Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

APP

22. 03. 2004
0
0
1756
Autor
Madlen

Ono se totiž nesmí v našich počítačových učebnách jíst ani pít. No a náš milý pan profesor Nádvorník přistihl jednu slečnu :o) Takhle to dopadá. A následně to dopadá, když si "někdo" :o) musím zapisovat každou blbost :o)

Ale ven ! A ven !

 

To snad neni pravda !!!

 

Vona má lízátko a eště slintá do klávesnice !!!

 

Petr Nádvorník ml. :: 22/03/2004


Lancelott
09. 07. 2004
Dát tip
Jestli jsi někdy byla na xchatu, víš o čem mluvím...jestli ne, pak bych měl upřesnit, že to se mnou točí, tříská a šejkruje o zem i o stěny o strop a všude kolem po nábytku:o)))

Madlen
07. 07. 2004
Dát tip
Wow ... tTvé podání kritky mně vzrušilo ... "co to se mnou dělá ... " :o)))

Lancelott
02. 07. 2004
Dát tip
Kdyby tady byly smajlíky z xchatu...ukázal bych ti, co to se mnou dělá:o)))

Silwin
01. 04. 2004
Dát tip
Madlenko ses blazen :o)) todle to jenom dokazuje, a proto te mam rada :o))

Madlen
23. 03. 2004
Dát tip
Ne, to ne. Nádva mí říká Magďulindo. Ale naštěstí si mě nevšímal, protože jsem vyvřeskovlala celou hodinu předtím :o) Bonzblok nebyl, tentokrát sem to zapsala jen sem. Ale kamarád : "Mááágdóóó´, prosim Tě ... " :o)

Madlen
23. 03. 2004
Dát tip
Už jsem to trochu objasnila ...

Dero
22. 03. 2004
Dát tip
Ehm? :o)

Liquidus
22. 03. 2004
Dát tip
je mi jasne jak hodina skoncila... Fischerova ticho, no tak - (vterina trapneho ticha - profesor jakoby prosi o trochu pozornosti a autority) Fischerova se prestane smat. Fischerova schova bonzblok... hmm ratatata :))) pa m

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru