Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ramirezovi ...

19. 03. 2004
2
0
1787
Autor
Madlen

Kolikrát ještě ?

 

Odešla mi poslední vzpomínka na Tebe.

Zavřela oči, stočila se do klubíčka

a spadla z ní poslední kapka krve.

 

Provázels mne ve snech.

Díval ses na mne a poprvé v tom byl cit.

Možná proto, abych už konečně zapomněla.

 

Jenže právě to se nikdy nestane.

 

Stejně Ti děkuju.


Madlen
13. 09. 2004
Dát tip
Dizzy :: Jo, to máš pravdu. Dlouho sem milovala toho, kdo mi OPRAVDU nejvíc ublížil, nicméně už je to dávno pryč a nikdy se to nevrátí a já jsem tomu ráda.

dizzy
12. 09. 2004
Dát tip
chápu...díky tomu že znám tebe a jeho a díky tomu, že ani já, i když už to přebolelo, nikdy nezapomenu...clovek bude milovat toho, kdo mu nejvic ublizil...

Kulhavý
21. 03. 2004
Dát tip
Patrně ten sentiment, ale to bych tak řekl, že bude mojí citovou deprivací.....

Madlen
21. 03. 2004
Dát tip
Jenze ten k tomu patri. O nicem jinem to totiz neni. Nebo je, ale sentiment je toho hlavni slozkou ...

Kulhavý
20. 03. 2004
Dát tip
Tak tohle dost nechápu....

dismorphia
20. 03. 2004
Dát tip
Elyn má pravdu : nikdy .. nikdy (za dvě tečky dosadit slovo neříkej:) ) Nemyslím, že je tady tak důležitý pochopit, to se stejně povede asi jen jednomu, ale.. nepřijde mi to tak špatné, ani kapka krve a podobně.. jen ten epilog mi vadí. Taková děkování mi vždycky navodí formální dopis a to sem nepatří:)

Madlen
20. 03. 2004
Dát tip
Co na tom nechápeš ?

Madlen
20. 03. 2004
Dát tip
Drazí. Ano, nikdy neříkje nikdy. Jenže tohle je případ, u kterého jsem si více než stoprocentně jistá. Díky :o)

Elyn
19. 03. 2004
Dát tip
Madlenko... proč ta krev? Mně by stačilo to klubíčko... never say never... may be... one day..?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru