Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo dokáže odolat?

13. 03. 2004
1
0
4389
Autor
Heartless

Asi trosicku odrhovany tema... napsal jsem to vcera zcistajasna do mobilu a dneska, kdyz jsem si s trochou alkoholu v krvi rozrazil celo pri tanci, rozhodl jsem se, ze to sem dam... vypada to docela pozitivne, ac jsem to tak puvodne nemyslel... ale zalezi na kazdym, jak si to prebere... stejne je to asi pozitivni...


Láska je všude kolem, všude v nás
láska je ta nejhezčí ze všech krás
ač jednou či víckrát zlomí ti vaz
přesto, i přesto jí podlehneš zas


Heartless
01. 08. 2004
Dát tip
jj... uz vsechno tolikrat receno... taky jsem si to musel po poznani obou jejich tvari napsat...

sk8ergirl
31. 07. 2004
Dát tip
Tak to co píšeš je určitě pravda, i když nikterak nová...láska je sice pěkná mrcha, ale přesto je krásná...a bez ní by život snad ani nebyl životem...

WiruZ
14. 06. 2004
Dát tip
ha voe az teprva ted sem si vsimnul ze si ma zkrtitizoval za kritiku takze chces poradnou kritiku...dobra hele tak je to desne klise...nicim vobjevny veta Láska je všude kolem, všude v nás to je sice moc hezky, ale tohle napise kazdej moula..... a ten zbytek jakbysmet....hele jako sms to beru jako lit. utvar je to blbost....

Heartless
14. 06. 2004
Dát tip
sice o 3 mesice pozdeji, ale dik za kritiku:) ...uprimne, tohle nemyslim jako nejakou provokaci... i kdyz bych si docela rad rejpnul:o) Mno nic, mam nejakou divnou naladu, tak uz radsi udelam tecku -> .

WiruZ
14. 06. 2004
Dát tip
dyk si klido rejpni

Heartless
14. 06. 2004
Dát tip
. <- beru tecku zpet:) Ne, ja to nejak nemam zapotrebi... promin, za tamten ton, ale zacinal jsem (a furt zacinam) a stvalo me, jak to kazdej proste jednoduse odsoudil, ze je to klise. (mimochodem me to furt stve a zavidim tomu, kdo mel tu moznost tohle napsat prvni:o) Ja jsem napsal, co jsem napsal a jeste stale si za tim kupodivu stojim... i kdyz je to tuctovy, pro me je to v tu chvili sepsana pravda a mozna to nekdo prociti i pres ten nic moc obal... nikdy jsem netvrdil, ze je to uzasny. Jeste detail, bohuzel se v pisemne forme neda vyjadrit barva hlasu a tip je pro mě jenom vrcholem vyjadreni toho, ze se mi dilko libi, ne podminkou, takze mi to tvoje hmm moc nedalo. Navic by se mi prave nejake to pouceni do zacatku hodilo. Tak, vic me asi nenapada... a na zaver davam tecku zase na konec -> .

WiruZ
14. 06. 2004
Dát tip
no hele......me tady taky na zacatku pekne sjeli....slovek se musi vypsat hlavu vzhuru....ok?

Heartless
14. 06. 2004
Dát tip
Jo, dik... momentalne se stalo presne to, co jsem napsal... a uz zase v tom litam... i kdyz jsem nechtel... jenom doufam, ze to zase neskonci nejakym pruserem... proste to nedokazu ovladat... a mam tak trochu strach z toho, co bude... mno nic, ale to uz tady zase pisu sracky, ktery sem vubec nepatrej... hele, jenom sem proste chtel rict, ze jsem to nemyslel nejak ve spatnym nebo jako nejakej brutalni utok:o)

j_i_r_i_k
10. 06. 2004
Dát tip
Wemi: A jak tam ta víla leží, jde okolo starý chlípný vlk a co se děje potom, to se sem snad ani nedá napsat... Heartless: Tak jsem si to přebral a nějak mi z toho nic nevyšlo, moje smůla, uznávám...

j_i_r_i_k
10. 06. 2004
Dát tip
Jo a avi...

Zase ty neslavné rýmy... Stejně je to tuctové i věčné...

Petr_Pan
03. 04. 2004
Dát tip
Ten vaz je tam jen do počtu a jako takový se mi hodně nelíbí - jinak - taková pravda o ničem - tohle je lišoidní a každému známé :-/

Heartless
03. 04. 2004
Dát tip
Mno jo no... ja to beru... uz jsem to sem dal... budu se obhajovat tradicni vetou, ze jsou to zaznamenane moje pocity, ale nebudu vam brat, ze je to klise a navic to neni extra... jinak ten vaz tam neni jenom do poctu... a mozna je lepsi, kdyz je to zna

Heartless
30. 03. 2004
Dát tip
Nekdy bohudik, nekdy bohuzel:(

Dero
28. 03. 2004
Dát tip
Jo, často jo. :o)

WiruZ
13. 03. 2004
Dát tip
hmmm....

Feanor
13. 03. 2004
Dát tip
ech... ačkoliv na tak malém prostoru hmmm...

DRACULA_
13. 03. 2004
Dát tip
vše záleží na vůli každého z nás - znovu podelhnout nemusíme - poučeni z chyb můžeme letět vstříc té pravé...třeba celý život i bez úspěchů...

Plicnik
13. 03. 2004
Dát tip
láska je sice profláklý téma, ale každý máme svůj pohled a důležitý je, že i přesto, že víme, jak je to "ohraná písnička", tak o tom stejně píšeme (musíme psát)...

Heartless
13. 03. 2004
Dát tip
hmmm??? A s jakou intonaci? To muze znamenat spostu veci;) DRACULA_: Ja bych radsi letel od ni, ale nejde to... Plicnik: Oki, takze budu psat dal, at se vam to libi nebo ne:o) Kdyby nebyla laska, chybela by ta nejvetsi inspirace...

Wemi
13. 03. 2004
Dát tip
tim rozfláknutym čelem jsi se jaksi profláknul:) je to dobrý, takový zvláštní konstatování čehosi, trochu mi to připomíná nějakou pohádku (já vim, tak to bejt nemá)... jen si zkus představit nějakou krásnou, téměř průsvitnou vílu, jak stojí se svěšenou hlavou na paloučku (ne palouček si neodpustim) a zalykavým hlasem vyřkne vše.. a pak padne na kolena a usne. vysílená, zhrzená a opuštěná. verdikt: príma

horák
13. 03. 2004
Dát tip
k tomu fakt nemuzu dat zadnou hlubsi kritiku, je to ale roztomile, jak tenhle cit dokaze oblbovat :o)

dismorphia
13. 03. 2004
Dát tip
Hmmm už opakovat nebudu :) Je to průser, ta láska.. a tohle:)

WiruZ
13. 03. 2004
Dát tip
vzhledem ze to bylo bez tipu tak to hmmm bylo spise neradostne...

Heartless
13. 03. 2004
Dát tip
WiruZ: Ja mam take neradostne hmmm... na tvoji kritiku... mne by nevadilo, kdybys me tady roztrhal na kusy, ale hmmm mi moc nerekne... Wemi: Dik:) Dodala jsi tomu nejaky obraz... beatrice: Puvodne jsem chtel vyjadrit, ze clovek upadne i do te lasky, do ktere nechce, ale nakonec z toho vyslo tohle... docela ironie... ale drz se, zase bude lip, hledej a najdes... 2 All: Je to hrozne jednoduchy, co se hloubky a pouzitych slov tyce, ja vim, ale nejsem ten typ, co by si pohraval s ruzovymi oblacky ci stiny zlomenych stromu v mesicnim svetle... jsem proste trosicku primej, mno:o)

dismorphia
13. 03. 2004
Dát tip
Přímost nevadí. Jde o výběr tématu a zpracování:)

Nicollette
13. 03. 2004
Dát tip
ale jo, proč ne?.......... tip

Heartless
13. 03. 2004
Dát tip
Dekuju... ted uz jsem to opravdu necekal:)

Nicollette
13. 03. 2004
Dát tip
Děkuju, že si to nečekal......... příště buď připraven, může to přijít odkudkoliv :-).... vždyť říkam, proč ne?:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru