Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohádka o Dřevo Spíš Kládě

14. 03. 2004
9
1
3300
Autor
Beketamon

Takhle jednou časně z rána šla dřevo spíš kláda lesem a potkala ptáka a povídá mu:,,Chci projít tímto lesem ale bojím se, můžeš mi poradit?”

Pták se na ni podívá a suše praví: ,,Mohu ti poradit, ale chci za to rohlík.”

Dřevo spíš kláda se rozpláče:,,Kde já nebohá dřevo spíš kláda vezmu na rohlík!”

-,, Inu to je tvůj problém, já chci rohlik!”

-,,Bééé-bééé! Budeš tu alespoň cekat, než se s rohlíkem vrátím?

Tak se dřevo spíš kláda vydala na cestu. Šla na jaře, šla v letě, šla na podzim, šla v zimě až se za rok dostala zpět k ptákovy. Dala mu rohlík a doufala v dobrou radu, pták však mávnul křídly a byl tatam.

Dřevo spíš kláda si sedla na zem vedle velmi pohledného pařezu a začala pofňukávat. Ten se na ni usmál a houknul na ni jako na starou známou.: ,,Hey, kládo pěkná!”

-,,Co na mě houkáš jak na starou známou?”

Tak se seznámili, brzo byla svatba a po dlouhých letech manželského soužití spolu shnili pod břízkou.


1 názor

baronka
23. 08. 2008
Dát tip
Pohádka jako lesní jahoda moc se mi líbííí dám T Zaskoč také na pohádku

Anyz
29. 06. 2006
Dát tip
:o)neustále me prekvapujes

Alojs
27. 05. 2005
Dát tip
k ptákovy? spíš měkké i, ne? :-) jinak fajn, takové blbůstkářské, což mi imponuje

Vespa
13. 02. 2005
Dát tip
Velmi! Nevim, esli to byl účel, ale škrábe to jak struhadlo... moc gut...

guy
03. 06. 2004
Dát tip
Konec dobrej - všechno dobrý! :-))

Earl_Grey
20. 04. 2004
Dát tip
A mně se na tom nejvíc líbí ten konec. Takhle suchej (v dobrém slova smyslu) konec jsem snad ještě nečetl. Fakt mě to rozesmálo a zvedlo náladu. Pěkný. U mě rozhodně tip.

johanne
16. 04. 2004
Dát tip
dvě věci se mi v tom fakt líbí: jméno či co to je :)) - dřevo spíš kláda a "pták suše praví: ,,Mohu ti poradit, ale chci za to rohlík." jinak - pohádka to moc není, fakt spíš ta blbůstka nebo tak něco...

Andulka
27. 03. 2004
Dát tip
to pismo delej priste vetsi, je to docela narocny to cist....pohadka je fajn....ale ja chci cist co nactileti mysli, delaji, prozivaji, boujiji...:-)))...vic otevrit tu tvoji dusicku, na nic si nehrat a napsat jak se to citi, jak to boli...:-)))

WiruZ
14. 03. 2004
Dát tip
super nema chybu....klub nevadi-li????

Puta
14. 03. 2004
Dát tip
Paráda!!!

WiruZ
14. 03. 2004
Dát tip
v jednoduchosti je krasa....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru