Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Darmoděj II.

13. 03. 2004
3
0
3014
Autor
Madlen

 

 

Přišel splín

host mi nezvaný

sednul do peřin,

poškrábal na dlani

 

Chvěla se nicota

když zaschlé krve

vryl mi do života

jak někdy, jak prve

 

Píšťalou kostěnou

duši z těla rval

zbylo mi pomálu

ničeho

zbyl mi žal

    


Carodej
15. 09. 2004
Dát tip
jsem tu znovu a pořád skvělé.

Madlen
07. 07. 2004
Dát tip
V tomto případě nešlo ani tak o Jardu, ale o jistého pana Melchiora.

Lancelott
02. 07. 2004
Dát tip
Jo jo...Jarda je skvělý a inspirující... Mně líbí:o)

Carodej
24. 03. 2004
Dát tip
Já přidám určitě další.

Restless
16. 03. 2004
Dát tip
nothing to add

Madlen
16. 03. 2004
Dát tip
Jak nothing to add ... ???

Restless
16. 03. 2004
Dát tip
Nemam k ni co dodat, ma dobre rymy, zaujme myslenkou, ma hutnou atmosferu... Libi se mi, mas Tip.

Elyanne
15. 03. 2004
Dát tip
Jsem tady znova, považuju to za lepší, než když jsem tu byla posledně, snad jsem za tu dobu vyrostla do shovívavosti, nebo mám jen dobrou náladu. Líbí se mi to. Jen ta prostřední sloka trošku pokulhává, ale na to, jakou kulhavkou a někdy i slintavkou je v poslední době zamořen celý Písmák, je to ještě pořád dobré. Je mi docela líto, že tady vznikají ty skupinky lidí, kteří se čtou a tipují navzájem a pouze sebe, ale co je vlastně komu do toho, že? Až na to, že svými tipy mě nalákají kolikrát na dílo podstatně horší, než je tohle. A tohle má jeden a ještě ke všemu můj. Myslím, že si dám tu práci a pošlu avíza. Tak. Vy, kdo jste dostali avízo, vězte, že to byla čistě moje zvůle a autorka s tím nemá nic společného, takže pokud se vám to dílko nelíbí a normální kritiku psát nechcete, případnou nespokojenost vyjadřujte ke mně do pošty, ne sem. Nevím, proč by měla autorka trpět kvůli mým činům. Děkuji.

Elyanne
14. 03. 2004
Dát tip
Lepší než obvykle.

dismorphia
13. 03. 2004
Dát tip
Ach, škoda, škoda veliká. První strofa je nádherná.. ale ty další dvě proti ní tak nijaké.

"Píšťalou kostěnou duši z těla rval" dobrý moment...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru