Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Motýl

13. 03. 2004
4
0
2590
Autor
Kryšpín

 

v květu ibišku

bezbranná bílá křídla -

motýl usíná


Bardem
07. 03. 2006
Dát tip
jo, "bezbranná" je v tomto haiku nepatřičný výraz.

pozorovatel
03. 10. 2005
Dát tip
é

vesuvanka
02. 05. 2005
Dát tip
mně se líbí první verze.... a motýly a kytičky mám moc ráda .... TIP

DušíK
24. 03. 2004
Dát tip
ta poslední verze je pěkná. Ale trošičku fádní.

Kryšpín
24. 03. 2004
Dát tip
Mě už se to teď moc nelíbí. To první bylo spontánní.

Kryšpín
20. 03. 2004
Dát tip
Tak ještě jinak: v květu ibišku nehybná bílá křídla - motýl usíná

Elyn
20. 03. 2004
Dát tip
to už bych si, Kryšpínko, pomyslela, že usíná na věčnost... (moje leknutí.. - uvidíme, co na to ostatní..;) ráda tě vidím..;)

Elyn
16. 03. 2004
Dát tip
japhy, napadlo mě - kdyby tam bylo "křehká" - už to lze? Myslím, že to je vlastnost těch křídel, která je vidět, že to není metafora (i když by i mohla být.. ale není nutné ji tam za každou cenu vidět) (Jsem zvědavá, kdo mě teď nařkne z pitvání motýla, sakryš :))

chalmin
16. 03. 2004
Dát tip
entomologický špendlík, na ten se zapomíná..

Kryšpín
16. 03. 2004
Dát tip
Já nevím, Japhy, nechat tam jen "bílá křídla", to mi tam nesedí. Chtěla jsem tím "bezbranná" vyjádřit tu odevzdanost motýla, který právě usíná, i když ho může jakýkoliv pitomec zranit. A kdyby to byl "bezbranný motýl", už by to šlo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru