Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žárlivá

Výběr: Kid_A
19. 03. 2004
29
0
11372
Autor
Makča

Pro Chrousta aneb první vlaštovka ve věci eventuelního založení Klubu zhrzených virtuálních milenek...jedna vlaštovka ovšem ještě léto nedělá, tudíž vyzývám i ostatní obdobně zhrzené spoluženy k literární činnosti, která by mohla vést k možné realizaci osvětového spolku-)Zn:smysl pro humor a smrtelná vážnost podmínkou.

 

 

Čekám

trpělivě

s netrpělivostí

mi vlastní

na chvíli

kdy duše

klid

zas vlastnit

smí

Pak zaspím

i tu

co spí

s ním

když

sním

o něm

 

 

 


Marthin
08. 01. 2005
Dát tip
Chybí mi tam rum... :-)

guy
03. 12. 2004
Dát tip
než zaspat vlastní zas pat ne s ním snad líp zas mat dat zasmát se a snídat sama bez

Makča
03. 12. 2004
Dát tip
směju se, až mi bezinky odskakujou od rtů:-)dík

guy
03. 12. 2004
Dát tip
vidíš - to mě nenapadlo, že i takový chutě může někdo po ránu mít ... :-)

1Agatka
02. 09. 2004
Dát tip
Líbí moc a chtěla bych to poslat kamarádce - mohu? Není to krádež? Samozřejmě bych řekla, že to není mé dílo...bohužel :-)

Makča
02. 09. 2004
Dát tip
A: pošli to komu chceš, holka nešťastná a vůbec se neptej:-)))))

1Agatka
02. 09. 2004
Dát tip
Makčo - dík, to jsem z toho teda celá šťastná :-)

Pokusák
27. 08. 2004
Dát tip
Tak tady nevím jestli smily, nebo vykřičníky...;-) :-)!:-)!:-)!:-)!!! *T skvělý!

Nostradamus
25. 08. 2004
Dát tip
:) *

arthamir
09. 08. 2004
Dát tip
jo, to je naprosto ale naprosto doko... atd. však víš, nemůžu to tady moc rozmazávat :-) (...nalý) -tip

Delphy
28. 07. 2004
Dát tip
pěkná hříčka.... :-) času Makčo, po tom srazu jsem se po dlouhé době podíval na Písmáka, tak Tě také tady objevil... Maj sa a někdy virtuálně nebo skutečně.. P.S: a nebuď zhrzená, chlapy za to nestojí :-)

Pokusák
04. 06. 2004
Dát tip
Hmm ***

Cowgirl
05. 05. 2004
Dát tip
moc pěkné, opravdu...TIP

Delight
28. 04. 2004
Dát tip
Móc povedené virtuálně zhrzené TAI-DÓ... :)*

Makča
28. 04. 2004
Dát tip
Delight:..no vidíš a Chroust mě s tím poslal někam, že to není taido..prej na něj moc vážný či co...ale tak vysvětluj chlapovi, že to jest denní chléb ženy, tak jakápak vážnost, že...to bych musela být tak vážná, že bych nesměla vlízt na váhu, abych to nestrhla..:-)

Delight
28. 04. 2004
Dát tip
Jak, není?! kurňa!! :))) No, pravda, veselejší by to mohlo bejt, kdybys třebas.... snědla jinou, nebo tak... :))) Ale tagle mě líbit moc se!! ;)

Makča
28. 04. 2004
Dát tip
D:no, když Velký řekne, že není, tak není...tož nezbývá než se poklonit a jít dál:-)Víš, já strašně ctím mužskou autoritu, tak se mu nemůžu protivit a ty milenky jim teda nejím taky z tohoto důvodu, naopak jim je přeju, neboť oni sami vědí, co je pro ně nejlepší...a chápu, když zjistí, že to holt nejsem já:-)))))))))))))vím, měla bych být víc sebevědomá, říkají mi to všichni, ale musím s tím žít dál...:-)tak těší mě, že se líbí tobě..

Makča
28. 04. 2004
Dát tip
bubakoff: co s falickým bohem..ale s blbem!A pokud je to ještě falickej blb, no tak to je průser...ale to jsou jen takový mimikry, co házím na svět...jinak je mi 70, sedím na zápraží svého vesnického domku a slastně přivírám víčka při pohledu na hrající si vnoučata na zápraží...tak, teď jsem ti prozradila velký tajemství:-)

Delight
28. 04. 2004
Dát tip
Naja, ani lidožrouti prej nejedi žencký... Prej moc dobře nechutnaj.. :)) Ale je pravda, že na mě "Žárlivá" nepůsobí ani nějak moc smutně... Naopak, jako že se s ním i se sněním dobře vypořádala! ;)

bubakoff
24. 04. 2004
Dát tip
setkání s falickým bohem.......:o) to vobčas bolí čuchometr.....:o)

Makča
15. 04. 2004
Dát tip
Lasy: vážné vášně nevážně vlastněné, na vahách života a času vážené, vždycky stávají se úsměvnými a hravými, nezbývá než zapsat je pro budoucí generace, aby to tak všechno nežraly, že ano? V tomto duchu přispívám svými kvalitními verši a vždy mě potěší, když někdo jejich duchovní originalitu rozpozná:-))))

Lasy
14. 04. 2004
Dát tip
tohle je vážně dobré - úsměvné a hravé, i když to má ten zhrzený podtext . . . Lasy*

anae
07. 04. 2004
Dát tip
I tak to může být!*

kawa
02. 04. 2004
Dát tip
:-) *

Tato zpráva se ti povedla. Výborně zachycené: věčný úděl... Dovolíš-li, stáhnu si ji do své galerie. Bude udávat rytmus těm mlčenlivým gestům. Děkuji.

Makča
01. 04. 2004
Dát tip
Milý mnichu, dovoluji ti stáhnout mou srdeční arytmii kamkoli, kdykoliv a napříště již bez dovolení, neboť takovýchto vyvedených, s jejichž pomocí tě zavedu do míst nepoznaných, budu míti jistě ještě spousty:-)))))

Makčo, a mohl bych tedy pisnout do své tvorby tuto zajímavou zprávičku? Byla by pod novým exponátem jako Gesto z rytmu. Samozřejmě ji opatřím tvým jménem jako že jsi mi ji darovala. Lidičky ji alespoň budou míti trochu více na očích, ano? Děkuji.

Makča
29. 03. 2004
Dát tip
mnich: jó rytmy..ze tmy pohanských ženských duší, co neví nic a všechno tuší..nikdy mi nešly..taneční už vůbec ne..i s rytmy tohohle světa jsem ve věčným boji..tak co po mně můžeš chtít?..být trošku z rytmu je koneckonců můj věčnej úděl..

Trošku z rytmu.

Makča
24. 03. 2004
Dát tip
...ale tvoje je lepší a nezávislejší a oduševnělejší a hlubší a ostrovtipná, magická, antifalická..ježiši, co to píšu? ale není to od věci ne? Adamy, žebry, žábry, hady, stejně by bez nás chcípli hlady!-))))zdravím a hezkej den.

Odeta
24. 03. 2004
Dát tip
Hezké, zajímavé...moc se mi to líbí, přesně takový styl mám ráda...Jen tak dál!!!:)

Fidunka
23. 03. 2004
Dát tip
Jo, to je dobrý!:)***

Seregil
23. 03. 2004
Dát tip
Echt fajný...

Waren
22. 03. 2004
Dát tip
Egona: ...chlapi maj jiný záležitostě...ale to pochopíš jenom, když budeš chtít.. :))) ...a dohromady se všichni celej život potácej nad propastí a záleží jenom na nich, jestli v ní skončej nebo ne... ---kíp smajlink---

Makča
22. 03. 2004
Dát tip
Craerassy: o krutosti rán takových čítala jsem v literatuře, však myslela jsem, že jsou mi vzdálena. Kruté cesty osudu uvrhy mě však do tenat sexu bez lásky...a kdo nese vinu za posvkrnu mé nevinné a čisté duše...? Nechť sám po sobě hodí kamenem, neboť já miluji ho stále tolik, že toho nejsem schopna...

Craerassy
22. 03. 2004
Dát tip
Nemyslím, že je nečisté milovat se bez lásky. Ani hry na lásku nejsou ničím odsouzeníhodným. Láska sama je velmi pomíjivá a zůstávat ve vztahu jen proto, abychom druhého nezranili, by bylo vůči sobě samým nečestné. Asi to on viděl jinak než Ty a je na Tobě, jestli dáš šanci někomu jinému milovat Tě.

Aarfy
21. 03. 2004
Dát tip
:-))))***

angelik
20. 03. 2004
Dát tip
:)))))ale tak já ti nevim, to je docela šílený nápad.. ono to vlastně vůbec není vtipné, ikdyž zvenku je...ono je to takové nějaké...strašně moc...lidské..*

Makča
20. 03. 2004
Dát tip
angelik: lidské, to znamená, že si s tím můžeš dělat co chceš- buď to může být tragické, nebo vtipné, záleží na tobě v jakým modu se rozhodneš mystifikovat realitu, která je ale vždy stejně neutěšeně utěšená...

Makča
20. 03. 2004
Dát tip
Craerassy:vidíš, to mě vůbec nenapadlo, ja su taková blbka poctivá ze severu..věrna ideálu až za hrob..dík za tip, já to zkusím a pak ti dám vědět, co to udělalo...

Craerassy
20. 03. 2004
Dát tip
Makčo, pozor na rána, ta bývají krutá. Raději se vypař, než procitne..nebo procitneš..?:-))))

Elyn
19. 03. 2004
Dát tip
ale to se ti povedlo :) * a si piš, že jsi zaspala, která to asi je...?:))

Elyn
19. 03. 2004
Dát tip
Tak a máš to v klubu :))

Makča
19. 03. 2004
Dát tip
Elyn:dík, to je teda dobrý, já jsem v ňákým klubu, mé radosti bylo učiněno zadosti, pýcha předchází pád, ale já už jsem spadla včera,když jsem zakopla o obrubník, tak není co ztratit.Zdravím a jdu se napařovat ulicema, dokuď si zas někde nedám na hubu, když budu čumákovat do výlohy, jak jsem krásná z profilu...

Elyn
19. 03. 2004
Dát tip
...jen dej pozor, abys nebyla krásnější než mistr sám..;) a radši už nepadej, protože: někteří mají k padání vlohy, že neposlouchají je vlastní nohy, pak velmi rychle svolávají všechny bohy, když padají bez zálohy ...čumákem do výlohy...)

LaCasage
19. 03. 2004
Dát tip
...pjekně řečeno... T*

Waren
19. 03. 2004
Dát tip
...jo, pěkně zbásněný, ty ženský záležitostě...t*

Quinn
19. 03. 2004
Dát tip
Perfektni, moc se mi libi!!! --== TIP ==--

Shellinka
19. 03. 2004
Dát tip
TIP*** Povedená!

Mařka
19. 03. 2004
Dát tip
-)*

Rowenna
19. 03. 2004
Dát tip
:-)

Stevenson
19. 03. 2004
Dát tip
** T

Egona
19. 03. 2004
Dát tip
čau Makčo, ajajaj, nevzal-li románek zasvé v raném rozpuku??? Já jsem v tvým klubu už dlouho, stále zhrzená, ... vlastní vinou a vlastními mechanismy... i když zadána...---

Egona
19. 03. 2004
Dát tip
jo a Warene, jaký ženský záležitostě, to sou i mužský záležitostě, ty chytrej, ale to časem pochopíš, a pak uzříš, nad jakou ses potácel propastí.

Elyn
19. 03. 2004
Dát tip
Poslyš, Egono, nejsi drobet suchar? Ty se ani nezasměješ?:) chrouste - sorry, já umím plavat, dobře plavat... :-P a tě radši hryznu, než se nechat zhrzit...:))

Craerassy
19. 03. 2004
Dát tip
Zaspím tu jeho s jiným..klidné sny.:-)))) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru