Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ženám se ani přechodníkem nezavděčíš

15. 03. 2004
9
0
10174
Autor
Stevenson

Nosorožec

 

Chtíc udělat radost Božce

tak jsem pro ní nosorožce

jednou v Troji v noci šloh.

Ji však nosorožec děsi,

navíc ještě stěžuje si

že má jenom jeden roh.


Toxman
08. 09. 2004
Dát tip
Hned po dvou verších mě napadlo, že je to taková Plíhalovina. Podobně jako ona písnička, je také docela humorná :)*

navážeč
20. 07. 2004
Dát tip
nečet jsem všechny ty hlášky... jenom k tý, že máš špatně přechodník... jestli jsi to potom vyřešil novým názvem (teda tím, kerej ej tam teď) – tak to je superluxus ;-)

Rowenna
25. 06. 2004
Dát tip
:-)

Stevenson
24. 06. 2004
Dát tip
Ohledne te originality a podvodu, Roweno mila..-) ja pana Zacka VUBEC neznam a tohle je z meho mooc stareho supliku, tak nevim, zda se mi do nej nevloupal treba ON..-)), to same s Plihalem.. jinak jsem rad, ze to dalo alespon podnet k vetsi diskusi.-) vsem nakonec dik, ze cetli.-)

Rowenna
24. 06. 2004
Dát tip
Tohle je hrozitánsky stará písnička od Plíhala, to, co jsem tam zanotovala - podoba je opravdu veliká, no - ale to se tak někdy stává, že dva píšou o velice blízkém tématu. Třeba. :-)

Rowenna
24. 06. 2004
Dát tip
Maxima: No, ono to občas vidíš i na Písmáku - jak v jeden den publikuje více autorů podobné téma - jakoby nějaké vnější vnuknutí - kolektivní nevědomí, vědomí či kýho výra. :-)

Stevenson
24. 06. 2004
Dát tip
No, tak snad alespon tu vyhodu pochyb jsi mi nechala.-) Ono, ja uz take nejsem zadny mladik, vis.. Teda VUBEC zadny.-)

Rowenna
15. 06. 2004
Dát tip
Fajn - ale bohužel ne originální. Zapomněla jsem, kdo to napsal, ale znělo to nějak, jako: přivedl jsem domů Božce nádhernýho nosorožce originál nosorožce sehnal jsem ho v hospodě. za dva rumy a dvě vodky říkali mi, že je krotký pošlapal mi polobotky ale jinak v pohodě. ... pokračuje to anabází, jak vleče nosorožce domů, jak sedí na schodech: co nevidím - souseda jak vláčí domů medvěda ... a už ho taky pucuje zamknula a trucuje... tak tu sedím se sousedem s nosorožcem a s medvědem nadáváme jako jeden na ty naše slepice. Náhoda?

Rowenna
15. 06. 2004
Dát tip
avi.

sidonia
15. 06. 2004
Dát tip
nebyl to třeba Žáček nebo tak někdo?:)

chtíc aby spal tak zpívala synáčkovi :) jinak ladné jako vždy *

Plíhal

Rowenna
15. 06. 2004
Dát tip
Ano, Plíhal - díky - vím, že jsem to nedávno někde četla - a nemohla si vzpomenout, od koho. :-)

sidonia
15. 06. 2004
Dát tip
jo, Plíhal, už taky vim:)))))

nevěřím Ti :))) znaje pouze první sloku

Rowenna
15. 06. 2004
Dát tip
Já, znajíc ji více, věřím. Ostatní, neznaje původu sotva se dohrabou až k jádru podvodu?

Nazuna
15. 06. 2004
Dát tip
ale fuj teda, takhle mrzačit přes chodníky.. :) Házejte raději koblihami :) :)

nemusí ho znát ani autor

Rowenna
15. 06. 2004
Dát tip
Nebo rajčaty?

Nazuna
15. 06. 2004
Dát tip
:) třebas obojím autor hlavně nezná ten přechodník, víme?:)

Nazuna
15. 06. 2004
Dát tip
:) třebas obojím autor hlavně nezná ten přechodník, víme?:)

jsme už koledovali :)

Seregil
15. 06. 2004
Dát tip
Pěkný... tip a klub Milovníků zvířat...

Nazuna
15. 06. 2004
Dát tip
bylo všimnuto, ale pozdě (tuhle vánoční miluju :))

Jankav
21. 04. 2004
Dát tip
Chca nechca, máš za nosorožce tipík *)

Žíně
06. 04. 2004
Dát tip
Proč si házet korunou, jestli "chtíc" nebo "chtě"? Dej tam "chca", to je nejkrásnější.:-)))

Matylda
30. 03. 2004
Dát tip
Každou holku potěší takových pár veršíků. Škoda, že vás není víc, básníků... co nepíší jen do šuplíků.

Stevenson
21. 03. 2004
Dát tip
Dik a tenhle nosorozec bude v rozsirene verzi na littere..-)

Bernadeta
20. 03. 2004
Dát tip
:-)*

Gerzon
18. 03. 2004
Dát tip
Ještě mě napadlo, že by se tvůj příspěvek mohl jmenovat: Ženám se ani přechodem přechodníkem nezavděčíš

park
17. 03. 2004
Dát tip
No vida, jeden kopyt mu nestačí, on hned dva....

park
16. 03. 2004
Dát tip
A co nosorožec tuponosý, nebo-li širokohubý, alias bílý..... Ten má rohy dva!!!!! ;))))))))))))))

sidonia
16. 03. 2004
Dát tip
park...cha, tak teďs nás všechny přečůral:)))) Stevenson, udělej s tím něco!!!! přihoď tam nějaký rým, třeba:)))

Stevenson
16. 03. 2004
Dát tip
Sido/ na tvoji zodpovednost tedy : O tom tuchu jeden nema nasel jsem si pana Brema nalistoval tlustokozce Jeste ze jsem nedal Bozce toho s temi s rohy dvema.. To by asi holka mila Dvojnasobne do mne ryla..

Diana
16. 03. 2004
Dát tip
:-)))))))))))))))))) máš talent rozesmát!

Gerzon
16. 03. 2004
Dát tip
T* A to jsi ještě nepopsal nosorožce indického.

Stevenson
16. 03. 2004
Dát tip
Gerzon : Indický mi nezajímá místo Božky už je jiná a té stačí jenom kytky tak už kašlu na dobytky

park
16. 03. 2004
Dát tip
Nosorožec dobytek rozvrátil nám příbytek Ještě, že si moje milá stan v zahradě oblíbila!

Gerzon
16. 03. 2004
Dát tip
"No dovol", ozval se dotčeně nosorožec indický, "já nejsem dobytek, já jsem sudokopytník, rozumíš, s-u-d-o-k-o-p-y-t-n-í-k. Zapiš si za uši, že my, sudokopytníci, nemáme rádi, když nám někdo přesazuje rohy z nosu mezi uši!"

papouch
15. 03. 2004
Dát tip
a proč je to tak roztrhaný? to mi vadí

Stevenson
15. 03. 2004
Dát tip
JEZIIIS, JAK MYSLIS ROZRHANY, TEN RYM?TAK POIRAD..

papouch
15. 03. 2004
Dát tip
néé, rým ne, rýmy jsou OK, ale ta grafická úprava, nevím čím to, ale já to vidím tak, že liché řádky jsou vystředěny a sudé začínají vlevo, čímž se to rozšklube ... nevím, jestli je to schválně, nebo o co gou...

aramis
15. 03. 2004
Dát tip
...zeny su uz take... skvele!!! :o))

maia
15. 03. 2004
Dát tip
Dobra ...blbustka. :-)) Nejako som ta nepochopila, aramis. :-)

aramis
15. 03. 2004
Dát tip
...cakal som to... clovek chce zene povedat nieco pekne... a ona takto! ;o)))))

maia
15. 03. 2004
Dát tip
Ahaaaa! Ten privlastok sa netykal blbustky? :-)))) Treba sa vyjadrovat strucne a jasne. V skole ta to neucili? :-)) A nie viaczmyselne... :-)

aramis
15. 03. 2004
Dát tip
ze mi to hovoris prave ty... o tej viaczmyselnosti... ;o)) praveze v skole sme sa ucili dvoj- a viaczmysly... cez prestavky ;o)

maia
15. 03. 2004
Dát tip
Aha, takze ty si pozorny prestavkovy ziak... asi preto si taky skazeny... a nerob Stevenson -ovi tuna diskusne forum... a pekne pisat spravy, ty nespratnik. :-))

Stevenson
15. 03. 2004
Dát tip
hmm. tak to nevim, ja to vidim OK.(

aramis
15. 03. 2004
Dát tip
ja mam riadky v poriadku...

sidonia
15. 03. 2004
Dát tip
taky to vidím dobře:) a líbí:) *t

guy
15. 03. 2004
Dát tip
:-)))

Stevenson
15. 03. 2004
Dát tip
Dik za cteni o tipkach nemluve.-)

Diana
15. 03. 2004
Dát tip
Tak mně ses přechodníkem fakt nezavděčil, protože tam patří "chtě"(pro mužský rod) a nikoliv "chtíc". Ale jinak parádní blbůstka**

Stevenson
15. 03. 2004
Dát tip
ja, nemajic pri ruce PCP, jsem si hodil korunou, a dopadla, jako vzdyky, jako ten namazany chleba.-) Dik.. opravim. Hlavne, ze se libila.. tak jednu pridam k Papouchovi.-)

Craerassy
15. 03. 2004
Dát tip
Tak to je vážně pravdivá blbůstka.:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru