Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskotéka

10. 06. 1999
1
0
8450
Autor
Merle

ať děláme, co děláme, svět se mění...

Říkáš že nemůžu, že prý jsem malá. Vzpomeň si co tobě, máma říkala. Vzpomeň si na slabost, taky na pláč. To mně fakt nepustíš? Co ty seš zač! Takhle se nechová moderní táta. Ty máš říct: klidně běž, holka má zlatá. Je to jen diskoška, a co má bejt? Ta barvu z vlasů se, dá přece smejt. Co to sem pleteš? Já v drogách nejedu. Jakýpak, že zase něco tam provedu... Už mám dost zákazů, nechci žít s tebou, chci taky jednou být, jen sama sebou. Už ani slovíčko teď s tebou neztratím. Odjedu za mámou, nikdy se nevrátím... Sebrala kabelku, z baráku vyběhla. A na mně samota, bolestně dolehla. Splnila slovo, už jsem ji neviděl. Za svoji nadutost, jsem se nenáviděl. Strašně moc přál jsem si, vrátit se v čase, změnit svá slova, mít dceru zase... Pad jsem na kolena, vztáh ruce vzhůru. “Pomozte prosím vás andělé z kůru!“ Z nebe se zahřmělo, třásla se zem... Ale ne, všechno to, byl jen zlý sen... ...Je to jen diskoška, a co má bejt? Ta barvu z vlasů se, dá přece smejt. Opravdu můžu? Myslíš to vážně? Strašně tě miluju, měj se tu krásně. Sebrala kabelku, z baráku vyběhla. A na mně samota, bolestně dolehla... Divný je že jsem si, nemohl vzpomenout, proč jsem ji nechal ven, do noci vyběhnout...
nin
21. 03. 2003
Dát tip
:-))) hihihi, jsem chtěla vidět tvý starší dílka :-))

Merle
27. 10. 2000
Dát tip
Yezz: a disk ti nepřijde jako český slovo?

Yeziiinka
26. 10. 2000
Dát tip
No já se snažím překládat všechno do češtiny, tady je po tom přeci sháňka...no...

Yeziiinka
20. 10. 2000
Dát tip
Perpektní nápad Merlíku! Mimochodem: "kotoučotéka"? :)

Merle
20. 10. 2000
Dát tip
Yezz: sože? to sem nepochopil... kotoučák sem si vždycky přál, ale nebylo mi dáno

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
a HELE ... do pr... 8c) m.

mike
13. 10. 2000
Dát tip
No nic se nedá dělat, jsem asi jeden z těch, který reklama neustále otravuje a chtě nechě ovlivňuje. A taky telenovely, dopravní podnik a tak.... Jůůůůůůůůůů

Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*Diskotéka: nejspíš to zazní hodně úchylně, je mi sice 18, ale v životě jsem na "dýze" nebyl...asi už to tenhle život nestihnu...nejde tu nepotvrdit Hannahiina slova-JE!...na tak povrchní věci jako je diskokultura jsi postavil hecky (cha) filosofi(l)ckou korunku...chválím Pejsku: probůh, vyvaruj se v mém okolí přibližně jednoho světelného roku frází jako: bý cool, in nebo out...to už rovnou začnu chodit do pub na beer, ne? vždyť ta aše složitá čeština je překrásná... mike: něco podobného s Vau! ... jseš jak děti z reklamy - už ani neuměj říct JŮ!!!...nic ve zlým... m.

Laďa
19. 07. 2000
Dát tip
Já vim Merlíčku, ale bylo by to osudovější a poučnější, kdyby se už nevrátila. :-)

Merle
19. 07. 2000
Dát tip
Laďa: ale to poučení tam přece proběhlo, a zázrakem se to jen vrátilo do výchozího bodu... aby mohl být omyl napraven. Třeba ten osud není tak krutej... (já doufám)

Laďa
19. 07. 2000
Dát tip
Neni. I za blbost občas vykvetou růže. Nečetl si moji pohádku? :-) Já taky doufám.

Anonym
14. 07. 2000
Dát tip
a už se nevrátila co? Je těžký rozhodnout.

Merle
14. 07. 2000
Dát tip
anonym: řekl bych, že po "zázraku" se pak někdy vrátila... aspoň tak sem to myslel BTW: čistá fikce

Regins
08. 07. 2000
Dát tip
Fakt hezkej nápad,je z toho taky vidět dětský myšlení(myslim to ,že se hned urazí,kvůli blbosti ,rychle uzavíraj závěry ,vše vidí jen ze své strany, taky jsou hrozně postychtiví co teda vim. jo a s těma zázrakama máš pravdu

noty
21. 04. 2000
Dát tip
Taky jsem zvedavy az ja budu rodicem jak se zachovam.

Merle
19. 04. 2000
Dát tip
mike: třeba to změním, až já budu rodič, ale myslím,že taky ne... no jo, má pravdu

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Vau - super. Krásný rytmus, pravdivost, a taky je fajn to, že má novacek pravdu.

Merle
17. 06. 1999
Dát tip
Tak tím se budu chlubit Kombajne. (to není ironie)

Merle
14. 06. 1999
Dát tip
Nováček: Střílíš vedle. Zase je to naprostá fikce. Smysl je spíš v tom (kromě toho, že nic by se nemělo lámat přes koleno), že se možná všude kolem dějí zázraky a nikdo o tom ani neví. No, a taky mám rád dobrý konce :-))

Kombajn
14. 06. 1999
Dát tip
Ooo. Zajimave. Asi bych mel Merleho cist casteji...

novacek
11. 06. 1999
Dát tip
co máš z toho, co svět světem stojí, rodiče nerozuměj dětem a děti rodičům. Nezměníš to ani milionem básniček. Ale tobě to aspoň na chvíli pomůže, tak piš!

Gity
11. 06. 1999
Dát tip
Tak tohle znám...

Print
10. 06. 1999
Dát tip
Merlíku...je fakt divný, že si občas nechceme či nemůžeme vzpomenout na to, proč a jak jsme někomu ublížili...

Hannah
10. 06. 1999
Dát tip
Merlíku, je to moc pěkný.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru