Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lidovková

10. 04. 2004
1
0
4577
Autor
Lancelott

Taková malinká na motivy lidové tvorby:o)

Ťuky ťuky na okénko

Otevři mi má panenko

 

Ukaž mi své rudé líce

Pusť mě k sobě do světnice

 

Pod tvou dekou peřinovou

Protančíme nocí snovou:o)


Candy
09. 11. 2004
Dát tip
Roztomile lidovková,hezký...

Lancelott
24. 07. 2004
Dát tip
Ginevra: Čechomor a Lenka Dusilová...konečně něco co znám...Ready Kirken totiž neposlouchám a ten kreslený seriál z jedničky taky nesleduju:o(( Tyhle Veršovánky jsou jen takové hlouposti vytvářené v období neinspirace...dávám sem jen ty, o kterých si myslím, že trochu vynikají z propasti bezútěšna. Nezlobím se za ty negativní a posměšné kritiky předešlých ktitiků...to jen Tobě posílám za tvé kritiky velikánský DÍK:o))

ginevra
23. 07. 2004
Dát tip
Čechomor by po tom chňapnul jako hladový ples. Lenka Dusilenka by si na tom ukřičela hlásek:) t*

Hanca
14. 04. 2004
Dát tip
No jasně lidovka. Neťukej, neťukej, naši ještě neležejí, neťukej, neťukej, náš táta je divokej nebo Marjánko, pojď se mnou, já mam postel ustlanou, já mam postel u okýnka na tej se to pěkně spinká.

Arienalia
10. 04. 2004
Dát tip
Milé ;-) Připomíná mi jednu lidovou písničku ,ale ani kdybys mě zabil ,nevzpomenu si kterou :-))

Ten smajlík na konci vše zabil... Tanec je fajn. I v ulicích...

Lysandra
10. 04. 2004
Dát tip
je to roztomilý i se smajlíkem : )

dismorphia
10. 04. 2004
Dát tip
tančí :) ale tyhle tance nejsou pro mě..

xixi :) prave ten usmjevajko na konci je ta spravna bodka ;)

pozorovatel
10. 04. 2004
Dát tip
Pěkná, ale bez tipu.

FKL
10. 04. 2004
Dát tip
de to

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru