Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Gesto z rytmu

17. 04. 2004
4
0
8144

Slavnostně uvádím nový přírůstek do Galerie mlčenlivých gest. V pozadí slyšíte nesmrtelného Mozarta s Malou noční hudbou, budu ho vždy nechávat hrát při této příležitosti, tedy při přijímání nového exponátu. Kdyby mi Návštěvnice nezastřelila (ob)sluhu, nikdy bych se tímto aktem nezabýval. Na druhou stranu mi tím zase prokázala reklamu k nezaplacení. Gesto z rytmu je nečekaná reakce Makči na mou poznámku: „Trošku z rytmu…“ k jejímu dílku Žárlivá:

 

 

Gesto z rytmu

 

Jó, rytmy...

    Ze tmy

        pohanských ženských duší,

co neví nic

    jen všechno tuší

… nikdy mi nešly

taneční už vůbec ne

i s rytmy tohohle světa jsem ve věčným boji,

                                        tak co po mně můžeš ještě chtít?

Být trošku z rytmu je koneckonců můj věčný úděl, no ne?

 

 


Toscana
23. 05. 2005
Dát tip
Ty nevíš? Básničky trousíš, ženské duše dojímáš a nevíš??? Spláčeš jednou jistě - a dlužno dodat, že asi nejen ty.

Bosorka Maia to už dávno zařídila, takže tu už rok bloudím virtuálním světem a narazil přitom (nosem) na Toscanu. To je katastrofa, co? :)

Toscana
22. 05. 2005
Dát tip
To je teda kalamita učiněná, mnichu :o))) - z toho se jen tak tvůj nosík nevylíže (stejně nemá jazyk). Možná by to vyřešila návštěva zpovědnice - když už ne nos, teda duši bys tam občerstvit mohl. A na nosík chladivý náčinek a ono to půjde časem se i bez bolesti vysmrkat, až nad těmi výsledky zapláčeš.

Jakými že to výsledky?

Toscana
21. 05. 2005
Dát tip
co když ti pohanské bosorky učarují v odměnu za to, co o ženách píšeš? Pak budeš bloudit světem i vlastní duší a breviář ti nepomůže, i kdyby sis v něm mniší nos utopil nadobro a na věky věkův amen. ;o)

Ne vykolejená, nýbrž vykloubená... Petr Pan mě posadil před měsícem na lavičku - osobně... :)

romi
22. 05. 2004
Dát tip
Mnich: Tak to by možná ten záchod zvládl, ale bůhví kde lítá. Než uteče stínu, budu mít nohu v pohodě, mám takový dojem. Jo a jinak, jsem nezapomněla, vím, že ti dlužím někde nějakou odpověď, ale totálně teď nic nestíhám.

Sačí i nesačí, romi z toho bude teďka trošku z rytmu, protože jí ta tvá pornámka dozajisté vykolejí... :-)

Petr_Pan
14. 05. 2004
Dát tip
romi napsala, že "se to zpívá" ne že ona, takže by to mělo být v poho - nebo aspoň - já v to doufám a věřím - málokdo tady zná Petra Pana...

romi
14. 05. 2004
Dát tip
.....úplně omylem jsem se dostala na nějaký šílený stránky a tak jsem to sem obšlehla, protože mi to tu v tu chvíli tak nějak sedlo, nic víc, nic míň.....fakt netancuju po večerech u ohníčku a nezpívám si ptákoviny... člověk aby tu radši mlčel :-))) Zamračený_mnich: Jo, vykolejená jsem, ale ze zafačovanýho kotníku, Petr Pan mě naposledy zdvihl ze židle v nějakých sedmi letech :-))) Petr_Pan: ....ale jestli jsi takovej frajer a přiletíš oknem, abys mě posadil na záchod, páč jsem s tím kotníkem fakt nemožná, tak okamžitě měním názor :-)))

Petr_Pan
13. 05. 2004
Dát tip
dílko je spíš blbůstka než cokoliv jiného - nelíbí... Sačí? :-) romi> Jakákoliv formulka zpívaná v překladu je hodně slabý odvar - originál je originál - žel - magičtí vidláci mají nepřekonatelnou tohu po autosugesci a tak - psichice to pomůže a hlasivká ve většině případů neuber, tak proč ne :-)) Neber si to nijak osobně - prostě mi takovéhle věci vadí :-)

romi
11. 05. 2004
Dát tip
:-)))

Akutní až příliš... rychle, jinak bude pozdě! :)

romi
04. 05. 2004
Dát tip
tak to neumím, ale poprosím nějakou kočku, jestli by ho nechtěla přimňouknout, jo? :-))) Nebo ti půjčím toho, co mi sedí na hrbu, jestli je to s myškama akutní :-)))

zolli
30. 04. 2004
Dát tip
Já v tom tu hudbu z Bertramky neslyším..buď jsem hluchá, nebo nějak z rytmu vezdejšího světce.

Jako že jste... ... spolu - vy dva - vy ly(i?) na měsíc? :) Jinak díky za tu kritiku...

Kryton
29. 04. 2004
Dát tip
tak k tomu neni co dodat :o)

Craerassy
29. 04. 2004
Dát tip
mnichu, to víš...ze života zvířat..a Kryton je, jak se zdá, děsný zvíře:-)))

Kryton
29. 04. 2004
Dát tip
wauuuuuuuuuuuuu..... :o)

Makča
28. 04. 2004
Dát tip
...ženské tušení je mnohdy daleko sympatičtější, inspirující a půvabnější, než otravný mužský vědění...stejně všichni vědí h...., jen snad je na tom světě půvabné, kterak každý ví to svoje jiné, načež se vzájemně lidé a muži a ženy, tak bych řekla, doplňují a ten svět se nám před očima tak sám harmonizuje, když i muži jsou ochotni přistoupit na to, že pouze tuší a že ty jejich věčné pravdy jsou ženám i jim samotným vlastně pro kočku, no ne?:-)

Makčo, ty jejich věčné pravdy jsou opravdu pro kočku. Nabízel jsem je našemu kocourovi, utekl... :) Romi a umíš taky vy(při)volat kocoury? Ten máš se ještě nevrátil... :)

Kryton
28. 04. 2004
Dát tip
decka, to o tech psech je nejlepsi :o) to by si zaslouzilo vlastni dilko :o)

Tak tu jen tak nekoukej a koukej to dílko z těch kritik vytvořit. :-) Zítra mi z něj pošli avi.

Kryton
28. 04. 2004
Dát tip
cece, ja vtipnosti neumim. a navic mi to ani neprislusi. zkus rict derovi, pac on je jaxitaxi tatikem :o)

Dero má jiné zájmy ve směru poetickém. Ten směr tu nějak letí, ale mě se nelíbí a říkám mu "slovní průjem". Dílko bez hlavy a paty, nespojité verše... chápeš, že?

Kryton
28. 04. 2004
Dát tip
muhehe... :o) tak ze bych to nakonec zkusil?

Kryton
28. 04. 2004
Dát tip
a nebo co pani mama Craerassy? tak pekne ji to slo... :o)

Panimáma Cra Era Ssy píše zase jen o svádění a sexu... To po ní nemůžeš chtít... Je to na tobě, kámo! :-)

Kryton
28. 04. 2004
Dát tip
haf... :o)

Craerassy
28. 04. 2004
Dát tip
mnich a Kryton..hele, vy dva..klidně napíšu o svádění psa a sexu v psím útulku..pche... když jsem byla v útulku zavřená pro potulku zajiskřilo přes dvě klece s čoklem v kotci vedle wécé statnej chlupáč tenhle vlčák v barytonu on měl vrčák pak za dobré chování taky díky hárání došlo při čištění klecí ke spojení našich věcí:-)))

romi
27. 04. 2004
Dát tip
Co já vím, jsem jenom holka.... ....ale tuším....ááá zatraceně :-))) "Kruh bílý svítí v zemi, postavy nahé krouží kolem. Kadidlo stoupá k nebi. Kužel síly roste kvapem. tanec, zpěv, vše jemně zní, čarodějky kouzlí - sní." // jsem teď našla, zpívá se to prý při rituálu Vyvolání kuželu síly....

Ano, všechny pohanské ženy, ale i ty ostatní, nebo snad ne? :)

bielaaura
24. 04. 2004
Dát tip
tip

sonet
24. 04. 2004
Dát tip
:-) nazdar mnichu gestor pychu umíš příjmout do kožichu ? cítím tu tmu z algorytmů návštěvnice střílí svíce ? tvoje kutna hrubý plášť dívku sputná tvoje zášť ? hlasy lidské hlasy psí jídlo v miske přeplav Styx snad ti stačí že se mračíš napříč světem IQ značíš ? něco k tobě ale mám nechceš tip ? já ti ho dám ! .................................sonett*

Bílá záře mohla napsati alespoň nějakou tu poznámečku... Sonete, sonete co mi to tu děláte? Snad ne analýzu mnišského žití, co chytá druhou mízu mezi písmáky vezdejší...

romi
24. 04. 2004
Dát tip
Ze tmy pohanských ženských duší, co neví nic jen všechno tuší to sluší * jenom by mě zajímalo, jestli jakože všechny ženy....nebo.....,ale co, to je fuk :-)))

Rowenna
23. 04. 2004
Dát tip
No, já už jsem si to dílko - tu kritiku dohledala. :-)

Rowenna
22. 04. 2004
Dát tip
:-) debatu nějak nechápu, no nic. tip

Nelibi, promin.

Row: Debata nemusí býti pochopena, ale hlavně že pobaví. Mnicha určitě... :) Makča bude mít radost, dostat tip od naší velmi plodné a úspěšné básnířky, to by potěšilo i Mnicha. Děkuji za Makču. Bla: Prominu ti, ale s podmínkou: Napiš, co konkrétně, ano? A neboj se, trhej dle libosti, však nepřekroč rámec slušnosti...

Craerassy
18. 04. 2004
Dát tip
Tady se učí štěkat?? Přivedu svého psa a uvidíte, jak se správně štěká...hafinky haaaaf...:-))))

Takhle štěkaj pudlíci! Ty máš pudla, přiznej se! :)

Craerassy
18. 04. 2004
Dát tip
Abych nepoodhalila kutnu, co je mi značně podezřelá..:-)

Svlékat mnicha? ... neslušné Hafinky haaaf Vlastnit pudla? ... podezřelé Je to tak?

Craerassy
18. 04. 2004
Dát tip
Podezřelé jest cítit čísi lest pudla míti šťasten býti:-))

Jedni známí mají pudla a on takto přesně ňafá Říkájí mu Charlie, však sluší mu více Čiko, viď, Raško...

Craerassy
18. 04. 2004
Dát tip
To se pleteš mnichu ňafá kvůli čichu ucítí a štěkne být kozou tak mekne:-))

Pletu pletu pletichy chytám chytám pudlíky chystám chystám knedlíky píchám píchám špendlíky Zahubím tím plevel?

Craerassy
18. 04. 2004
Dát tip
špendlíky jsou k nepotřebě ať s tím nezahubíš sebe:-))))

Žádné strachy, už se nějaké to století pohybuji po Onom světě tak má zdánlivá záhuba bude mým vysvobozením Raško, vysvoboď mě! :)

Craerassy
18. 04. 2004
Dát tip
já mohu jen strhnout do horoucích pekel a to by jistě ctihodný muž nechtěl)))

Peklo nebo Písmák... obé je od "pé", ctihodná matko neřestná... :)

Craerassy
18. 04. 2004
Dát tip
No vidíš..nástrahy čekají všude...proto přitáhni pláštík blíž k tělu a neprotiv se svému pánu.-))

Mohl bych ti napsati tu samou větu! :)

Craerassy
18. 04. 2004
Dát tip
Nemohl...já nemám pána..:-)

Makčo, díky za exponátek. Je trošku z rytmu, ale to je přeci jeho účel, že?

maia
17. 04. 2004
Dát tip
Vies, ten tvoj muzsko-mnissky sovinizmus voci zenam ma trochu rozculuje. :-)

dismorphia
17. 04. 2004
Dát tip
no jo, trochu štěk :)

Bosorko Maio, proboha, kde vidíš můj šovinismus? A nerozčiluj se, nesluší ti to! :-)

Dis: Bafff... :)

dismorphia
17. 04. 2004
Dát tip
cožpak takhle se štěká, mnichu?? :)

Dero
17. 04. 2004
Dát tip
Hafff? Haf? Bark?? :o)))))

zuzuzu
17. 04. 2004
Dát tip
ježiš to je kyd

dismorphia
17. 04. 2004
Dát tip
ano, Dero zachraňuje psí pověst tím svým štěkem :)) a tak ho zdravím .)

Dero
17. 04. 2004
Dát tip
Haf, haf, dis, pac ... (slint :o))))

dismorphia
17. 04. 2004
Dát tip
:)))))))) že Ty máš psa? :)

Dero
17. 04. 2004
Dát tip
dis: Nemám ... :o( A Ty?

Zu: Co sem taháš Ježíše? Dis: Ajak si ty představuješ psí štěkot? Ha? Der: Dark?? :)

Dero
17. 04. 2004
Dát tip
Z_m: Pokud mluvíš o té "sajd of de Můn", pak jo, miluju Flojdy ... ;o))

maia
17. 04. 2004
Dát tip
Ze tmy... atd. Tam to vidim a je to v kazdom tvojom dielku. :-) Taky nejaky naznak. Ak mas problem, kludne sa mi vyspovedaj. :-)

dismorphia
17. 04. 2004
Dát tip
Ježíš taky neměl psa.. Mnichu, snad si nemyslíš, že teď, když to Dero tak pěkně a dopuntíku popsal, že to budu vymýšlet? :) Dero, já mám dva a stejně bych nedovedla jejich štěkot převyprávět takovým způsobem :))

Dero
17. 04. 2004
Dát tip
dis: Já mám velkou představivost. ;o))

dismorphia
17. 04. 2004
Dát tip
Dero, to zcela určitě máš .) ochlupvětšínežvelkoupředstavivost :))

zuzuzu
17. 04. 2004
Dát tip
prostoupil celou tuhle kulturu, zatáhl sis ho tam sám

Dero
17. 04. 2004
Dát tip
dis: To mi připomnělo, a teď promiň, bílá bělejší ... ;o))))))

Der: Můůn! :) Mně se spíše zamlouvají Pingové... Maio, mám tolik problémů, že jimi mohu zatěžovat jen svůj chrám. Ten je unese, ale křehoučká, krásňoučká Maia asi ne-e... Každopádně ti patří dík za nabídku. A ty nemáš nějaký ten problém? Klidně se mi svěř, je to mé poslání, vyzpovídávat... Cmuky tě nezlobí?

maia
17. 04. 2004
Dát tip
Cmuki je anjel, to si urcite postrehol. ;o) A ani ja ju nezlobim, iba sem-tam. :-)) A neverim mnisskym talarom, takze aj keby som mala problem, nevyspovedam sa - lichotnik, diky. :-)

dismorphia
17. 04. 2004
Dát tip
Dero, :))) všude je ta Tvá představivost, ano všude :)

A už jsi nějaký ten talár viděla? Líbí se ti více šedý či černý anebo snad tmavý?

maia
17. 04. 2004
Dát tip
V talaroch je skryte prokleti, vlastne prekliatie. :-) To nevies? :-) Este stale ta tato hra aj po tych stovkach rokov nepesla? Alebo to si nebol ty? Pamat mi pre tu rieku zabudnutia, ktorou vzdy musim prejst, prilis nesluzi. :-))

Isilme
17. 04. 2004
Dát tip
pohanské ženy - paráda ....

Elyn
17. 04. 2004
Dát tip
:) pamtauju si tu kritiku...;) Kdyby neměla ten konec (no ne?)... je lepší...;)

Ely: Kdybych "no ne?" vymazal, ještě by mi to pokazilo tu krásnou a kulatou nulu v tipech. A to by nebylo dobře. Tipy se na Písmáku sypou za dílka, která jsou ... Nebudu to rozebírat. Pomalu tu zjišťuji, že "zdejší poezii" nerozumím (přesto přese všechno jsem tu našel pár úžasných dílek), ba co víc, ani rozumět nechci. Budu si tu jen hrát s poezií s myšlenkou a nápadem, co má hlavu a patu. Tedy s tipy už do budoucna nepočítám. Tak mě asi vyhodíš z vašeho Kláštera, protože nesplním "umělecké dovednosti" podepřené tipy... Isi: Neměl bych se o tom vůbec rozšiřovat, neboť můj duchovní stav ni to zakazuje, ale pohanské ženy... Paráda! Mai: Přecházet Váh je jistě jednodušší, než Styx, popřemýšlej o tom, ano?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru