Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S hudbou v posteli

13. 03. 2004
18
0
8145
Autor
horák

Ze série V posteli s Hynkem

Hynek teď ležel na zádech a díval se své partnerce do očí. Měl takový scénář rád - zpočátku mít navrch, pak se podřídit. Nechával na ní, aby si určovala rytmus. A ona se jen zlehka pohupovala v bocích. Nebylo to špatné, ale po hodině skotačení by zřejmě potřeboval rychlejší tempo Už si říkal, že vlastně ani nemusí být, že to tak možná bude lepší. Bude méně výčitek, méně počítání dnů v měsíci mezi měsíčky, méně starostí, kde vše to zase uschne.

Stále se jí díval do očí, ale duchem se dostával jaksi mimo hru. Vůbec poprvé si uvědomil, že po celou dobu milování hraje hudba. Robbie Williams byl její oblíbenec a píseň s názvem Sexed Up patřila k těm, které strávil i on. Chvíli zapochyboval, jestli více myslí na něho či na zpěváka. Ne, určitě na něho, vždyť se na něj pořád dívá, stále mu opakuje, jak má krásné oči a těch přezdívek co mu dala. Samozřejmě lichotivých.

Vlastně by chtěl být. Proč by neměl být? Proč by to celé dělal? No, jasně byla spousta důvodů, ale co by to bylo za sex, kdyby se nakonec neudělal. Čím více myslel na to, že by se už konečně mohl udělat, tím více se mu vrchol vzdaloval.

Escapology dohrála.  Přestala se hýbat, jako by se lekla.

„To byla poslední písnička. Medvídku, bude ti vadit, když si vyměním cédečko?“

„Jasně, že ne,“ pronesl Hynek s úsměvem.

Samozřejmě, že mu to vadilo, ale měl jiné starosti. Udržet erekci tu minutu, po kterou se bude Naďa  přehrabovat v hromadě přepálených nosičů, to byl jeho aktuální úkol. Snažil se z paměti vymámit nějaké sprosté obrázky, ale poslední dobou neholdoval médiím zobrazujícím nahá těla. Byl nadmíru uspokojován těly reálnými. Naďa byla naštěstí ohleduplná, tudíž rychlá. Sice trochu zgumovatěl, ale ona si s tím zdatně poradila. Než zazněly první tóny z dalšího alba, byla už zase na něm.

„To jsou nejlepší ploužáky od Guns´n ´Roses,“ pronesla více pro sebe než pro Hynka a začala se opět kroutit – do rytmu.

Hynek  ztrácel trpělivost. Za půl hodiny měl být v práci, sprchu už vynechá, jen si použité části těla umyje v umyvadle.

„Už to nejde. Jsem nějakej předrženej,“ pronesl dívaje se jí do očí.

Zahlédl  záblesk v její zornici. Nechápavý. „To s tebou neumím, co?“ vzala vinu na sebe.

„Ale umíš. Jenom to chce ke konci trochu vygradovat.“

„Jak vygradovat?“

„Jako zrychlit!“

Sklouzla z něj (Don´t cry, znělo z reproduktorů).

 

Nechtěl chvatně odcházet. Teda chtěl, spíše potřeboval chvatně odejít, ale nesnášel to. Před pěti minutami v jejím náručí, teď už na ulici mezi anonymními ksichty, to fakt nesnášel. Zapálil si cigaretu, stejně měl časovou rezervu, vždy si ji nechával. Sednul si do křesla, hned vedle krabice s cedéčky. Některé interprety neznal (půl generace věkového rozdílu už bylo prostě znát). Obaly těch, co znal, si pročítal podrobněji.

 

***************************

„Ale já neposlouchám trash metal,“ řekla mu Naďa, když rozbalila Hynkův dárek na další schůzce.
ketjusha
09. 09. 2005
Dát tip
o metal prece nejde...nebo jo?

drsoun
20. 03. 2004
Dát tip
povedené, čistá práce, ... trošku realismu ale i něco navíc... dávám tip

horák
17. 03. 2004
Dát tip
nemam komu odpovedet, anonymove nezanechavaji zadne kontakty

horák
17. 03. 2004
Dát tip
to teda asi budes muset :o)

Rimmer
17. 03. 2004
Dát tip
Je to úžasný! Jestli je to legrační, tím si nejsem úplně jistý, ale jsem tím naprosto unešenej. Jdu si to okamžitě vytisknout. Tolik íly v tak krátkym textu. "Horákovština" ovšem získává naprosto nové rozměry. Zgumovatělé :) *tip

Sasinka
16. 03. 2004
Dát tip
.... hezky se to čte.... a vůbec je to vážně sqelý, ale už si připadám jak kefemlejnek... všichni tě tu jen chválí a chválí... no má to holt někdo štěstí....

MYSELF
16. 03. 2004
Dát tip
To je jasný Tip.

Franklin
16. 03. 2004
Dát tip
Je to dost smutný... K zamyšlení.... A k pochopení.... a je to dost dobře napsaný....

Yossarian
16. 03. 2004
Dát tip
teda horáku, ty ses vážně vydal na kariéru pisálka erotickejch povídek :o) tohle patří do věkové kategorie "sex po třicítce"? tip

horák
16. 03. 2004
Dát tip
Proste jsem byl nejak eroticky premotivovanej :o)

Plopez
15. 03. 2004
Dát tip
Další díl by se mohl jmenovat: Když trash metal nepomůže Dóbrý pane.

Nicollette
14. 03. 2004
Dát tip
myslim, že bych se zasmála Nadě a politovala Hynka..... tip, pane spisovateli......

horák
14. 03. 2004
Dát tip
beatrice: ze ty jses jeste mala holka, vid? budu sem muset davat hvezdicky :o)

Sama
14. 03. 2004
Dát tip
tak to chodí...**

horák
14. 03. 2004
Dát tip
nevim, jestli to tak chodi, zase tak zkuseny nejsem, ale myslel jsem, ze by mohlo :o(

Gerzon
14. 03. 2004
Dát tip
T* Zažil jsem něco podobného, ale bez muziky. Takže myslím, že v hudbě to nění. Spíš v lidech, v tom, že i při milování dokáží být někdy sobečtí.

aaa_aaa
13. 03. 2004
Dát tip
:oDDDDDDDDD Tak to je libofka chichi

Katerina
13. 03. 2004
Dát tip
hm!

Delahaye
13. 03. 2004
Dát tip
:-) i techno by možná bodlo...ale stejně to nakonec pak nikdo nevnímá... nebo jo ? :-)) Tak to asi bude něco spatně .... :-) Tip za popis mužských pocitů... a avi

VildaV
13. 03. 2004
Dát tip
Super! tip

Elyn
13. 03. 2004
Dát tip
:) ne, to není legrační, to je smutný..:) To by mě zajímalo, jestli trash metal pomohl...:)) esli ho pak třeba neumlátila kytárou :))

horák
13. 03. 2004
Dát tip
elyn: co já vím :o) - ale je fakt, že mě taky překvapilo, jak to někdo bere jako legraci

Seregil
13. 03. 2004
Dát tip
Skvělý.. avi...

Seregil
13. 03. 2004
Dát tip
a klub...

Simona
13. 03. 2004
Dát tip
To je božské, díky zasmála jsem se;o)*t

horák
13. 03. 2004
Dát tip
co na tom těm ženským připadá pořád tak směšnýho?

fungus2
13. 03. 2004
Dát tip
Je to zdařilé. TIP

Aarfy
13. 03. 2004
Dát tip
tip

miluju metal má ten správný rychlý rytmus :) tip

horák
13. 03. 2004
Dát tip
skoda, ze tam nemas misto smajliku otaznik :o)

Frances
13. 03. 2004
Dát tip
dost dobrej konec:-))

Elyn
13. 03. 2004
Dát tip
to bych taky ráda věděla....:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru