Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obrázky z Irska 2

13. 04. 2004
3
0
4283
Autor
Krásnoočko

Ještě několik obrázků z cest.

Tiperarry

Všude kolem Tiperrary

rovina a placka.

Nepřehlédneš 

Rock of Cashel,

vyčnívá jak facka.

 

Doolin

Tam to žije

na jaře i v zimě.

Sjíždějí se muzikanti

z celé irské země.

Jammují a sjíždějí se

travkou, pivem Guiness

i mně, dívce hodně mladé,

kdekdo pintu přines.

 

Belfast

To je hrozná díra.

Ještě že ho oživuje

ohňostroji IRA.

 

Irská káva

Irská káva

ta je zdravá.

Barman do ní

kromě whisky

panák mléka

dává.

 

Nový zákon

Ve všech irských pubech zakázali kouřiti.

Svět se asi zbláznil, a bussines jde do …


Mnauprsk
28. 04. 2005
Dát tip
líbí*

chikvadrat
26. 05. 2004
Dát tip
bude i třetí díl cestopisu?

VenusHalley
26. 04. 2004
Dát tip
mě se ten Belfast náhodou líbí, sdílím stejný cynický druh humoru... *

Venus: kuju :))))

Kryton
23. 04. 2004
Dát tip
rozhodne tip, i kdyz pro me dost osobni vec. bylas v irsku? ja byl v anglii, v norfolku. uzasny ostrovy, jeste se tam podivam :o)

Kryton: děkuju moc za všechny kritiky i típky. Můžu poděkovat takhle najednou? Udělal si mi při pátku velikou radost. V Irsku jsem byla už podruhý, teď před měsícem. Je to nádherná země. Anglií jsme jenom projížděli, ale Irsko mi připadalo hezčí. A jsou tam skvělý lidi. Nejlepší na nich je, že kašlou na předpisy (asi jako my) a že si sami ze sebe uměj udělat legraci. Někdy docela černej humor - viz Belfást. Měj se. Kačččka.

Rhett
13. 04. 2004
Dát tip
Nyní již opravdu pláču - viz komentář k první dávce textů z Irska. A když jsem si přečetl text Belfast, tak se jen modlím za to, abys tam mohla jet znovu a vidět to z úplně jiného pohledu. To, cos napsala, je strašné (jen věk Tě omlouvá). Ale na rozdíl od první kolekce jsou zde i dva celkem podařené texty - tedy Tiperarry a Irská káva.

Všichni: díky za reakci Rhett: viz odpověď u prvního dílu. Mně se odtud nejvíc líbí Doolin. Byls tam? Malinká vesnička, velká pařba, dokonce i s rodiči :)))) Dr_C: Irská káva je skvělá. Ale naši mi ji nectěli kupovat. Ještě že irští kamarádi na nějakej věk tak nehleděli :)))) beatrice: No, já to psala žároveň, jen jsem nechtěla přehltit čtenáře. Asi sem do první vybrala takový, co se ti víc líbily. To se nedá nic dělat. Že by syndrom dvojek?

chalmin
13. 04. 2004
Dát tip
yeeehaaaa! bavím se 8^D dikec

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru