Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kroužíme - - -

11. 04. 2004
4
0
2147
Autor
jeannette

 

                Kroužíme---

 

kolem sebe

pozotvíráni slovům

unaveni užvaněným tichem

uškrceni          (má smyčka

                   utažena na doraz)

tím co mohlo být – a není

 

Čas uvykán

 

Kruhy – zvětšovány – zemitě bolí

přibliž se na dotek

ale varuju tě:

 

      VERBA MEA TANGERE NOLI


sidonia
16. 06. 2005
Dát tip
a

vyborne dilko, moc pusobive a prelvapive.krasa sama.

sidonia
14. 04. 2004
Dát tip
moc moc *t + nej

Besuhoff
13. 04. 2004
Dát tip
a nemělo by spíše být: noli tangere verba mea.....? Asi bys to měla mít správně. Nejsem si jist, zda je vhodné použití trpných sloves u: "Čas uvykán" a "kruhy - zvětšovány -"... A nějak mi uniká logika. Chápu to tak, že když se kruhy zvětšují... roste vzdálenos, vzdalujete se, ale ty vyzýváš k přiblížení na dotek. A tam mi vadí trpnost kruhů. Ale jinak to není špatný. Není. Je to docela povedené. :-)

Seregil
13. 04. 2004
Dát tip
Jednoznačně klubuji...

Simona
13. 04. 2004
Dát tip
Líbí*t

denizz
12. 04. 2004
Dát tip
bohužel nejsem latinář, můžeš ozřejmit: VERBA MEA TANGERE NOLI Jinak výstižné, až na ten konec, nevím jaký je finiš, ale tím se netrap, to je má nedokonalost...

jeannette
12. 04. 2004
Dát tip
to je taková parafráze známýho noli tangere circulos meos, což znamená nedotýkej se mých kruhů, nebo nechtěj překročit mé kruhy; tady je to ve významu "nepokoušej se dotknout mých slov" nebo něco podobnýho...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru