Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skočte mě na cara

01. 04. 2004
0
0
3318
Autor
letoun_karel

Neznáte je náhodou?

 

Skočte mě na cara,

vy přivandrovalí nafťáci lesů.

 

Skočte mě na cara,

vy zelení v civilu.

 

Skočte mě na cara,

vy kupní smlouvy připomínkované.

 

Ty vodo tichá - podemel už ty břehy prohnilé.

Vy boží mlýny - melte rychleji.

A vy stromy vysoké - přestaňte růst do nebe.

 

Kdyby už to bylo!
Zapomeň na to, je to jinak, nepřijdeš na to.

To nejde, to jsem ještě nikomu neřekl, ani největším kamarádům. Pusť to z hlavy, už se blíží jaro, mysli na něco jiného.

Nemáš. Opakuju: Neber délku jako konstantní ve vztahu k šířce (nebo výšce). A uvědom si rozdíl mezi délkou a výškou, pokud na to koukáš z pohledu šířky. Je to trochu jasné? Prostorově!!!!! A pak to zkus promítnout na plochu a co vidíš?

Jak vyjádříš v prostoru (ne na ploše) výšku, délku a šířku? Jak ti tam pasuje 5 metrů něčeho? Podívej se na to prostorově z pohledu šířky nebo výšky.

Anonymové mě nezajímaj, mám s nimi své zkušenosti. Jaký je rozdíl mezi délkou a šířkou, případně výškou?

Jo ták, to platilo tomu anonymovi, teď jsem zase debil já, že sem si toho nevšiml. Holt jsem nějakej roztěkanej. A ten žebřík - nápověda - co to je vlastně délka žebříku?

Je to jinak, přemýšlej. Zkrátka nechápu, co tím chtěl básník říci.

Důvod tvé hluboké sebekritiky?

Přemýšlej, zkus na to přijít. Není to zas tak složitý. PS:Já jsem ten největší debyl, jakej kdy po této planetě chodil. (tomu pořád nerozumím)

Pětimetrovej žebřík je dlouhej 4,5 metru. A víš proč? Schválně, jestli na to přijdeš. Není to chyták, přemýšlej. A s tím kilem - nejtěžší je kilo uranu, ten váží nejvíc. A pak hned je za ním peří.

Posílám avízko. Víš, jak je dlouhej pětimetrovej žebřík?

Seš fakt dost dobrá.

Jasně že to víš, to ani jinak nejde.

A to jako proč?

Já si na pády nehraju. Víš jakej je 8. pád?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru