 03. 2004
0
0
3176
Autor
Jim_Page_LZ

Loreta Revue

 

Přijměte pozvání do Malostranské Besedy v neděli 21. března od 19ti hodin.

 

Začarovat nás přijde divadlo Vavřinec s divadelní hrou Čarodějky ze Salemu.

 

Hudebním hostem bude mladá folková hvězda Martina Trchová.

 

Iprovizacemi bude provázet Nedělní Divadlo, a jako tradičně dojde i na básně a povídky vybraných autorů.

 

Těším se na vás

Jimik

 

(Pro Papoucha ... je to v Praze :o))) )


papouch
21. 03. 2004
Dát tip
ajóó, fPraze!! Vidíš, to by mě nenapadlo... :-)))) dík :)

Ale no tak, já přeci taky. Tak nedělej fóry. Bude to jako vždycky - žádný jména, žádný otázky. Jen čirá vášeň. Já prostě whisky zbožňuju.

Jim_Page_LZ
18. 03. 2004
Dát tip
Papouchu ... no ... jestli je i v Brně Malostranská Beseda ... tak to klidně přepíšu :o))) a stejnak jsem to přepsal :o)

Zolo
18. 03. 2004
Dát tip
P_H: Kdepak, kdepak.

Fajnovko.....!

Zolo
18. 03. 2004
Dát tip
Víš, nejsi můj tip ... :))) Sorry.

Zolo
17. 03. 2004
Dát tip
To nevyjde, Pištíne! Již jsem zadaný :)

To mi tedy dává jistou šanci.... Můžu tě na něco pozvat ?

Bebitka
15. 03. 2004
Dát tip
drfaust: neřiké přiď, když většina jde na nohavicu, jaxem slyšela... Zolo: to bys byl sladkej!!! a budeš tam natuty?

drfaust
15. 03. 2004
Dát tip
Já na Nohavicu nejdu, jelikož nenám lístky:( Takže půjdu asi tam. Tak přijď mezi lidi, rádi tě uvidíme:)

Zolo
15. 03. 2004
Dát tip
tak to budu! ;))

Sladký žeru nejradši..............

Zolo
15. 03. 2004
Dát tip
Tomu nerozumíš ..............

Zolo
15. 03. 2004
Dát tip
Bebitka je stejně na holky a já na kluky, takže buď v klidu ............

Lumpe drzá !

papouch
14. 03. 2004
Dát tip
Zolo.: a jak to mám vědět? :-) (opět se ptám - proč si pražáci o sobě myslí, že jsou středem Galaxie a že tam, kde končí metro začíná poušť a žijou tam méněcenní národové, kteří nemají jména a proto není nutno za pražskou adresou uvádět i jméno města? :-)

Zolo
13. 03. 2004
Dát tip
Uvidím, kde najdu nějaký podrobnější informace, třeba jaký je vstup apod. Papouch: ... nebo v Praze? :) Bebitka: Pokud přijdu, donesu Ti to CD s Vlnama Pišta_H. : Doma budeš ty! :)

drfaust
12. 03. 2004
Dát tip
přijď:)

Doma budeš !

papouch
11. 03. 2004
Dát tip
kde? v Pardubicích? nebo ve Zlíně?

Bebitka
11. 03. 2004
Dát tip
to nezní špatně, bych i šla, Jime :))

Bebitka
11. 03. 2004
Dát tip
tak co, kdo pudete taki???

Delphy
10. 03. 2004
Dát tip
..a bude tam i Jimmy Page se svou dvouhlavou kytarou? ja bych moc rad slysel treba going to California, nebo The Rain Song.. :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru