Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsi můj přístav

26. 03. 2004
8
0
3108
Autor
Waren

Vplouvám do Tebe

jako do přístavu.

Opilý životem

jako námořník.

 

Chci Tě zachránit

jako mořskou pannu.

Ať se mi neutopíš

v nákupech a v dětech.

 

Zavřeme oči
a všechno bude lepší.
A jestli se v našich 

představách potkáme,

potom jsme vyhráli
další den.


Moc hezká.

Seregil
06. 07. 2004
Dát tip
Pěkně úderná.. tip...

3/5+T dobrá myšlenka, pěkně napsáno...co dodat :)

Waren
29. 03. 2004
Dát tip
Všem díky.

Besuhoff
26. 03. 2004
Dát tip
První druhé 4verší je dost zdařilé. Konec dře spíš seskupením než obsahem např.: Zavřeme oči a všechno bude lepší. A jestli se naše představy střetnou alespoň v jednom bodě potom jsme vyhráli další den Asi to bude překlep (byť jsou dost daleko), ale představa bez představy jako žena bez ženy. 8-)

LaCasage
26. 03. 2004
Dát tip
Vcelku hezky vyjádřená myšlenka ...a taky - pannu! ...a souhlas s Bes-u-hoff

Waren
26. 03. 2004
Dát tip
Pánové vřelé díky na připomínky, z člověka to na první pokus vyhřezne a ve svém opojení není schopen své dílko objektivně posoudit. Trochu jsem to upravil... ...co tomu říkáte nyní... :)))

LaCasage
26. 03. 2004
Dát tip
dobrý, i když to střetnutí v určitém bodě se mi zdálo býti lepší nežli obyčejné potkání

Waren
26. 03. 2004
Dát tip
...i obyčejné potkání může být důležité :))), a to střetnutí by se tam těžko lámalo... ...už to nebudu měnit, a ještě jednou díky za připomínky :)

Marky2
26. 03. 2004
Dát tip
Škoda že jsem to nestihla přečíst před rekonstrukcí, takhle mohu říct jen hezké a vaší debaty se nezúčastňovat...

Waren
26. 03. 2004
Dát tip
Dík. Myslím, že už si přišla k hotovému.:)))

Marky2
26. 03. 2004
Dát tip
Nemáš zač, ale podle názorů, co jsem se dočetla bylo něco lepší v minulé verzi...

Waren
26. 03. 2004
Dát tip
Ty si zvědavá :))) místo: A jestli se v našich představách potkáme. tam bylo: a jestli se naše představy alespoň v jednom bodě protnou.

Marky2
26. 03. 2004
Dát tip
Dávám přednost tomu druhému (nebo prvnímu? Jak se to vezme), sice by to tam asi tak dobře nepasovalo, ale je to ...poetičtější. A zvědavá jsem;o)

Waren
26. 03. 2004
Dát tip
To jsem si mohl myslet, že když napíšu, že už to nebudu měnit, budou všichni pro tu druhou variantu. (Asi i v poezii platí pravidlo nabídky a poptávky.) Ta současná verze je možná "civilnější", ale přesněji vyjadřuje to co cítím a navíc tam pasuje. Přečtu si to ještě s odstupem času v pondělí, a pak uvidíme :)))

Marky2
26. 03. 2004
Dát tip
Waren: hlavně už to neměň a nedej na kritiky, je potřeba, aby to bylo tak, jak to cítíš, ne jak to chceme my ostatní!

Waren
26. 03. 2004
Dát tip
Marky2: Kritici, to je podle mě hlavní kouzlo Písmáka. A ty rozumný budu vždycky poslouchat. A neboj měnit to už skutečně nechci :))).

Marky2
26. 03. 2004
Dát tip
Warene naznačuješ mi tím, že já nejsem rozumná, když jsem ti řekla, že to první bylo lepší? ;o)

Waren
26. 03. 2004
Dát tip
Ha, ha... jak jde o rozum, tak jsou holky vždycky chytlavý. Ne jde o to, že všechny rozumný kritiky (včetně Tebe) poslouchám a reaguji na ně (viz moje odpověď na tvoji kritiku), ale ne vždycky kvůli tomu musím něco měnit. :-))))

Marky2
26. 03. 2004
Dát tip
Tak to jo, beru! ;o)))

Patricie
26. 03. 2004
Dát tip
Není tu co kritizovat, takže jenom: moc hezké a tip

Elyn
26. 03. 2004
Dát tip
jedna nebo druhá verze, to je jedno, hlavně, abyste se potkali... nejvíc se mi líbí: Ať se mi neutopíš v nákupech a v dětech. to je přesný :)

Rowenna
26. 03. 2004
Dát tip
****vypíchla bych stejnou pasáž

Dero
26. 03. 2004
Dát tip
Pjekné, Warene. Lepčíš se. :o)

zatracenec
26. 03. 2004
Dát tip
:-)))

maya
26. 03. 2004
Dát tip
Je mi sympatická ta starostlivost a něha, kterou z toho cítím..a líbí se mi poslední verze :)

Craerassy
26. 03. 2004
Dát tip
Krásné, Warene.:-) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru