Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kapky

24. 03. 2004
1
0
3760
Autor
kminnek

Kapky slov
vpité do kapesníků
vykašlávají jaro.
Morasten
25. 03. 2004
Dát tip
:-)))) tip kap tip kap

Elyn
25. 03. 2004
Dát tip
Pišta :)))) to se ti povedlo :)))

Nu, na haiku by to "jaro" mělo stát spíš na prvním řádku, ne ? "Kapky slov jaro vpité do kapesníků vykašlávají". Jináč to nevychází.

DušíK
24. 03. 2004
Dát tip
Pišta: řešíš totální ptákoviny na něčem, kde je chyba úplně jinde. Navíc jsi to ve svý verzi tak blbě rozseknul, že z toho je chaos a ne haiku. Že něco napíšeš do jednoho řádku neznamená, že to je verš! Kmínek: Haiku je o konkrétní události, konkrétní situaci, bez polidšťování, bez metafor, bez subjektivních přirovnání. Potkal's někdy v lese na procházce kapky slov? To vykašlávání radši ani nečtu :o). Měj se, D.

Waren
24. 03. 2004
Dát tip
Čau, haikaři. Poraďte mi kde najdu definici Haiku. Dík

DušíK
24. 03. 2004
Dát tip
waren: koukni k negevovi na jeho Haiku desatero.

kminnek
24. 03. 2004
Dát tip
haiku je ucelená báseň na sedmnáct slabik ale může být i na víc protože japonské haiku někdy nejde přeložit na určený počet slabik a je většinou s dochovní tématikou

kminnek
24. 03. 2004
Dát tip
pokud nepochopíš smysl tak kritiku raděj nepiš

Waren
24. 03. 2004
Dát tip
Díky :)))

DušíK
24. 03. 2004
Dát tip
kmínku, je mi naprosto jedno, jakej to má smysl. Pravidlo 17 slabik je jedním z mnoha a mnoha. To bych naprosto klidně pominul. Ale co ty zmatený perzonifikace! Vykašlávají se leda hleny, jaro dost těžko. Haiku může vzbuzovat asociace a pocity, ale nesmí je obsahovat. NIKDY.

kminnek
24. 03. 2004
Dát tip
to není tak docela jedno,možná pro Tebe,mluvíš o pocitech a Tvé haiku to vše vyjadřují,tak jaký to má smysl?Já nemusím haiku na 17 slabik,když myslíš,že s evykašlávají hleny tak si je vykašlávej,já to cítil tak když jsme to psal a měnit to nehodlám.

DušíK
24. 03. 2004
Dát tip
ok, tvoje věc. měj se hezky.

Dušíku, seš mamlas.

DušíK
24. 03. 2004
Dát tip
to možná jsem, ale aspoň nedělám z haiku puzzle ....

No jo, to máš recht. Za to by sis zasloužil diplom....

DušíK
24. 03. 2004
Dát tip
diplom nepotřebuju, mám papíry na hlavu, to je víc :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru