Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V dešti spirál

07. 04. 2004
6
0
3234
Autor
Ikru

.......pokus.....

měsíc se smutnou tváří

směje se

 

         s            n

   p          l             e

        i           z             b

r                            i

á         p 

     l           o        s

a                             t

                           é

                              k

                                  á

 

noční jas

hudbu něžně rozeznívá

 

šelest listů

na zem spadaných

 

země hlasem vyprahlým

lásku žádá

 

cestičkou pošlapanou

deštěm skrápěnou

dojdeš na konec

na konec svých sil

 

k moři

k moři jež oceán objímá

          zprvu klidné (snad)

nečinné

uvnitř bouří nenaplněné

 

vkročíš

sukni vítr zvedne

s vlasy si pohrává

tváře barví doruda

 

v očích - jiskry

cosi tě láká

 

Pojď

 

           jdeš za hlasem (svým)

poslechneš

vstříc

 

č

                   e

                              m

 

                      u

                                    s

                                                            i


Noe1
22. 04. 2005
Dát tip
hezky si hraješ :-) *t - líbí se mi nejvíc z těch, co jsem teď u tebe okouknul :-)

Ikru
22. 04. 2005
Dát tip
Noe1: děkuji moc, ani jsem nedoufala, že si mě někdo přečte takhle...moc lidí mě tu nečte....díky moc

Noe1
22. 04. 2005
Dát tip
Taky asi moc nepublikuješ a ani jinak tu moc nejsi, ne? Občas dělám, že když narazím na neznámý nick a zrovna mi nesedne poslední jeho věc, brouzdnu se do historie. A většinou najdu něco, co mne zaujme :-)

Ikru
22. 04. 2005
Dát tip
Noe1: ano přesně tak...moc tu nejsem, to bych tu asi musela být přikována:-).....jsem ráda že ses brouzdnul a jsem ráda, že tě něco zaujalo:-)

Drago
14. 07. 2004
Dát tip
souhlasím se Seregem... opravdu silné. t.

Seregil
09. 07. 2004
Dát tip
... parádní... tip a klub... sekce Barevnosti života...

Je krásné být nápomocen...

Ikru
24. 04. 2004
Dát tip
avi....:-)

Ikru
08. 04. 2004
Dát tip
Elyanne: děkuji moc za připomínky, když si to teď čtu tak to tak nějak i sama vidím...po tom "stéká", klidně by se to mohlo utnout, ale dalo by se to brát i jako nový nádech...a to opakování to by se mohlo brát jako zdůraznění.... jinak děkuji všem....

WiruZ
07. 04. 2004
Dát tip
šelest listů na zem spadaných země hlasem vyprahlým lásku žádá todle je docela natresk pro oci...jinac konec je docela dobrej....zbytek mi prijde trochu tuctovej.....

KayTee
07. 04. 2004
Dát tip
Nazvala bych to spirála v bouři ;o) a opravdu to neni epika, ale líbí se mi to, takže tip *

Ikru
07. 04. 2004
Dát tip
děkuji všem za kritiky a za tipy.... je to tedy spíše lyrické? kdyby to ale nebylo alespoň trochu barevné tak je to takové jednotvárné, sice u některých básní se to hodí, ale některé to osvěží:-)

Ikru
07. 04. 2004
Dát tip
sb:stejně díky za radu:-)

Zajímavé, zajímavé, hodnotím kladně. A název? V dešti spirál...

Elyanne
07. 04. 2004
Dát tip
Nemůžu si pomoci, připadá mi to jako dvě různé básně. Utla bych to po \"stéká\" a zbytek bych publikovala samostatně. Co se první části týká, tohle dělal už Apollinaire (a s_b by to měla vědět), čili nic, co by se mělo vytýkat (pokud ovšem člověk není Apollinairovým odpůrcem). V druhé části už bych se pletkám s grafikou vyhnula. A ta epanastrofa a epizeuxis/anafora... podle mě zbytečné, zbytečně protahují, nudí. Vlastně se mi ta druhá část ani moc nelíbí. Jen pár veršů. A poslední připomínka: Tohle není rýmovná báseň.

Madlen
07. 04. 2004
Dát tip
Zvláštní :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru