Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Polsko - kapitola I.

10. 04. 2004
5
0
2483
Autor
Nedlloyd

 

Toto je můj příběh, můj život i můj sen.

 

 

I.

Příběh začíná

 

Polský vítr se prohání krajinou a načechrává neposekané lány obilí, které byly posledních několik dní smáčeny deštěm. Deštěm, který ukončil jeden příběh.

 

Je horko a dusno. Rozpálené slunce vysoko na nebi dává na vědomí, že léto se bude ještě dlouho bránit útokům podzimu. Vždyť je teprve srpen.

 

Tady, uprostřed polí, je ticho a klid. Jemně tu šumí jenom vítr, který neustále splétá a rozplétá copánky trávy na kraji cesty ve snaze najít pro ně ideální účes.

 

A přece. Jako vítr mění svůj směr s každým okamžikem, jako den, který se už staletí spolehlivě mění v noc, prožene se touto krajinou kamion a svým táhlým zatroubením oznámí všem, že nikdy nic, ani zdejší ticho, nemůže trvat věčně. Na úzké silnici se protáhne kolem spřežení dvou poníků a za sebou zanechá jen zvířený prach, nutící šedovlasého starce zakrýt si oči.

 

Ten, kdo si dovolil rušit zdejší klid, je na první pohled mladý a silný. Jeho pohled je tvrdý, až neústupný. Přesto však nakonec změní výraz a vypoví svůj příběh.


noeran
13. 07. 2004
Dát tip

noeran
13. 07. 2004
Dát tip
asi to z toho není poznat, ale to jsou tipy, ty nic... :)

johanne
06. 06. 2004
Dát tip
rozjíždí se to slibně, taky myslím, že to mohlo být klidně o kousek delší... ale to je jen věc názoru :o)

Anni
20. 04. 2004
Dát tip
Pěkný... *

Nedlloyd
11. 04. 2004
Dát tip
Na druhou stranu, text, kterej je dlouhej jako tejden, nikdo nepřečte do konce. Uvidíme. Zkusím to takhle. :o)

Nedlloyd
11. 04. 2004
Dát tip
Parricida: Mimochodem...díky za kritiku, doufám, že vytrváš.

Marty73
10. 04. 2004
Dát tip
Změna směru větru vers. den a noc mi trošku nesedí a¨le jinak se těším kam se to požene. Líbí a napíná. Ť

Nedlloyd
10. 04. 2004
Dát tip
Ještě nad tím popřemýšlím...díky :o) Je to 60 stran textu, snad si přijdeš na své a dočteš až do konce. Nový den = nová kapitola..a je jich 18.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru