Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spasitel

23. 03. 2004
2
0
2006
Autor
Potrhlice

No to je krása,
moje nervy drásá
tahle dlouhá trasa.

Kráva trávu spásá,
chytil jsi do lasa
pořádný kus masa.

Moje srdce jásá,
do světa všem hlásá:
"Ty jsi moje spása."

:)

maia
28. 03. 2004
Dát tip
:-)))) Takto ako si to napisala je to krasne. * V drsnom prozaickom preklade sa mi objavilo pred ocami: Ja krava, naletela som. :-)

Morasten
26. 03. 2004
Dát tip
to znamená TIP :-) A díky za objasnění souvislosti

Morasten
26. 03. 2004
Dát tip
avi

Morasten
25. 03. 2004
Dát tip
ty 3 sloky na sebe nijak nenavazujou ale sou dobře a vtipně rýmovaný...T

j_i_r_i_k
25. 03. 2004
Dát tip
Morasten: Sloky samozřejmě souvisejí, autorka po dlouhé cestě se svojí silnější polovičkou tomuto děkuje, že ulovil krávu a autorka si tak dá zasloužený steak na doplnění energie, což ji zachrání před smrtí z vyčerpání :)... A co znamená to T na konci Tvé kritiky? :)

Potrhlice
25. 03. 2004
Dát tip
Jejda Jiřík, to je vzácná návštěva. Víš že to mělo být původně o lásce s názvem Vyznání? První verze zněla: No to je krása. Moje srdce jásá, do světa všem hlásá: "Ty jsi moje spása." Kráva trávu spásá. Jenže mému prvnímu čtenáři se to tak nelíbilo, protože nevěděl kde se tam vzala ta kráva a tak z toho vyšla tahle konečná verze, původně jsem chtěla aby to vyznělo že ten kus masa byla krásná žena (která to vypráví), ale nakonec pouhým jedním přívlastkem z toho vyšla opuletní večeře, jak jsi správně rozebral tuhle hříčku do kousíčku. ;-)

papouch
24. 03. 2004
Dát tip
éééhm.... takový... ema má mísu ... :-/

Chenoa
24. 03. 2004
Dát tip
:)))) sranda

Potrhlice
24. 03. 2004
Dát tip
Jo jo papouchu a to je strašný hřích, autor Vám však nesliboval velké umění dotýkající se hvězd.

papouch
24. 03. 2004
Dát tip
néé, hřích to není, hřích vypadá jináč :-)))

Potrhlice
24. 03. 2004
Dát tip
To je dobře, to jsem si oddechla. Já jsem jinak strašná světice. ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru