Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na trati muž

03. 04. 2004
6
0
9825
Autor
Craerassy

Na startu

je krásný každý z Vás

 

už pro ten pohled

Na tlačítku stopek

prst se mi zachvěje

Mám chuť ti přidat čas


Jen nespěchej

cíl je tak nadosah

a možná poprvé

teď běžíš svůj

štafetový svah

 

Tam někde uprostřed

své trati kde úzkostlivě

kůži obracíš

přes tričko propocený

na tuhle chvíli čekám

proti tvé vůli žádostivě

vtékám

 

Poprvé vzhlédnu

Ručička na stopkách

teď míří k tvému tepu

konfrontace síly

a kdybys nedoběhl k cíli

určím trať pro odvetu

 

Na konci každý trhá pásku

na konci očekává

ne vždycky zná svůj čas

 

V cíli

je unavený každý z Vás


Armand
14. 03. 2006
Dát tip
:))) hravá, to jsi celá ty, když nesmutníš*

Hessulim
02. 11. 2005
Dát tip
TIP

Kryton
28. 04. 2004
Dát tip
sexem/sportem ku zdravi :o) ale je to fajn. taky mam neco lehce erotickeho :o) vecny tema, jako laska nebo smrt :o)

Craerassy
23. 04. 2004
Dát tip
Zoro..Chytrej kluk..:-)

synáček
07. 04. 2004
Dát tip
T

Morney
07. 04. 2004
Dát tip
No vidíš a já v tom úplně poprvé viděla něco jinýho, po druhým přečtení a podrobnějším bádání mi to připadalo právě na to erotično a teď koukám, že jsi to myslela zase trošku jinak :)) Ale to je úžasný, když si člověk může v tvém dílko najít to svoje, ne :)) Nicméně máš pravdu, začátky jsou kouzelný, ale ono i to pokračování nemusí být k zahození, vždycky to záleží jen na dvou lidech :))))

Diana
07. 04. 2004
Dát tip
Také to tak vidím, také to tak znám *********

Morney
06. 04. 2004
Dát tip
Crae, po pravdě jsem v tom nejdřív viděla něco docela jinýho, ale po přečtení pár kritik zjišťuju, že je to zase o něčem jiným :)) Člověk aby se v tom vyznal. Tak jestli to teda je o tom erotičnu, tak to si teda tipnu, protože to je pak docela fain nápad :)*T

Craerassy
06. 04. 2004
Dát tip
Morney, Tobě to povím, ale pssst...je to o začátku vztahu..na začátku je to vždycky krásný a někdy je lepší nedoběhnout, aby to krásný zůstalo...:-)

Craerassy
05. 04. 2004
Dát tip
Mirku!!! Ty jsi očividně proti mně! To Ti ještě osolím, jen počkej!!:-)))

Konec bych stopnul o dva verše dříve...

Craerassy
04. 04. 2004
Dát tip
No...asi jsem tady celkově trošku ujela.:-)

mirek
04. 04. 2004
Dát tip
Gerzon...nezastávej se jí, ta nepotřebuje bodyguarda, ona si umí za svá dílka štěkat a kousat velmi dobře i sama ;-)) Delahaye...nedej se, jen do ní...oceňuju, když jde někdo proti davu a nebojí se vyjádřit negativní názor na něco, co všichni ostatní chválí... ona si pak aspoň nerozbije nos o horní futro...;-) Crae...běžně naopak trestám ostatní svojí přítomností, ale teď mám dost práce, takže se tady stavuji jen občas...

Gerzon
04. 04. 2004
Dát tip
mirek: Nejsem bodyguard, jen čumil, co občas nahlédne přes plot.

Craerassy
04. 04. 2004
Dát tip
No ...mirku... to si snad ani nezasloužím..já..plachá..něžná...odstrkovaná...:-((((((( A Delahaye..ty si toho nevšímej! Mireček nemá svůj den, tak se určitě jen spletl.::-))))

mirek
04. 04. 2004
Dát tip
že nezasloužíš?...nebuď zbytečně skromná, stejně ti to nikdo neuvěří...;-) ,,,ač možná nemá svůj den - ale pozor i muži mají své dny ;-) - tak v tomto se určitě nespletl :-)))

Craerassy
03. 04. 2004
Dát tip
Taky mi to tam moc nesedí, ale nějak mi vyšuměly myšlenky, co tam jinak dát. Díky za kritiku.:-)

Craerassy
03. 04. 2004
Dát tip
Ježíši, dyk on je šťastnej jako blecha, když v cíli na nosítka lehá. Nadarmo totiž neběžel, já totiž držím otěže..:-))))

Craerassy
03. 04. 2004
Dát tip
Nevím, já čtu Leo:-)))

Delahaye
03. 04. 2004
Dát tip
tak tomuhle ale vůbec nerozumím...že by propagační spot na blížící se Olympiádu ?? :-) Pohříchu tam nevidím ani sympatii, ani ohraničení ba ani filosofii .. :-) Nicméně já nejsem příliš bystrý a tak to bude ve mně. Ber to tedy jako prosbu nás jednodušších o jasnou a srozumitelnou poezii pro lidové vrstvy - "Znám křišťálovou studánku ..." a tak nějak ... :-)

Craerassy
03. 04. 2004
Dát tip
Bingo. Já tušila, že aspoň jeden účastník z počátku Olympiády se tu zastaví a zapálí svíčku za ty, co nedoběhli.:-) Podívej, já tam myšlenku dala, ale vysvětlovat ji nebudu. Když ji tam nevidíš, tak nevidíš. Ale díky za kritiku. Jak já říkám..zápor žene výš a neusnu na vavřínech.:-))

Delahaye
03. 04. 2004
Dát tip
:-))) no jistě, jak by ne, já bych se taky do krve hádal, že v každém mém opusu je kilo myšlenek, to je přirozené...:-) a na vavřínech rozhodně nespi...jednak to dost píchá a taky mohou být už značně zetlelé... ;-)

Craerassy
03. 04. 2004
Dát tip
Ale já se nehádám. Pokud tam myšlenku nevidíš, tak tam z Tvého pohledu prostě není. Máš pravdu. :-)

Craerassy
03. 04. 2004
Dát tip
avi

Elyn
03. 04. 2004
Dát tip
lehké erotično? nebo to jen na mě leze jaro? :))

Craerassy
03. 04. 2004
Dát tip
Leze, ale to leze i na mě ..365 dní v roce.:-))) Ale je tam, tedy aspoň snaha byla.:-)

Gerzon
03. 04. 2004
Dát tip
Delahaye: mně se to naopak líbí. Jasné a srozumitelné poezie pro lidové vrstvy najdeš na webu ( třeba tady ) i na Písmáku plné přehršle, ale takové lehce navinulé, lehce zamyšlené a lehce povznášející, jakou píše C. se zrovna nedostává. Takže T*

Delahaye
03. 04. 2004
Dát tip
Gerzon - :-)))) děkuju moc. Myslím, že teď jsi autorku udělal very very happy .... Mea culpa. Jdu si zdechnout do houští...

Gerzon
03. 04. 2004
Dát tip
Delahaye: C. je "šťasná žena" i beze mne. A ty si nehraj na Šimka a radši něco hezkého napiš a pošli avi.

Delahaye
03. 04. 2004
Dát tip
Gerzon : Tak já se tedy taky o něco "lehce navinulého" pokusím ... :-) ale nevím, nevím ... :-) a šťastná, to ona je , to zase jo ..:-)

mirek
03. 04. 2004
Dát tip
na konci každý trhá pásku, jo?...;-)) každý je unavený a co trať? rychle připravena na další závod ;-)

Craerassy
03. 04. 2004
Dát tip
Gerzone, čímpak jsem si zasloužila tu protekci u Tebe? Ale, jak řekl Delahaye, mám velkou radost a děkuji.:-) Delahaye..šťastná, to já jsem, to máš pravdu. Není důvod být nešťastný.:-) Mirečku, pročpak Ty mě trestáš svou nepřítomností, no?:-)

Craerassy
03. 04. 2004
Dát tip
avi

Gerzon
03. 04. 2004
Dát tip
Craerassy: Básničkami, přece :-)

Craerassy
03. 04. 2004
Dát tip
Ještě, že tak. Já jen, aby mě tu nepodezřívali, že si Tě nějak uplácím.:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru