Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

--.--.2004

11. 04. 2004
1
0
4294
Autor
Imane

Opět stejná tématika,jako posledně.POkud někdo nemá rád můj protiamerický postoj,asi by neměl číst..

Chlapec v horách ukrytý

počítá hvězdy

nevinné oči k obloze obrací

svého Boha o ochranu prosí

 

Stíny obcházejí krajinou

Démoni temnoty

potůčky krve

se vpíjejí do země

 

těch,

kteří svou zemi brání.

 

Chlapec už hvězdy nepočítá

svůj život položil

za Alláha

 

za svobodu

své země.


Petr_Pan
13. 03. 2005
Dát tip
myšlenka dobrá, ale - je to příliš průhledný už od začátku - škoda ..

VenusHalley
27. 04. 2004
Dát tip
BTW¨- blbej dotaz- co je to ta "Amerika" ? Muzes protestovat proti zrizeni ( se ) ale ne proti zemi.

VenusHalley
26. 04. 2004
Dát tip
no hlavně, že to není anti-amerikanismus z dlouhé chvíle... *

clovrdik
22. 04. 2004
Dát tip
báseň mě oslovila tématem, zpracování je ale fakt nenápaditýa jak tady někdo řekl "prvoplánový"; do klubu ale určitě jo :-)

rostock
12. 04. 2004
Dát tip
protiamerickej postoj z toho bohužel neudělá silnou věc.....omlouvám se, ale vůbec mě to nesevřelo...trošku mi přichází na mysl slovo klišé a v tomhle případě ne moc funkční klišé........omlouvám se za negativní kritiku, ale snad možná asi je dobrý se občas vrátit na zem....

Dero
11. 04. 2004
Dát tip
Na politickou debatu ... takže raději bez komentáře k obsahu ... jinak takové průměrné, nu. :o)

Co je to protiamerický postoj? (abych to taky náhodou neměl...)

Dero
11. 04. 2004
Dát tip
Protiamerický postoj je naprosto jednoduše zjistitelný: Když Ti přijde vtip: "Jak se straší děti v Iráku?" "Bu-bu-bu-bu-bush !" zároveň vtipný a zároveň Tě naštve, tak v sobě máš protiamerické semínko. ;o))

A co ten postoj, Dero?

Dero
11. 04. 2004
Dát tip
To už je těžší ... když stojíš čelem k západu, tak jsi protiamericky orientován. ;o)

Dero: Je to hezký postoj? (ptám se kvůli jedný holce z tramvaje, chci, aby si mě všimla, a nevím, jestli zaujímám správný postoj...)

Dero
11. 04. 2004
Dát tip
Ve večerních hodinách je to překrásný postoj.

Jak to víš?

Dero
11. 04. 2004
Dát tip
Odzkoušené, viděné ... ;o)

Jó, jó, to mě neznáš... No, zkusim to večer (pojede i ona večer?) Snad díky za radu (i když mám stále takový divný pocit, ... jako by tvá pomoc nebyla tak docela upřímná...) Každopádně, něco protiamerickýho ve mně bude, o toms mě přesvědčil - ale zatim ne moc - ten vtip s tim Křo-křo-křo-křovím mi nepřipadá vtipnej... Říkám, možná časem...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru