Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vykřičená hora

12. 03. 2004
11
0
7377
Autor
Vio

Vykřičená hora

 

 

    žádná hora
 nenechá echa
aby  nevyzněla
dole      hlasem
 nutí je sčesat
    přes záda
     hřebeny
        do  ú
          do
           lí

 

           a
          níž


Miroslawek
11. 09. 2004
Dát tip
hlavně - a níž

katugiro
24. 08. 2004
Dát tip
asi mám rád hory nebo nevim *

Amateri
24. 03. 2004
Dát tip
Obsah, zpracování. Výborně.

alina: výkřik-čník nebo výkřik-níž? nebo snad obojí ?) jináč je to tedy dílko na úrovni - jen díky kritikám :)

Bebitka
15. 03. 2004
Dát tip
hory stékají s hřebenem v kapse je taková níž ta která nevyznělá

alina
14. 03. 2004
Dát tip
pěknej výkřik-čník!!! ;)) ..ale asi souhlas s Leečkou.. bych tam ten název nad něj nestrkala ...

Fialkaa
13. 03. 2004
Dát tip
No... Líbí. Tip.

Craerassy
13. 03. 2004
Dát tip
Taky mi vadí nadpis v dílku, není tam nutný přeci. Jinak se mi to líbí, zní to jako ozvěna.:-)

Eupteryx
13. 03. 2004
Dát tip
*Pěkná je už souvislost mezi ozvěnou a vykřičníkem - jakoby se nabízela sama od sebe, přitom člověka asi jen tak hned nenapadne. Ozvěna, co výkřiku přidává tečku nebo hned tři... *Natož pak děvče, na které křičíš zezadu, děvče-hora nebo hora-děvče... Královna s korunou na hlavě a veškou ve vlasech :-)

Bacil
12. 03. 2004
Dát tip
Graficky mi tam trochu vadí ta bílá díra mezi "dole" a "hlasem", ale chápu, že je to tam velice nutné. Velký a upřímný tip.

Morasten
12. 03. 2004
Dát tip
tip...origoš

Morasten
12. 03. 2004
Dát tip
tip...origoš

Elyn
12. 03. 2004
Dát tip
to je hezký... a ta mezera je tam jojojojojooo :) Nevím, jestli byl i to záměr, ale je to takhle takový plastický..;)

Vio
12. 03. 2004
Dát tip
chrouste, je bezpodmínečně nutné, aby všichni viděli Tvé nic?

Vio
12. 03. 2004
Dát tip
Trpíš inkontinencí? Nic je vypovídací hodnota Tvého výroku...

Vio
12. 03. 2004
Dát tip
Přesně tak... nic... popsal si teď sice pět řádek, ale opět si (ne)řekl nic ;-)

Vio
12. 03. 2004
Dát tip
ublíženej? ale... to by musel mít Tvůj názor nějakou hodnotu ;-)

Vio
12. 03. 2004
Dát tip
To je ovšem omyl... mi negativní kritika nevadí. Ovšem to, co si předvedl Ty, není negativní kritika, ale pouhé zjevení pravdy shůry - ničím nepodložené.

Vio
12. 03. 2004
Dát tip
Můžeš to vydávat za názor - já Ti to neberu - ale není ničím podložený. Pokud ano, tak ses o to s námi nepodělil.

Elyn
12. 03. 2004
Dát tip
no, nechci se tu někoho zastávat, ale v těch pěti řádkách od chrousta jsem zdůvodnění - proč napsal "nic" - našla... - nelíbí se mu to graficky ani obsahem ("ani hezký, ani zábavný, ani dojemný") na druhou stranu - ta poslední ch - kritika už je tu jaksi navíc a s dílem nemá nic společného...

Elyn
12. 03. 2004
Dát tip
chrouste - to, že podle tebe by byl z Via dobrej předseda SSM, sem opravdu nepatří... to nemá s neoddělováním autora od díla vůbec nic společného...

Lee
12. 03. 2004
Dát tip
hory sčesávající si hřebeny... to se mi líbí. vadí mi ale ten nadpis obsažený v dílku, ruší to grafiku... ani barvu bych nevolila tak, hory mi moc neevokuje, spíš zorané podzimní pole. máš lepší, ale potěšila

Elyn
12. 03. 2004
Dát tip
chrouste - nechtěj, abych tě měla opravdu za blba (tvoje definice)... Přečti si, co jsi napsal a zkus přemýšlet... Nutně dojdeš k tomu, že tady bloudíš po úplně jinejch stezkách... že tvůj názor, na jakou funkci by se tu kdo hodil, je tvůj názor, nikoliv skutečnost, takže tady nemůže být ani řeč o nějakém oddělování něčeho - když to k sobě vůbec neptaří... a tedy není co oddělovat či neoddělovat.

vesuvanka
12. 03. 2004
Dát tip
Mne se basen libi - tu ozvenu si zive predstavim, graficka uprava ji umocnuje. Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru