Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen tak stála

10. 06. 1999
0
0
4958
Autor
Merle

Tohle je taky jedna mých úchylniček
jen tak...

Procházím se, po předměstí, dneska nemám, na nic štěstí. Pak jsem viděl, krásnou holku, možná Rusku, možná Polku. Jen tak stála, jen se smála, nic jinýho, nedělala. Chvíli jsem ji, pozoroval, asi jsem se, zamiloval. Že je krásná, jsem jí řekl, nekonečně, se čas vlekl. Jen tak stála, jen se smála, nic jinýho, nedělala. Pak jsem jí vzal, kolem ramen, rozžehl se, ve mně plamen. Začal jsem ji, líbat hladit, to jí snad, nemohlo vadit. Jen tak stála, jen se smála, nic jinýho, nedělala. Pak mi v rukou, náhle zvadla, pustil jsem ji, na zem spadla. Nechápu to, mrtvá byla, vůbec se mi, nelíbila. Jen ležela, jen se smála, nic jinýho, nedělala. Utíkal jsem, rychle pryč, jak kdyby byl, za mnou bič. Kdyby to šlo, dám si pěstí, dneska vážně, nemám štěstí.
Yeziiinka
20. 10. 2000
Dát tip
Tys´ ji zabil! Jojo!!! :)))))))))))))))) (Jinak ale, výborné a tak tě tedy neudám :))) )

Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*Jen tak stála: přesně, je to originální...příště zkus zbalit někoho míň plastovýho...no já mám co řikat...haha...a co polibek???...nežně nastříkaný povrch figurín...plky to nejsou...jen plčíčki...8c) m.

Anonym
14. 07. 2000
Dát tip
Ty seš originál.

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Jóóóóóóóóó.... pohoda. Líbilo a ani nevíš jak. :-)))))))))))))))))))))))))))) a ještě víc. Nic úchylnýho na tom nevidím.

leontynka
16. 06. 1999
Dát tip
za sebe musím říci, že se mi tyhle plky fakt líbí

B.Ezejmenij
15. 06. 1999
Dát tip
Znám jen první čtyři sloky - každodenně. Jen potom pokračuju v chůzi a nic se mi nedaří.

Merle
14. 06. 1999
Dát tip
Nováčku, vše je pustá fikce. Nebo snad minulý životy? Doufám, že ne...
Bajo, ony to jsou opravdu plky. Jen taková rádobyčernohumorná sranda. Prostě blbost. Nemá to žádnej skrytej význam ani smysl, ani cíl urazit nebo naštvat. Jestli se to stalo, promiň.

Kombajn
14. 06. 1999
Dát tip
No, uz jsem se lekl, ze to bude neco moc pozitivniho a zamilovaneho. Ale ne, skoncilo to dobre. Sice jsem cekal jeste aspon sebevrazdu jako pridavek, ale jinak velice kvalitni basen..

novacek
11. 06. 1999
Dát tip
Rytmus fajn, obsah zajímavej, námět ještě zajímavější - nabízí se otázka, jak moc je to vymyšlený a co či zda vlastně byla nějaká skutečnost... No dobrá, brácho, nebudu rejpat. Seš dobrej.

Baja
11. 06. 1999
Dát tip
Bude ti hodne vadit, kdyz te nepochválim, ale reknu, ze jsou to z prominutim trochu plky?

Gity
11. 06. 1999
Dát tip
Bajo, ba jo možná plky, ale necítíš v tom ten krásnej smích?

snoopy
11. 06. 1999
Dát tip
taky mě občas některý až příliš realistický figuríny dostávaj do šoku.. :)

Jákob
10. 06. 1999
Dát tip
no tedáááá

Gity
10. 06. 1999
Dát tip
Ty divochu!
Fakt super rytmus.

Print
10. 06. 1999
Dát tip
Merlíku!!!! Tak tohle bych od tebe nečekal!!! A jsem z tebe děsně rád překvapenej!!! Skvělý!:-))

FS Shubin
10. 06. 1999
Dát tip
to se musi nechat. dokonalej rytmus. cloveku to pri cteni mlati vnitrnostma. perfektni.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru