Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mapa

09. 04. 2004
6
0
6550
Autor
mirek

Řekni, kdo nechtěl by z nás chlapů,
tvé tělo jako mapu
projíždět prsty
   směrem k hrudníku.

Do dlaní vzít dvě polokoule,
usínat sladce schoulen,
zahříván teplem
   tvého rovníku.


mirek
06. 10. 2004
Dát tip
každej máme něco, co tak úplně nemusíme ;-) ...neptám se proč :-)

mirek
14. 04. 2004
Dát tip
Když ujížděl zmlácen, rychle směrem Prace, potkal holky hezké, šlapaly do České, s chutí šlapal s nimi cestou do Kuřimi, připojil se k jiné kočce, ve Svitavách na odbočce...;-)))

mirek
13. 04. 2004
Dát tip
V Rychnově nad Kněžnou, potkal dívku něžnou, pak ji pustil k vodě v Havlíčkově Brodě. Teď jsem celá Vaše, řekla mu ta z Aše, oděv jí rád zmuchle nedaleko Chuchle...;-)))

Craerassy
13. 04. 2004
Dát tip
Že prý kdesi v české vísce pod strání když už došlo k vzájemnému svlékání zmlátili ho svorně místní chalani:-)))

mirek
11. 04. 2004
Dát tip
...co máte všichni s tím jarem? ;-) Victoria...v tomto případě v souvislosti s mapou, glóbusem a rovníkem to za klišé nepovažuji...jestli ti to tak vadí, odmysli si text " dvě polo..." a zaručeně máš po klišé ;-)) Mnich: záleží na tom jak to vezmeš (do ruky)...;-)) Crae...mezi městy? to už tady bylo...na kole, no pravda, ještě jich pár pro našeho gigola zbylo na projetí...tak ještě jeden neveřejný přídavek...;-) Přijala ho celkem chladně jistá dáma včera v Kladně, a tak brzy začne žhavit horkou linku do Jihlavy. Když nebude z toho nic zamíří do Průhonic, ohlídne se po holce na cestě do Humpolce, jestli nejsou volné ještě dívky v Polné. Natočit si přímo z pípy dal pár piv u České Lípy, jelo se mu vratce, zpátky cestou z Hradce. Na okresce na Sokolov přišel chudák o to kolo, tak teď zónou pěší brázdí Český Těšín...;-)))

gabio
11. 04. 2004
Dát tip
Takovej Malej princ:))) tip, je to moc krásně něžný:)

Craerassy
11. 04. 2004
Dát tip
Horní Lomná Dolní Lomná tam je taky dívka svolná pak nastane velký zlom když prý míří na Polom uvítací výbor čeká kluk se davu nepoleká:-)))

Elyn
09. 04. 2004
Dát tip
:) je jaro :) ta druhá je hezká...;)

guy
09. 04. 2004
Dát tip
:-))

"polokoule" je hloupý klišé, ale jinak líbí... jaro je tady!

Rovník? Není moc z ruky?

Craerassy
09. 04. 2004
Dát tip
Možná že směrem k rovníku mohl bys ještě uhnout z cesty a najít mírnou okliku na jarní procházku mezi městy:-))) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru