Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žena zaklínače

14. 03. 2004
1
0
3788
Autor
Perchta

Lucii v čapce

Byl jeden zaklínač, který pocházel z královského rodu. Když se narodil, mamince ho hned ukradli. Řekli jí, že je mrtvý a dali ho vychovat k pěstounům na daleký sever. Zaklínačem se stal tajně, ještě v mládí, královský rod byl už dávno prohlášen za vyhubený, nevěděl o svém původu nic, ale našel Učitele.
Hotový zaklínač se dal do služeb vlasti nejpravější - královské armády. Ta je pořád nejmocnější. A někde daleko je princezna ve věži, armádní úkol je jasný: ustřežit ji k smrti, ale zaklínač nesouhlasil. Princezna vyrostla a stala se matkou krásných dětí. Zaklínač pořád slouží vlasti nejmocnější, která si přeje smrt jeho rodiny.
Královna pozvedá kříž, kříž hoří. Až ho někdo z vás uvidí, pozdravte ho, živí ho zaklínačův oheň - láska.

tuleň
19. 08. 2004
Dát tip
ten anonym jsem byl já. na román se budu těšit, pokud nebude na písmákovi, dej vědět, jak se k němu dostat...

Perchta
18. 08. 2004
Dát tip
Ziju ted v Rivii a kolem me se honej mraky, asi si skladam na roman. Anonyme i rebecco, dik.

Perchta
19. 03. 2004
Dát tip
Pohádka, jasně: miminko co plave v koši princezna co neví kdo je zaklínač, voják, láska ono se tomu teď říká fantasy :-)) dík za kritiku

maia
15. 03. 2004
Dát tip
Dam do Archetypu.

Perchta
15. 03. 2004
Dát tip
Díky všem :-))

maia
14. 03. 2004
Dát tip
Velmi zvlastne. *

Elyn
14. 03. 2004
Dát tip
:) Lucie bude vědět... já ne, takže se ještě vrátím... děje je tam tak akorát..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru