Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lev

04. 04. 2004
2
0
6287
Autor
Heartless

Vypsání se z hodně špatné nálady... ikdyž se to zdá nemožné, našel jsem dokonce i cestu, jak to přečíst aby se ty ujíždějící rýmy/nerýmy daly (?)z/skousnout... teď už je na vás, jak mě rozdrápete kritikama...

Pohlédnu doprava, vidím nás dva
pohlédnu doleva, vidím ho, lva
když zavřu oči, vidím tě s ním
nevím už ani kdy sním a kdy bdím

 

Touha zlá, lásko, kontrolu převzala
když jeho drápy hladit ses nechala
a krása tvá již nevinná nebyla
když lásku čistou v sobě jsi zabila

 

Pouto naše blízké lev ten rozdrápal
když do džungle své tebe si nalákal
snad asi jeho hřívě jsi podlehla
když sebe sama tolik jsi podvedla

 

Teď již jsou marné všechny slzy tvé
když lev měl k večeři mrtvé srdce mé
už dál nesnesu prosebný pohled tvůj
když on býval navíc dobrý přítel můj

 

Pohlédnu doprava, vidím nás dva
pohlédnu doleva, vidím ho, lva
když zavřu oči, vidím tě s ním
nevím už ani kdy sním a kdy bdím


(G)eorge
01. 08. 2004
Dát tip
jééé, teď jsem potkal sám sebe před 6ti lety! hůůůů!

Heartless
01. 08. 2004
Dát tip
sk8ergirl: Prave jsem vyvrhnul dalsi takovou vypisovaci vec, ale v trochu jinym zpracovani(moc na to nehledim, kdyz je opravdu spatne)... neuveritelne to pomaha... momentalne jsem ale stejne pode dnem... Kocici klubik potesi... miluju kocky... ikdyz tady jsem je postavil zrovna do takovy nemily pozice... (G)eorge: Nekdo holt vyspiva pomalejc mno:o)

sk8ergirl
01. 08. 2004
Dát tip
Estli ho máš tady, tak mrknu... Já taky miluju kočky (teda estli si samozřejmě myslel ty čtyřnohý :-) ), doma sice žádnou nemám, ale zato chodím pomáhat k čičinám do útulku :o)

Heartless
01. 08. 2004
Dát tip
Mno jasne;) Mame cicu doma a je uplne uzasna:) Vzdycky, kdyz jsou nekde kocky, tak jsem uplne mimo:o) Do utulku? Jee, to je pekny... a do kteryho?

sk8ergirl
01. 08. 2004
Dát tip
No nápodobně :-)...my sme měli kocoura, ale byl jaksi nemocnej, takže už nemáme, a naši už zvíře domů nechtěj :-(...se těším, až budu bydlet doma, to budu mít nejmíň tři :-) A jezdím pomáhat do Radlic...je tam útulek, kterej je pod záštitou Pražského spolku ochranářů zvířat a maj tam asi 70 koček..ale sou úžasný...sice neznám všechny jménem, to fakt zatím nezvládám, ale stejně :-)

sk8ergirl
01. 08. 2004
Dát tip
Ehm, sem chtěla napsat, až budu bydlet sama doma, myšleno ve svým vlastním :-)

Heartless
01. 08. 2004
Dát tip
To je to kombinovany se zachranou stanici, ne? Neboj, ja pochopil, ze jako Doma;) Mno nic, ja uz jdu spat, na dnesek mam za sebou pouze 4 hodiny v tom stavu... tak to nekdy dopovidame...

sk8ergirl
31. 07. 2004
Dát tip
Chjo, tadyto mi hodně připomíná věci, který píšu, když je mi hodně mizerně...jak obsahem, tak i zpracováním... Já vím, že to není tak myšleno, přesto klub...

Heartless
23. 06. 2004
Dát tip
:) A dik za pochopeni...

j_i_r_i_k
10. 06. 2004
Dát tip
Tak už ses vyspinkal? Teda nevim, co maj všichni proti rýmům tvůj-můj, vždyť se to rýmuje, ne? :) A obraz dívky lásky nevinné, jež podlehla svodům šelmy, čímž podvedla nejen svého milého, ale též sebe a něco vyššího, to je prostě super, až na tip bych řek...

Heartless
07. 06. 2004
Dát tip
Wemi: Tralala... "that's the way it goes"... ted placam zas ja... mel bych jit spat... topim se v sebelitosti, tot asi vse... nejsem z tech silnejch povah...

Wemi
27. 05. 2004
Dát tip
ty tvoje díla na mě působěj hrozně.... jak to říct, mysticky? ne. pohádkově? ne. já nevim, jak to říct.... ale je to jako z nějakýho příběhu... tim příběhem je asi tvůj život.... ach, já tak plácám

Tinwe
25. 05. 2004
Dát tip
to kazdej a ja taky ale jestli budes chybovat tak peknyma basnema, tak je to fajn zpusob :-)

Heartless
22. 05. 2004
Dát tip
Tinwe: Dik, to potesi:) Jj, dam si uz pozor... clovek se stejne nejvic nauci chybama... a pokud jde o me, tak budu jeste dlouho chybovat...

Tinwe
20. 05. 2004
Dát tip
libí se mi to, fakt, jen pozor na rýmy typu -tvé mé tvůj-můj atd...ale jinak pekny

Heartless
13. 05. 2004
Dát tip
Petr_Pan: diky za nazor a za radu

Petr_Pan
09. 05. 2004
Dát tip
K rýmům se nechci vyjadřovat, obsahem chápu. Jen: Co takhle: Kdy sním, kdy bdím (bez a)? Zní to rozhodně líp...

Heartless
04. 05. 2004
Dát tip
Trancy: Dik... jde o pocity. Mrkal jsem na tvoje dilka, je to zvlastne uprimny... jeste si je poradne prectu, az budu v trosicku lepsim rozpolozeni...

Trancy
24. 04. 2004
Dát tip
A mně se to líbí! Akorát místo "vidím ho" bych napsala "vidím jeho" - líp mi to tam pasuje.

Nicollette
05. 04. 2004
Dát tip
..ale zase nemůžu říct, že bych to nepochopila.... :))) Zvíře si vystihl, oni lvi jsou takoví.... parchantíci :-))

Jak je libo: Je to docela amatérské dílko. Samé své a tvé, primitivní rýmy, žádný nápad a chudák lev. Zaslouží si to? Nejsem moc velký trhač?

Heartless
04. 04. 2004
Dát tip
Zamraceny_mnich: Taky jsem amater... na rymy jsem upozornil a ta privlastnovaci zajmena se mi tam pravda asi trosicku premnozila:o) Mno, vzhledem k tomu, ze jsem to napsal pred chvilkou, nemam moc naladu se smat... dobre, necham chudaka lva bejt a priste si vyberu treba zirafu a prispeju zase do sve antitvorby... PS: Nejsi moc velky trhac... jsi jen velky kritik;)

Tato tvá poznámka mi tě ukázala v dobrém světle. Budiž ti to k dobru.

Lasy
04. 04. 2004
Dát tip
Promiň, je to možná tvrdé, ale skutečně jak pro Mareše . . . Nicméně piš a čti, pomáhá to . . . Lasy.

Dero
04. 04. 2004
Dát tip
Jasně, jen piš dál ... a jednoho krásného dne my všichni tady, jak Tě kritizujeme, otevřeme Tvé nové dílko a oněmíme úžasem -hlavně piš. :o)

Heartless
04. 04. 2004
Dát tip
Mno co... kazdej musi nejak zacinat... a taky nejak skonci... jenom doufam, ze tohle neni zacatek konce:o) A s tim Maresem... ono me to taky napadlo a to jsem jeste predelal par radek, ktery znely tutove jak on... boze, kam to speju:o) Sleeping_beauty: A nebo deti pismakovi;) Jo a cist bych potreboval hodne... dik za povzbuzeni, este to (k vasi skode) nevzdam:)

Blue_mode
04. 04. 2004
Dát tip
me se libi ty dva prvni verse :o))

Lasy
04. 04. 2004
Dát tip
Jsem rad, ze to beres jako povzbuzeni, myslel jsem to tak a nerad bych Te zarazel hned ze zacatku. A cti, opravdu je to super :o) Lasy.

dismorphia
04. 04. 2004
Dát tip
no, přede mnou už stihli říci všechno :) já se budu pousmívat..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru