Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Děvka

27. 03. 2004
32
1
12885
Autor
Empty

  Ve značně podroušeném stavu jsem se řítil, s kamarádem Standou, ulicemi města v autobuse. Standa mi vyprávěl o svých problémech, což, navzdory tomu, že mě vůbec nezajímají, dělává v opilosti často. Svěřil se mi o problému s penězi. Jeho manželka měla ten den narozeniny a on pro ni opět nic neměl. Jak vždy říkával, koupil by jí úplně vše, nač by si vzpomněla, jen kdyby na to měl. Namítl jsem, že kdybychom dnes všechno neprochlastali, něco menšího by se koupit dalo. Standu to však vůbec neutěšilo a začal plakat nad svým bídným životem. Mě bylo fajn. Po rozvodu jsem objevil nový svět a byl svobodným a šťastným. Už jen proto, že jsem nemusel řešit podobné pitomosti, jako můj kamarád.

  Náhle jsem si vzpomněl, že doma už nemám žádné kafe, v peněžence žádné peníze a do výplaty zbývá týden. Hned jsem se o svém problému zmínil Standovi a požádal, zda-li by mi mohl nějaké kafe vypůjčit. Souhlasil, ale zároveň mě upozornil, že doma určitě dostane výprask a půjdu-li s ním, je možné, že jeho milá choť uštědří nějakou tu ránu i mě. Věděl jsem, že týden bez kafe je horší, než jakýkoliv výprask, proto jsem byl ochotný toto riziko podstoupit.

  Přišli jsme ke Standovu domovu, kde mi bylo naznačeno, abych se snažil být pokud možno co nejméně hlučný. Kamarád pomalu otevřel dveře a poté jsme se plížili útrobami jeho domku ke kuchyni. Když jsme míjeli ložnici, praštilo nás do uší hlasité hekání. Standu to docela vyděsilo. Opatrně přivřel dveře, nahlédli jsme dovnitř a spatřili statného chlápka, jak to zběsilým tempem pere do Standovi manželky. Dost ho to rozhodilo. Celý zrudl, odběhl do kuchyně a vrátil se s brokovnicí.

  "Kurvo!" zařval a napálil to svojí milé přímo do ksichtu. "Teď si na řadě ty, vymrde!" procedil skrz zuby a zamířil. "Nedělej to Stando! Odbouchnu ho já!" zvolal jsem. Standa se na mě překvapeně podíval a zeptal se, proč bych to měl dělat. Odvětil jsem, že toužím celý život někoho jen tak chladnokrevně odprásknout. Standa mi půjčil brokovnici a já, k jeho zděšení, zamířil na něj. "Co děláš sakra?! Zastřel toho hajzla! Omrdal mi manželku!" zvolal vystrašeně.

  Chladnokrevně jsem Standu odpráskl. Otočil jsem se k nahámu chlápkovi. Měl štěstí. Kdyby to nebyl můj bratr, na místě ho oddělám....


1 názor

desideria
11. 05. 2007
Dát tip
mňamka ;) konečně trocha smichu a ironie po naročnym dni!

kiksy
20. 12. 2005
Dát tip
ten koniec ma pobavil, fest dobré t

sidonia
13. 10. 2005
Dát tip
toužím celý život někoho jen tak chladnokrevně odprásknout

Sunmoon
15. 08. 2005
Dát tip
Hele, já se považuju za slabší povahu a někdy i za suchara, ale tady asi ne...mně se to teda líbilo! Někdo si nebere servítky a tomu co píše to nevadí... t* určitě

houmles
04. 07. 2005
Dát tip
a me se to libi, ja mam v hlave hovno.

Ezechiel
20. 06. 2005
Dát tip
Tak to je docela Hardcore, no comment .. akorát bych si chlape dal bacha na gramatiku .. takové věci jako tvrdé a měké i/y v koncovkách .. ale jinak fakt ze života ...

Rabb
17. 05. 2005
Dát tip
Tip

remik
10. 03. 2005
Dát tip
kam ty na to chodis ... s tebou bych chtel stravit zivot na pustem ostrove. vyborny

Eileen
20. 02. 2005
Dát tip
mne se libi, necekanej konec, vlastne i ta jeho manzelka je necekana(kdyz se kvuli ni tak knuci, kterak ho zbije):))) jestli se tohle zda nekomu vulgarni a prasacky, tak tohle je slabej odvar, daj se napsat hruznejsi veci.. vlastne jakej odvar, tohle je uplne v pohode:)))t a pusu

Petr_Pan
02. 02. 2005
Dát tip
jj - čitokrevná ;-) TIP

dahiba
08. 01. 2005
Dát tip
víc přímé řeči by neškodilo. upoutá to pozornost. něco mi na tom nesedí. možná ten konec mohl být líp vystižen.

Divný.

Hustost :o))

KarolinaUS
12. 12. 2004
Dát tip
Fakt dobra prace - davam tip*. I kdyz myslim ze par dalsich slabych povah ti na to 100% napise neco jako gaston.

výbornej konec, líbí.

Nicollette
27. 11. 2004
Dát tip
v pohodě :) to bylo jen udivení :)

Solitary
26. 11. 2004
Dát tip
woaow....OK: Vy, kteří jste suchaři - NEBUĎTE SUCHAŘI! ..dobrý Nicol? :)

Solitary
25. 11. 2004
Dát tip
Autorovi: Ale jó, bez rebelů by to nebylo vončo. Souhlasím však s JiKo, jsou sprostá a sprostá slova. Dále mě zmátly věty "Opatrně přivřel dveře, nahlédli jsme dovnitř a spatřili statného chlápka, jak to zběsilým tempem pere do Standovi manželky. Dost ho to rozhodilo..." KOHO? Zprvu jsem myslela, že to rozhodilo toho chlápka.. Ale jinak jsem se pobavila, pointa - no neskutečná!!! :) Ostatním: LIDI, NEBUĎTE SUCHAŘI !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nicollette
25. 11. 2004
Dát tip
jakože kdo je tady suchar??

ondrech
12. 11. 2004
Dát tip
lol! to to je skvělé...(už jsem se vyjádřil, zde to jen reprodukuji)***TIP

Lancelott
02. 11. 2004
Dát tip
Tohle bylo fajn:o))

Kytiii
24. 10. 2004
Dát tip
co dodat... asi jsem ještě větší čuňák :o)*

Plopez
03. 10. 2004
Dát tip
Nic mi to neříká...

cmukina
03. 10. 2004
Dát tip
Lorena ano mas pravdu...take drsne

Lorena
02. 10. 2004
Dát tip
Je to tak nechutné, že to dočíst ani nedokážu(hlavně ten nadpis), cmuki, že to je hrůza?

Empty
02. 10. 2004
Dát tip
:-))))Díky Lóro:-)))

cmukina
25. 09. 2004
Dát tip
eh

Soptík
06. 09. 2004
Dát tip
paraaaadaaaa.....kritiky bych neresil - tohle dilo me fak dostalo - jedine co beru je pripominka k pravopisnym chybam - sleep je pripad sama pro sebe / rekl bych spis kr**a,ale nechci byt neslusny / gaston s timhle ma sna dnejake zkusenosti, ci co?.-))) vyjimecne fakt rikam - kritiky neresit - parada, TIP

zdraví pako...:) jsem jen kouk jak jsi na tom s timhle morytátem jinde...mno, tak tady je to taková remízka...spíš trošku prohráváš...:) takže jo, sem pako, ale nejsem koukám sám...:)

Empty
28. 08. 2004
Dát tip
Prohrávám, ale jsem spokojenej a moc! Povedlo se mi rozpoutat slušnou bouři a to se mi líbí:-) Někomu se tenhle humor líbí, ale někteří suchaři a paka ho nepoberou, to je život! %)

empty...:újá sem fakt asi ten nejposlednější na tomhle serveru, kterej by neměl rád podobný věcičky...jen musí bejt krapet vychytanější...

Empty
28. 08. 2004
Dát tip
Pak by sis měl přečíst i jiné moje věci... Třeba tam najdeš nějakou, která nebude tak prostoduchá a nevychytaná. Odhoď v dál své nesympatie ke mě, zkus to!

Fame
25. 07. 2004
Dát tip
Super, líbí se mi jak píšeš a to moc. *

;)))))

Aleya
18. 04. 2004
Dát tip
pointa dost dobrá:))*

Chyby jsem nehledala, ale přeci jen nahámu - nahému. Až do pointy jaksi jednoduché, možná až nereálné, ale dejme tomu, ten bratr je tam celkem šikovně posazen.

Empty
16. 04. 2004
Dát tip
přečti si novou sluníčko...

pepiczech
15. 04. 2004
Dát tip
+ Tip

j_i_r_i_k
07. 04. 2004
Dát tip
Souhlasím se všemi předchozími kritiky - chyby tam jsou a slušelo by se je opravit... A jinak je to fakt dobrý :)...

WiruZ
06. 04. 2004
Dát tip
hehe vostry....t

WiruZ
06. 04. 2004
Dát tip
hehe vostry....t

Empty
03. 04. 2004
Dát tip
Gerzone, Word mi nefunguje, protože po mě chce nějakou blbou licenci a Notepad nemám:(

Empty
02. 04. 2004
Dát tip
Díky! Už sem myslel, že vzbudím jen negativní reakce. Nesrovnání odstavců do bloku není mojí vinou. Nejde mi teď Word a tady se do bloku také nedá rovnat:((

Gerzon
02. 04. 2004
Dát tip
Empty: ulož to ve Wordu jako pouhý text. Nebo to ulož v Notepadu. Pak ti to tu půjde srovnat i do odstavců.

Mnauprsk
29. 03. 2004
Dát tip
Dobrej konec, a taky koukám, že ten název svádí lidi k přečtení.

Hip_Zdenda
28. 03. 2004
Dát tip
Tak tahle je opět perfektní, Míro :o)) Máš u mě tipa :o))

Andulka
28. 03. 2004
Dát tip
Hm...tak ja to beru celou dobu vazne...a tim koncem si me teda dostal...:-)))))))))*

Dero
28. 03. 2004
Dát tip
s_b: Aha ... taky už tě to štve. Se Ti ani nedivím, tuhle jsem už na jednoho Písmáka zbytečně vyjel ...

Empty
28. 03. 2004
Dát tip
Vo avízech si pokláboste na Pokecu....

Empty
28. 03. 2004
Dát tip
O.K.

horák
28. 03. 2004
Dát tip
jo, udelal jsem dobre, kdyz jsem si te dal do oblibenych, nemusim tady slozite hledat, skoda tech preklepu, skoda to nesrovnani do odstavcu*

Gerzon
28. 03. 2004
Dát tip
T* škoda, že jsi jen písmák a ne povídkář, co si to po sobě aspoň dvakrát přečte. Avi za pointu, kdybych neseděl, tak mě posadila.

Nicollette
27. 03. 2004
Dát tip
Héééj, no tak to je......... Pardón, za ten nekultivovaný projev.... Teda, Empty, teď si mě vážně dostal......no to je výborný, skvělý, úžasný, prostě se rozplývám :))) ........ ty brďo :)) ****************************** :-)))

gaston
27. 03. 2004
Dát tip
to je blbý. dost blbý. vůbec se mi nelíbí styl jakym je to psáno. Plus slovo "hekat" mě irituje a další vulgárnosti sis mohl taky nechat.

Empty
27. 03. 2004
Dát tip
Promiň mi to. Já se polepším. Jsem hnusák odporný! Tfuj!!!

Nicollette
27. 03. 2004
Dát tip
:-))) styl je dost dobrej, vypsanej......... Empty, ty seš truhla :)) a ještě k tomu prej nechutnej :-))))

gaston
27. 03. 2004
Dát tip
no eště si ze mě dělej srandu:) jsem na tohle téma trochu háklivá

JiKo
27. 03. 2004
Dát tip
no....jsou sprostý slova a sprostý slova :-)

Empty
27. 03. 2004
Dát tip
To je pravda JiKo, to si nedovolim odporovat...

Empty
27. 03. 2004
Dát tip
Bojim bojim sleepko:))))

Empty
27. 03. 2004
Dát tip
Zařaď to do největších sraček na písmáku.... Nic jinýho si to nezaslouží! Taková kokotina a ještě s takhle stupidním tématem. A ta forma! No hrůza! Jdu se oběsit. Můžeš mi poradit s těma chybama? Asi sem je přehlíd....

Empty
27. 03. 2004
Dát tip
Já myslel že mi pomůžeš a ty ses na mě takhle vysrala:((( To ti teda nezapomenu!

Empty
27. 03. 2004
Dát tip
To se stane, dám si majzla. Už jen kvůli tobě Sleepko... Posílám ti slaďoučký polibek na dobrou noc...

Bača
27. 03. 2004
Dát tip
Jestli chceš slyšet ty chyby: (mám jednu) Když už pere, tedy do StandovY manželky... A jinak - "Autor přechází ze spisovného jazyka do vulgární mluvy s lehkostí, za kterou by zasluhoval nakopat prdel." - To je to, co mi na tom nesedí. Ten konec je ulítlej, nesmyslná střílečka... Nelíbí. (Ale píšu to sám za sebe, nic proti Tobě, Empty...)

Heartless
27. 03. 2004
Dát tip
Me teda dostal ten konec:) A ty chyby me zas tak netrapi... +Tip

Empty
27. 03. 2004
Dát tip
Díky Bačo! Přecházím sem a tam jen tak úplně nazávazně, jakoby se nechumelilo a samozřejmě si uvědomuju, že by mi klidně mohl leckdo nakopat sedínku...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru