Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aloisové

15. 03. 2004
13
0
9684
Autor
Jeheheman

Prostě mi to tak přijde:o)

(




Ne každý nebožtík

se jmenuje Alois..

 

 

ale Aloisové

jsou ze všech nejmrtvější)

 

 

(Hlavně ti s brejlema,

porcelánovou kůží

a včerejšíma novinama)

...

 


Alojs
06. 03. 2006
Dát tip
tadyk je Alojs :) I když se ve skutečnosti jmenuju Martin :)

Eidam
15. 02. 2006
Dát tip
tak to je bomba!!!! + avi Alojzovi :D

pepička15
10. 02. 2006
Dát tip
přijde mi to trošku cynický... možná proto, že můj doposud žijící ( a doufám, že to tak ještě chvíli zůstane! ) děda se jmenuje Alois...

Jeheheman
10. 02. 2006
Dát tip
chvíli? obvykle se takhle řiká "dlouho":o)) no ale to je mezi váma:o) konkrétně o tvým dědovi to samo není, ale klidně pozdravuj od jehemana:o))

pepička15
10. 02. 2006
Dát tip
chvíli... lingvisti by ze mě neměli radost, ale zjistila jsem, že slovo "chvíle" používám skoro ve stejném kontextu jako slovo "dlouho" )... možná proto, že mi kvůli mojí ženský logice přijde slovo chvíle konkrétnější než slovo dlouho:) jo, pozdrav vyřídím! ;0)

Uff, to byla štreka! Gratuluji k velkolepému diskusnímu úspěchu! *

Jeheheman
26. 01. 2006
Dát tip
tys to snad četl/a/o? mně ta diskuze připadá s odstupem debilní (a bez odstupu taky;))

Nečetla, už projet tím a dostat se na samotný konec bez ztráty trpělivosti byla fuška!

Jeheheman
01. 08. 2005
Dát tip
iggy: vole to musíš cítit vibraci toho jména,o)

Jeheheman
05. 06. 2005
Dát tip
blbůstka

Jeheheman
04. 06. 2005
Dát tip
stejně

Jeheheman
04. 06. 2005
Dát tip
je

Jeheheman
04. 06. 2005
Dát tip
to

Jeheheman
04. 06. 2005
Dát tip
nej

Rowenna
16. 03. 2005
Dát tip
Fakt neznám žádnýho Lojzu, vlastně - strejda lojzek, piják děsivej, kurnik, ten měl ale ošklivou smrt, tedy nejdřív veselou, opil se k nechození, a pak se přesto rozhodl JÍT na záchod, na ten záchod, co ho jeho manželka fúrie, budiž ji země lehká, nutila sedat na prkýnko při čurání, aby nepotřísnil, což mi už jako mladý holce přišlo jako jedno z největších zvěrstev, kterými se vyznačuje manželství, a před tím záchůdkem ho vratké nohy zradily, upadl a jednu tu nohu si zlomil v krčku, v nemocnici čekali, až vystřízliví, aby ho mohli operovat, prokřičel to, a nakonec po operaci umřel, byl to starý pán, ohavnost života, sakra, když to tak píšu, život je prevít, ta jeho manželka každý vánoce dělala takový válený cukrovíčko, u nás se tomu říká šuločky, od slova "šulat", tj. válet. A strejda, jak byl z vánočního rumu v ráži, tak se jí vysmíval, jak se s těmi maličkými šuločky šulá, a teta, jak byla taky v ráži, ne z rumu, ale ze strejdy Lojzka, prostě jen tak, že ji sral, mu řekla, ať ji nesere, nebo mu uválí jednoho takového velkého šuloka, a znělo to sprostě, skoro jakoby v Čechách řekla, že mu uválí čuráka, ale u nás by řekla spíš cipa z měkkým i. Tož toho Lojzka jsem znala, chudák nebožtík, a teď zjišťuji, že byl vlastně mrtvý, ještě než se narodil. A z tohohlenctoho napíšu báseň a věnuji ti ji, když jsem si tak krásně vzpomněla. :-) A doufám, že ti, co jsem jim poslala avízo, budou dotčeně pištět: ROWI? PROČ MÁM AVÍZO? a budou si říkat, zatracenej blbej fén na flasy. To je vůbec divný zvyk tady na Písmáku, takhle se rozčilovat. Přijde mi to až nevychovaný, jak tě peskují jak malý dítě. :-)

Rowenna
16. 03. 2005
Dát tip
to je snad moje nejdelší poznámka zde na písmáku, važ si.

Noe1
16. 03. 2005
Dát tip
ROWI? PROČ MÁM AVÍZO?

Rowenna
16. 03. 2005
Dát tip
Test funguje, jak vidím. :-)))

Noe1
16. 03. 2005
Dát tip
;-)

Noe1
16. 03. 2005
Dát tip
Nezlob se, ale nemohl jsem odolat. Jak to děláš, čarodeějko ;-)))

katugiro
16. 03. 2005
Dát tip
proč nemám avízo? Alois pěkný. On totiž dokud je malý, tak je Lojzek, uličník. Pak už mu nezbývá než seknout s božtíkováním.

Rowenna
16. 03. 2005
Dát tip
KATUGIRO: PROČ MÁM AVÍZO? božtíkování je krásné slovo.

katugiro
16. 03. 2005
Dát tip
protože jsem se Tě na něco ptal krásné slovo je také be

Zbora
16. 03. 2005
Dát tip
Připadá mi krajně neslušné, Rowenno, uveřejnit jako ohlas text lepší, než je dílo samo :o))

Rowenna
16. 03. 2005
Dát tip
jejda, ještě, žes to nezažlutil, to bych se hanbou propadla. Si od včerejška koleduji o přes prdel, protože dělám to, co nikdy dřív, žlutím, posílám nevyžádaná avíza - jo, už jsem přišla na to zaklínadlo: nevyžádaná, píšu vykřičníky, používám Caps Lock, a teď, šmarjápanno, navíc napíšu hlas lepší než text, ksakru.

Jeheheman
16. 03. 2005
Dát tip
rowenna: no já to myslel jinak.. řek bych že to pochopila kkkkkkK a slípka (v ohlasu na sbírku), nemá to s reálným prožitkem co dělat zboro: proboha, odkud jsi spadl.. i kdyby jsi náhodou chtěl srovnávat šikovně sepsaný vzpomínkový text se skvělou absurdnoidní blbůstkou:o) tak si nepjprv uvědom, že ty dvě kategorie jsou značně rozdílné. sravnat je lepší/horší to stejná volovina jak přepočítávací tabulky s koeficienty jednotlivých postižení na paralympiádě ..ale ty tam mají aspoň nějaký smysl, žejo;o)

Rowenna
16. 03. 2005
Dát tip
jehe, já myslím, že jsem pochopila ale neukázněně jsem odhopsala někam jinam... zbora smajlnul, to znamená, že text asi nemyslel vážně, že ano?

Rowenna
16. 03. 2005
Dát tip
tady mi jména přinášejí určité představy ale on je má každý trochu jiné, Anna na náhrobním kameni - celý náš rod je plný aniček, andul, johan, han, anet... a jsou to setsakra živé ženské, u těch si ten kamenný náhrobek já nepředstavuji vůbec.

Jeheheman
16. 03. 2005
Dát tip
rowenna: ne (smajlíky už nic neznamenají, je to jen plevel)

Jeheheman
16. 03. 2005
Dát tip
rowenna: já vím, že se to může líbit jen někomu kdo je na stejné vlně a ne jen logicky pochopivší.. s tím příspěvkem s annama jsem ale poznal, že to kkkkkkK pochopila tak, jak jsem chtěl.. prostě, že uvažovala stejným absurdním směrem a nemotaly se jí do toho nějaký zátěže (nebo si to aspoň nenechala), jako například známost nějakých konkrétních ann či aloisů ..pošlu avi glassy, snad je dobře naladěna..:) kkkkkkK je teď v anglii

Rowenna
16. 03. 2005
Dát tip
Taky jsem mimo, omlouvám se a pokořeně se odplížím jinam, kde můj chabý intelekt bude dostačující. Protože vyžadovat po někom, aby byl na stejné vlně při absurdní hříčce, to už mi přijde zaroh. Protože každý si absurdní po svém. A kdybys psal závažnosti přetěžké, asi ti tady tolik neblbnu. No nic, zase někdo, kdo píše humorné věci, a proto je bere k smrti vážně. chacha

Jeheheman
16. 03. 2005
Dát tip
glassy: no, to máš fakt.. bylo to neuvážený avi:o) udělal jsem to z nedbalosti! a lehkomyslnosti! byla to klukovina. ;o)))

Zbora
16. 03. 2005
Dát tip
Věděl jsem, že Tě naseru Jhhmn :o)))))))))))))))))))) Dyt už jsme se o tomhle díle bavili, vzpomínáme? (...co třeba taková Kateřina...ta se na náhrobku moc nevyjímá...protože je prostě hrozně živá) Rowenna: :o))))))))))))))) ...můžu poslat trochu plevelu, doufám?

Jeheheman
16. 03. 2005
Dát tip
zbora: nenasral, jen jsem si připustil možnost, že to myslíš byť jen částečně vážně a pro jistotu zničujícně zaargumentoval;o) (doufám, že seš zničenej a smrdí ti nohy:o) nevzpomínám.. to už bys chtěl po mně moc:o)

Jeheheman
16. 03. 2005
Dát tip
rowenna: já po nikom nic nevyžaduju, jen mám prostě z kritik "na stejné vlně" víc radost, trestný čin to snad není.. tipy si můžou všichni strčit do prdele, ale když někdo napíše: jooo, takhle to přesně vidím taky, postihls jsi to.. apodobně.. tak to je to proč tu chodíme. určitě to znáš row v tomhle ohledu beru vážně i blbůstku, jenom v tomhle jediném, maličkém.. je to snad špatně? nene, to nejsem já, kdo je tady naštvaný:o) jestli teda vůbec někdo (?) :o)

Jeheheman
16. 03. 2005
Dát tip
hmm.. přišla mi ta zpráva, ..někdo asi jo:o)

Rowenna
16. 03. 2005
Dát tip
Myslíš tuhle moji zprávu?: hele, ono tě to vážně tolik nasralo? to je mi líto, já jsem myslela, že si u tebe mohu zvesela blbnout. No nic. na tu jsi mi přeci už odpovídal, že ti nevadí, že mohu blbnout, a že blbneš i ty. Nebo... nějakou jinou zprávu od někoho jiného třeba? Měj se hezky a blbinkuj si. Já si jdu blbinkovat zase někde jinde. :-)přeji překrásný den - a tu kytaru si nalaď... i když, já taky hraji na rozladěnou. :-))

Zbora
16. 03. 2005
Dát tip
Jsem zničenej řádně...nohy mi smrdí pekelně...a mám z toho úplně odporně mastný vlasy. Spokojenej?

Jeheheman
16. 03. 2005
Dát tip
rowenna: ano tu.. trochu naštvaně mi přišla, ale asi zase mylně zdá se;o) ono ten vzkaz s pokořeným intelektem atd.. taky nic moc "...Tož toho Lojzka jsem znala, chudák nebožtík, a teď zjišťuji, že byl vlastně mrtvý, ještě než se narodil..." - bylo mnohem lepší a pak to sklouzlo někam, kam nemělo. asi proto, že sme pořád jen blbí savci rodu homo.. opravdu přísahám, že netuším, z čeho jsi vůbec nabyla dojmu, že mě tu něco "nasralo" ať to čtu znova jak chci včetně uložených vzkazů.. eto tvojo dělo.. na to zase nestačí můj intelekt;o) a nenaladím, páč pak je slyšet že i falešně zpívám:o) taky přeju hezký zbytek dne (tady v praze se dalo dnes i s krátkým rukávem, jaro uplně kopalo do nosu:)

Rowenna
16. 03. 2005
Dát tip
fajn, fajn...... fajn.

supizmus
30. 12. 2004
Dát tip
náhodou je Alois docela živý jméno : )

Jeheheman
30. 12. 2004
Dát tip
a neni!!!:)

Jeheheman
02. 11. 2004
Dát tip
Alois je trochu mršina...:o)))) To s tou Annou a vůbec.. mám dojem, že jsi první co pochopil(a) vůbec směr.. jakže člověka napadne k nějakému jménu nějaká vlastnost a nějak mu to k tomu patří:o) Jo. Anna přečtena z náhrobku zní skutečně kamenně:)) dík za věcnou reakci:)

kkkkkkK
02. 11. 2004
Dát tip
Tak z takovýhle odpovědí na krititititiku mámm dobrej pocit. Moc díky. A jsem ráda.

kkkkkkK
01. 11. 2004
Dát tip
To jo..ale taková Anna se narodila,aby měla jméno na náhrobnim kameni..to sem přesvědčena.. Alois je trochu mršina..

Zbora
23. 10. 2004
Dát tip
To je dobou, za pár let je předběhnou Václavové.

Jeheheman
13. 10. 2004
Dát tip
Luky: z hlediska přísné logiky určitě, přihlaš se na matematický server:o)) a nejsi jediný, třebas taky John_Ceder a ti co rači nic ani nepsali:o)

Noe1
13. 10. 2004
Dát tip
Mě to rovněž nedává smysl ... a na matemaický server mne laskavě neposílej :-)))))) ... nebo tě pošlu někam jinam

Jeheheman
13. 10. 2004
Dát tip
kde ty ses tu najednou vyskytl:o)) vy se z toho smyslu jednou.. neexistuje žádný smysl, to slovo vymyslel až člověk, copa si neumíš představit takovou pěknou včerejší mrtvolku v křesle s brejlema a novinama? Jo tak to je Alois a je mrtvější než obvykle:)

Noe1
13. 10. 2004
Dát tip
Dobře ... nelíbí se ti slovo smysl, mě se zase nelíbí Alois a s tím se můžeme rozejít. Howgh.

Jeheheman
13. 10. 2004
Dát tip
mávám ti posmrkaným kapesníkem a po tvářích se mi koulejí slzy jako hrachy:o)) pá

Noe1
13. 10. 2004
Dát tip
sorry, nemohu oplatit stejně ... slzy se nekonají, sbohem.

Jeheheman
13. 10. 2004
Dát tip
To je dobře.. je to tak pro mne jednodušší lásko:o) Sbohem

makros
13. 10. 2004
Dát tip
:-))))))*

Luky_0001
12. 10. 2004
Dát tip
Tak to sem asi jedinej, co se mu to nelíbilo. Něco tomu chybělo...smysl

Constance
24. 05. 2004
Dát tip
Jóóóóóóóó. Krátké, vtipné, výstižné.

paskvílie
25. 03. 2004
Dát tip
Tohle fakt sedí..:)moc se mně to líbí..hezké..:)**

dismorphia
20. 03. 2004
Dát tip
zdravím každého Aloise .) (ano, A. Jirásek už zemřel)

:)

premisil
17. 03. 2004
Dát tip
Noooo....jo!

John_Ceder
15. 03. 2004
Dát tip
no a co jako? (no a co jako?)

Jo tohleto se mi líbí. Taky se někdy zaboírám takovýma blbostma jako co je nejvhodnější jméno pro mrtvolu. Teď už to vím:-))) a souhlasím. Musí to být jedině Alois:-)))) Tip Top*

Houpačka
15. 03. 2004
Dát tip
:-)))))) Asi jako Psí.. ne že bych o tom někdy přemýšlela, ale teda Alois.... fuj, to je úplně mrtvolný jméno*****

Hmmm. Sice za miniaturky nerad, ale tady přecijen dám tip. Takhle vytáhnout ze jména jeho podstatu. A jak jinak nějaké avi

angelik
15. 03. 2004
Dát tip
hahahaaaaaaaaaa:)))))))))))))))))) tož totok mě aj tak jakože ponormálnu paradoxně pobavilo:)) to je krásné, já to dám do nejob. Já vim, je to blbost, ale je to momentální impulz, při nedostatku místa tě (přinejhorším) smáznu, ale je to ...tramtadadááá...the highest award....na pusinku:)***

Elyn
15. 03. 2004
Dát tip
:))))

Jehowina
15. 03. 2004
Dát tip
jo, škoda, že žádnýho Aloise neznám, určitě bych se zmínil. ....t

Craerassy
15. 03. 2004
Dát tip
Taky Aloise žádného neznám...že by už opravdu nebyli...:-)

aramis
15. 03. 2004
Dát tip
....tady Alois, haalooo... :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru