Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohádka o semínku

22. 03. 2004
6
1
5425
Autor
andromeda

obrazek [http://www.sk2.goo.cz/obrazky/zdravi_na_dlani/lecive_rostliny/smetanka.jpg]

 

 

Bylo jedno malé semínko. Jen tak si leželo v trávě a čekalo, až zaprší. Pak se přihnal mráček, upustil pár deštivých slziček a to malé semínko se vsáklo do hlíny. Jednoho dne z něho vyrostla krásná květinka - to je moje maminka. Ještě nedávno měla vlásky pěkně žluté od sluníčka, ale teď jí pomalu bělají. Nedivte se, je to pampeliška. Maminka teď má moc starostí. Stará se o mě, o mé sestřičky a bratříčky a to dá práci, panečku! Všechny nás musí hlídat před větrem. My jsme totiž semínka na její bílé hlavičce. Až nás maminka spočítá, jestli někdo nechybí, dá nám každému pusinku na rozloučenou a zavolá větříček.My se připravíme na dlouhou cestu do světa, už se moc těšíme. Včeličky nám vyprávěly, že svět je plný vůní a barev. Větříček pak zafouká, zamává na pozdrav a roznese nás na všechny strany. A co se bude dít potom? Počkáme si na mráček, až zaprší a z našich semínek pak vyrostou nové pampelišky, stejně krásné, jako naše maminka.


1 názor

Proslunilo mi to den nádherným pocitem lásky a něhy. Děkuji.

Jazena
29. 09. 2005
Dát tip
Hezké. T

Jé, to je roztomilý! Típek

Manon2
28. 06. 2005
Dát tip
To byl dobrý postřeh a nápad napsat o pampelišce ... :)

Hermann
23. 03. 2004
Dát tip
Paráda, krásné a milujúce, také materské a plné vzduchu lásky...Tip...Hermann

Madelaine
23. 03. 2004
Dát tip
Hezoučké. Mohla bys sice malinko ubrat zdrobnělin, ale líbí se mi to.

Dero
22. 03. 2004
Dát tip
Milé ... :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru