Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez Tebe jen jsem

10. 04. 2004
5
0
2814
Autor
Lalinka

Byl jsi láska Byl jsi bolest Nekonečné trápení Ani čas Ani odpuštění Nic už na tom nezmění Molové fanfáry Pronikají mezi stromy Já (prohnilý kmen) Stáčím se k nim Ochotně Když nesou se hřbitovem Chci plakat Spálit svou bolest Rudými mračny Spálit se o jiskry Tvého těla (4 nekonečné měsíce bez Tebe jen jsem Člověk mezi jinými)

    

 

 

 

 

     Spadla jsem do víru

        Událostí

        Tragických konců

        Křižovatek

         Kde každá ulice

          Zdá se být poslední

 

 

                Ano, už zase

 

 

      Nedovedu vstát

         (nemám pro koho)

   volit správný směr

   věřit začátku

      na to nemám sílu -

          pohlédni

 

      zezadu krvácím

      milión jizev

        na nich zas

      milión čerstvých ran

 

 

       a nespočet tvých zrad

       teď čekají jinou

     Mrzí mě to

 

      (snad)

 

                       ?
Pokusák
19. 07. 2004
Dát tip
Viz Lazy ;-) *T

Rufus
28. 06. 2004
Dát tip
...jak říkáš...

Lalinka
23. 06. 2004
Dát tip
no lip... cas leci to ano, ale ze by to bylo zcela pryc to se rict neda.. a nikdy neni pozde ;)...... (k tomu hlasu)......

Rufus
18. 06. 2004
Dát tip
...ač pozdě, přece přidávám hlas, snad už je líp...jinak známý pocity, nádherně psané...děkuji*

Lalinka
21. 04. 2004
Dát tip
Zamraceny mnich: nevim_kdo: to me tesi :o) ELIÁNA: moooc si me potesila, nick uz pouzivam taaak dlouho, prislo mi to takovy roztomily, ani uz ti poradne nevim, jak a kdy jsem na to prisla, snad jen - bylo to davno a vim, ze jsem tim nejdriv titulovala meho pejska, ktery je roztomiloucky :-) tim nechci rict jak jsem roztomila, i kdyz rada bych , ale sebechvala.. znas to :o) Takze tak. A obzvlaste (Mrzi me to snad) ?? to je otazka do pranice... vzdy a vsude aktualni...

Zajímavé. Hodnotím kladně...

Nevímkdo
15. 04. 2004
Dát tip
skoro mě ten prolog odradil.....! ale báseň - před tou smekám nic co by rušilo skvěle zachycený cit necit tip

Dash_707
10. 04. 2004
Dát tip
Fajn, :o))

Lasy
10. 04. 2004
Dát tip
Ahoj Lalinko. Jsem nekonečně rád, že se znovu setkáváme, ale o to víc mne bolí, že je to zase setkání smutné . . . Mimochodem - už zase jsem na tom stejně jako Ty . . . Také sám a není por koho se smát . . . Báseň se mi líbí, ale její motiv vůbec. Chápeš, viď? Lasy* PF: Od koho je ten prolog? Je výborný . . .

Lalinka
10. 04. 2004
Dát tip
Ahojky Lasy, ano takovy je uz nas osud asi :-) jen ve smutnych naladach, kdyz neni pro ho se smat a neni cemu.. Prolog je jen a jen muj.. :-) Dekuji za pochvalu...

Lasy
10. 04. 2004
Dát tip
Myslím, že prolog by vastačil na výbornou báseň . . . Lasy

Lalinka
10. 04. 2004
Dát tip
No puvodne jsem zamyslela napsat jen posledni tri radky a dat tu dlouhou cast na samosattnou basen... Jenomze prijde mi ze k te druhe casti proste patri. bylo to adresovano jednomu cloveku a obe casti vyjadruji to same.. hluboky smutek nad ztratou :-(...

Lalinka
10. 04. 2004
Dát tip
kez by.. jen chtic ve mne stale nevymizel kdyz uz on nikdy nevrati se chtit vsak muzu ac zbytecne to je a marne jeste vic..

Lalinka
10. 04. 2004
Dát tip
ja nerikam ani ano ani ne.. neodvazuju se ani souhlasit ani nesouhlasit, nebot vim, ze mnohdy to byva jak rikas. A budu jen rada, kdyz budes mit pravdu, to mi muzes verit :-)

Lalinka
10. 04. 2004
Dát tip
Dekuji i Tobe :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru