Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život je...

12. 03. 2004
1
0
3898
Autor
Katčenka

Můj spolužák mi napsal tuhle větu na sešit z literatury..a tohle ze mě prostě vypadlo...Bez souvislostí,bez myšlenek...prostě tyhle rýmy...

 

"Kdo není schopen oběti, není hoden lásky."

 

 

 

 

Život je opravdu jen tahle prázdná věta,

kterou jsi napsal na řádek mého bloku,

protože pořádný smysl mého světa,

nenajdu ani když napíšu milionkrát tuhle sloku...


pindy

kate: myslim, ze sem reagovala naprosto normalne, nenormalni by bylo vztekat se a psat neco typu "miso zrovna od tebe bych neco takovyho necekala,zklamal si me a zlomil mi srdce,fnuk...", navic ste nebyli jedinykdov ty dobe mel neco v sobe!

Katčenka
30. 03. 2004
Dát tip
Hele mne je to fakt jedno. Kazdej normalni clovek by na to nereagoval...Nebo spis inteligentni clovek..Ale to jedno....I kdyz bud zase rada,Michal ti napsal asi jen setinu toho,co tam padalo a to jeste k tomu tu fakt dobrou :o) A mne do toho netahej,ja sem to nepasala,byla sem s nekym jinym nekde jinde... :o)

Katčenka
29. 03. 2004
Dát tip
Jjo,Play,to vim...Ale Misa je Misa..byli sme trochu mimo..A kdybys ty byla normalni,tak bys na to nijak nereagovala...ale to je jedno...

Katčenka
29. 03. 2004
Dát tip
Jjo,Play,to vim...Ale Misa je Misa..byli sme trochu mimo..A kdybys ty byla normalni,tak bys na to nijak nereagovala...ale to je jedno...

Katčenka
29. 03. 2004
Dát tip
Vojtech,ocenuju tvoji snahu nebourit se.

vojtěch
28. 03. 2004
Dát tip
abych se zapojil(asi mě tady nevidíš moc ráda)ale nebudu tady dělat paseku(nemám to ve zvyku jako někdo..) DÍLO:v poslední větě chybí rytmus,ale to víš.... zase je pěkný že ses konečně vodpíchla od tý dlouhodobé absence

jo, mas pravdu. jak ste "zmoudreli" mi melo dojit po tech milejch a ani trosku detinskejch smskach co mi od vas prisly na jarninach... ach jo...

Katčenka
20. 03. 2004
Dát tip
Vik,myslim,ze ty uz nejsi v obraze docela dlouho...a lidi sou jiny...a my vzadu stopro...

revion
14. 03. 2004
Dát tip
..má to niečo do seba **

...ale neco tomu i chybi. btw, neverim tomu, ze nekdo z vasi kvinty a by byl schopnej tohle vymyslet...:)

Katčenka
13. 03. 2004
Dát tip
Ono to na sebe ani navazovat nema...Proste kamarad mi to napsal na sesit z literatury a mne u toho napadlo tohle..Dam to do prologu.. :-)

Wemi
13. 03. 2004
Dát tip
život je jen náhoda, jednou si dole jednou nahoře, život plyne jak voda a smrt je jako móře. ta poslední řádka je moc dlouhá a celý mě to nějak... ehmm, neoslovuje. připomíná mi to básničky, kterž se v jedenácti letech psaly kamarádkám do památníčků

Sakurka
13. 03. 2004
Dát tip
mě nějak uniká ten smysl,a ty rýmy jsou na mě moc dlouhé,a celkové dílko moc krátké! snad někdy příště.....

...to by bylo lepší...

Imane
12. 03. 2004
Dát tip
zřejmě ne

Elyn
12. 03. 2004
Dát tip
to jsem nepochopila...

Připadá mi, že to moc se sebou nesouvisí, myslím to motto a pak ten text.... Ale jinak docela zajímavý názor, na primitivismus jednotlivce v oblasti prožitků a citů v životě člověka. Myslím tím obraz prázdnoty... Jinak s tím mottem se shodnem...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru