Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klub odložených milenců

24. 03. 2004
5
0
9331
Autor
mirek

zatím bez masérky ;-))

Poslední kroky dozní po asfaltu,
nad dveřmi bez vavřínů, bez věnců,
nápis na dávno oprýskaném smaltu,
zve tě Klub odložených milenců.

Sedí tu po dvou, někdy také v triu
se lžičkou zabořenou do šlehačky
osmahlí horským sluncem v soláriu,
děti, co sebrali jim všechny hračky.

To jsou k nám ale dneska večer hosti,
hovory ukončené v půlce věty
a smutky utopené bez milosti
ve volném kelímku...od Nugety. 

V šatně si vysvlékněte oděv z citů,
vítán, kdo někde zůstal odložen,
vyhnán ven z ráje v denní realitu
od stolu, židle nebo od lože.


Elyn
28. 03. 2004
Dát tip
crae .:)))))

Elyn
27. 03. 2004
Dát tip
Mirku, Mirku, co ta slova? Což žena nemá mozek snad? nediv se, že před mužem ho schová a vsadí vše na sílu vnad nad mužkým myšlením je vážně radno naříkat :)))

Craerassy
27. 03. 2004
Dát tip
Elyn:-)))) co slovo to perla sama tohle mirek nestráví on si myslí, že i dáma v hlavé má jen hedvábí:-))

Elyn
27. 03. 2004
Dát tip
obávám se, Craerassy že to ještě horší je muž totiž myslí, že asi v hlavě máme jenom pomyje Kdyby se snad ukázalo že tomu tak vůbec není to by se mu teprv něco stalo... hned běžel by dát na modlení pane bože jen ať je to jenom v naší rodině a dej, ať neurodí se to hnedle v celé dědině! :))

Craerassy
27. 03. 2004
Dát tip
:-))) tohle až si přečte mirek toho chytne amok on si totiž mylně myslí, že na rozum má nárok Přitom jsem ho v lékárně potkala i s recepisem šel si koupit údajně ňáký léky s propolisem Jenže pak mi prozradil roztomilej lékárník že mirek prý vykoupil rozum ze všech apatyk:-)))

Elyn
27. 03. 2004
Dát tip
:)))

mirek
27. 03. 2004
Dát tip
teda, vás tady člověk nechá chvilku bez dozoru a nestačí se divit ;-)))) tahle zpráva z učebnice, nebude se ženám líbit, nekoupíte v apatyce, rozum, co vám ještě chybí...:-))) ...no jste v přesile, tak navrhuji příměří, co se týká tohoto tématu...;-)

Elyn
27. 03. 2004
Dát tip
Tomu říkáš příměří? :))) no počkej!

Craerassy
27. 03. 2004
Dát tip
Hele, jako příměří vezmu nějakou ódu na oslavu ženského pokolení. Jinak ani náhodou!:-)))

mirek
27. 03. 2004
Dát tip
no, já se teda pokusím, ale to si budu muset strašně vymýšlet...;-)))

Craerassy
27. 03. 2004
Dát tip
Vymýšlet??? A tomu říkáš klid zbraní?? Máš ještě jeden pokus a ze staré známosti Ti dám jako předlohu správnou větu: no, já se tedy pokusím, ale bude to těžké, protože ženy jsou tak krásné a chytré, že mi na to má chabá slovní zásoba nepostačí :-))))

papouch
26. 03. 2004
Dát tip
nemůžu si pomoct.... měl bych pár výhrad, ale píp dám, páč se mi to líbí... Každopádně to lehce vyčnívá nad tím mořem strašnýho balastu, kterej se na Písmáku (a v blbůstkách) teď vyskytuje.... Jo.... a do klubu odloženejch se hlásím taky :-))

Abyss
26. 03. 2004
Dát tip
vesely klub :) ty nugety!! wow!!

mirek
26. 03. 2004
Dát tip
Marky2: nee, jí tip nedávej, ona si pak zase bude myslet kdovíjak není dobrá...;-))) To je teda vážně boží, chlapi jsou spotřební zboží, to z nich budeš platit daně, že jich míváš požehnaně a ta tvoje spotřeba, připraví tě o chleba...;-)))

Craerassy
26. 03. 2004
Dát tip
já nebudu platit daně za výletní poníky jediný co spočtu za ně jsou daňový úniky:-)))

Marky2
26. 03. 2004
Dát tip
Chlapský mozek /muži zblednou/ dá se shrnout větou jednou . Nechápe ženské myšlení, ač pro mne je to k zbláznění...

Craerassy
26. 03. 2004
Dát tip
Ženské myšlení je snadné tomu přeci móda vládne..:-))))

Marky2
26. 03. 2004
Dát tip
Tomu mému vládnou hory, každý chlap je z toho chorý ;o)

Craerassy
26. 03. 2004
Dát tip
Jó, když hory, to je fajn, horší by byl větroplán:-))

mirek
26. 03. 2004
Dát tip
ženské myšlení... jak chápat, co není?...;-))

Marky2
26. 03. 2004
Dát tip
Větroplán toť vynález je zrádný, vzduch ve výškách bývá velmi chladný. ;o)

Craerassy
26. 03. 2004
Dát tip
to sis velmi zjednodušil odpověď sis rychle ušil:-))

Marky2
26. 03. 2004
Dát tip
Já jsem ale křehká žena, byla jsem teď zasažena. ;o)

Craerassy
26. 03. 2004
Dát tip
Ježíš, to se nezlob, Marky, asi mě ošálil zrak a to přítmí je tu taky a děsně tu hlučí vlak:-)))

Marky2
26. 03. 2004
Dát tip
Nezlobím se, to se stává, občas někdo splete se. Kdybych vždycky měla klít, pak písmáci, třeste se!

Craerassy
26. 03. 2004
Dát tip
:-)))to máš pravdu

guy
25. 03. 2004
Dát tip
Jak velký budou klubový příspěvky - abych věděl, jestli si můžu dovolit nechat poslat přihlášku? :-)*

Elyn
25. 03. 2004
Dát tip
:) pojď k nám *

mirek
25. 03. 2004
Dát tip
guy: zklamu tě, já ho nezakládám, to je jen lehká parodie na jiný nejmenovaný klub...;-) Elyn: ...zvete mě na Nugetové orgie? ;-)))

guy
25. 03. 2004
Dát tip
škoda ... o tamtom klubu já vím, ale tam by mě asi nevzaly ... na to nemám asi ty správný tělesný parametry ... :-))

Elyn
25. 03. 2004
Dát tip
:) ano, na nugetové orgie..;) a nemyslete si, nejsme žádný ufňukaný béčka..;))

Craerassy
25. 03. 2004
Dát tip
Muž je spotřební jen zboží, proto se cítí odložen. Léto či zima, stále se jen množí vyhoví přání všech rozmazlených žen. Klub odložených mužů, klub šachistů a lovců zvěře.. Kdekoli ohne Božku, Máňu, Růžu a s jednou nohou v kalhotách už za jinou se béře..:-)))

Marky2
25. 03. 2004
Dát tip
Skvělé, dávám tip tobě i mirkovi;o) T*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru