Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mezilidské vztahy

Výběr: vesuvanka
17. 04. 2004
19
1
10311
Autor
synáček

Mezilidské vztahy

 

V bezbřehých melodiích času

donekonečna si přeji neublížit

a nezáleží na tom s kým a proč

důležité je pouze jak

 


1 názor

slivaka
09. 09. 2009
Dát tip
čistá pravda..já též:)*

dadik
17. 04. 2005
Dát tip
t

synáček
17. 04. 2005
Dát tip
dadik: To už je hodně starý... ale děkuju moc...(ani jsem o ní už nevěděl...a musel jsem si ji znovu přečíst... díky.)

vesuvanka
17. 04. 2005
Dát tip
Vrátila jsem se ke Tvému dílku, kterému je dnes přesně jeden rok, tenkrát jsem Ti chtěla dát více tipů, což není možné, tak teď moc ráda přidávám V

synáček
17. 04. 2005
Dát tip
Máš pravdu, Janinko, je to přesně rok... To mi řekněte, děvčata, jak jen jste to právě dnes vyhrabala... a taky jak dopadlo to Tvoje čtení...(?)... předpokládám, že to muselo být nádherné... marně jsem se snažil něco o tom tady najít... ale moc toho nestíhám... a bojím se doslova otevírat už avíza, protože se tam na mne vyvalí roleta až na sem dlouhá...

dadik
17. 04. 2005
Dát tip
synáčku mrkni na rubriku Díla před rokem...a máš jasno hned...:))

synáček
17. 04. 2005
Dát tip
dadik: Tak to by mě v životě nenapadlo, že tu něco takového existuje... právě (nad Tebou) si stýskám Janince, že nestíhám číst ani ty dnešní... ale díky... snad se mi ta rubrika bude někdy taky hodit...

vesuvanka
17. 04. 2005
Dát tip
Petře, děkuji za optání, čtení bylo moc hezké, pohodová atmosféra. Pokud jde o dílko, zařadila jsem si je i mezi nejoblíbenější - mám zde více Tvých dílek a v seznamu jsou uvedena i jejich data. Čas od času se k dílkům ráda vracím...

Hermann
17. 05. 2004
Dát tip
Dôležité je len ako...To je pravda....kde a s kým o kom a o čom, to je jedno, ale hlavná otázka je nacielená na princíp a otázku Ako???? Ako na to? Ako milovať, ako lúbiť, ako žiť, ako sa smiať....Nezáleží na to kde a s kým a kedy, len AKO????? Toto je priamo filozofická otázka, Tebou vypovedaná...Neskutoče skutočný TIPPPPP Hermann

Adam_G
19. 04. 2004
Dát tip
Mezilidským vztahům i lidským slovům dávám tip. Stejně jako autorovi.

synáček
19. 04. 2004
Dát tip
Adam G: Děkuji za vlídná slova i tip...rád jsem Tě tu viděl

beda
19. 04. 2004
Dát tip
Hmmm .... :-) *

Craerassy
18. 04. 2004
Dát tip
synáčku...poruším teď své pravidlo biče a cukru, jak jsi napsal a podruhé za sebou Ti patří můj tip..:-)

Isilme
18. 04. 2004
Dát tip
synáček. to byl sen ... být pro lidi něco dobré, pomáhat .. ale mdělali přesný opak.....

synáček
18. 04. 2004
Dát tip
Zamračený mnich: viz Leja Craerassy: S nadcházejícím jarem máš vlídnější tvář...(možná, že je to ale i má zásluha...méně se mi ruka třese...takže to hned lépe vypadá)...tak jako tak Ti velmi děkuji...

synáček
18. 04. 2004
Dát tip
Isilme: Mně taky(!)...jenže tohle je o tom, co chci já od sebe... a ne od nich...rozumíš...? Měli bychom o něco takového usilovat všichni...to jistě ano...jenže zrealizovat to mohu pouze jen u sebe...jen za sebe také ale mohu nést odpovědnost… (Na to by nikdo z lidí neměl zapomínat!)

gabio
18. 04. 2004
Dát tip
Nesouhlasím s tebou...Nezáleží na tom, jestli jak, ale jestli vůbec... ale za myšlenku t

synáček
18. 04. 2004
Dát tip
Gabio: "Jestli vůbec" je přece základní podmínkou toho všeho...už tím, že jsme...že jsme se (letmo) zahlédli...že jsme se (jakkoli) dověděli o své existenci...už to je linie startu..a odtamtud to, co říkám, platí. Já vím, ty máš na mysli (až) ten moment, kdy jsi oslovena...a nezůstává již u pouhého přání toho, co bys chtěla...jenže to všechno již dávno - od zmáčknutí pomyslných stopek (onoho výše uvedeného startu)...patří přece do toho "jak"...chápeš to? (A za tip děkuji…)

zvedavec
18. 04. 2004
Dát tip
"Je to otázka srdce...lásky...potom se nemůžeš mýlit..." ja som sa veľmi mýlila a nechcela som. Jednoducho niektoré veci nezávisia od toho, čo chcem, ale aj od toho, či mám na to schopnosti, či viem, "jak". S najlepším úmyslom z mojej strany sa mi začalo rozpadať manželstvo. Potom som dostala usmernenie - hlavne o tom, ako zvládať samú seba - (v manželskej poradni) a šlo to. ...jenže tohle je o tom, co chci já od sebe... a ne od nich... toto je tiež na tip. Ak niekto reaguje na to, že mu niekto ublížil : Je to o aj slobode človeka. Nakoľko ho zviaže to, že iní môžu ublížiť. Nakoľko ho to prerobí, zmení na obraz ubližujúcich. Na druhej strane: nie je žiadnym dobrom pre NIKOHO, ak niekomu dovolíme ubližovať nám či iným. Myslím si, že treba urobiť opatrenia. Postaviť sa zlu. A tu som ešte zistila, že najviac nám ubližujú vtedy, keď sa bojíme. Ten, kto má potrebu ubližovať, to s istotou vycíti. Ak je niekto silný a NEBOJÍ SA, vyvolá rešpekt zbabelcov. Pozrú sa človeku do očí a vedia...Nebáť sa, to ale vyžaduje prijať v duchu každú alternatívu: dokonca aj tú, že nám (možno) ublížia. Synáček, ako píšeš: jenže zrealizovat to mohu pouze jen u sebe...jen za sebe také ale mohu nést odpovědnost… zopakujem: veľmi sa mi Tvoje dielo páči.

Craerassy
18. 04. 2004
Dát tip
synáčku, má tvář není nikdy zamračená, to se mýlíš...jen Ty jsi čím dál lepší...tedy Tvá poslední dílka se mi moc líbí.:-)

Zlatá slova. Plevel je nádherný výraz. Ano, plevel je třeba hubit.

inblue
18. 04. 2004
Dát tip
Neublíží člověk, který v touze po vlastním štěstí ničí štěstí druhým? Moc hezky vyjádřené...

synáček
18. 04. 2004
Dát tip
inblue: Pochopitelně, že ublíží...ale je to střet zájmů a platí to proto i obráceně: Neublíží druzí, když v touze po vlastním štěstí ničí štěstí Tvoje...?

Dero
17. 04. 2004
Dát tip
Souhlasím. Velmi lidské ... ***

maia
17. 04. 2004
Dát tip
To je pravda. *

Isilme
17. 04. 2004
Dát tip
to jsem kdysi také chtěla .. a pak přišli na to, že mohou ubližovat mě

zvedavec
17. 04. 2004
Dát tip
Isilme: no a to znamená možno, že to jak nebolo celkom ono.

zvedavec
17. 04. 2004
Dát tip
aj mne sa TOTO zdá dôležitým. Ale k tomu treba niekedy nielen chcieť, ale aj vedieť, "jak". ( ;-) ... úloha na celý život?) Tip!

synáček
17. 04. 2004
Dát tip
Dero; mia: Děkuji vám oběma, že jste...a že jste byli i tady... isilme: To ale mohou přece vždycky...důležité je, abychom neubližovali my jim…kdybychom se tohoto vzdali…tak oč potom budeme lepší nežli oni?...A děkuji Ti, žes tu byla... zvedavec: Je to otázka srdce...lásky...potom se nemůžeš mýlit...A děkuji za tip...

Nicollette
17. 04. 2004
Dát tip
Správně ***

vesuvanka
17. 04. 2004
Dát tip
Velmi krasna myslenka, vystizne napsana. Take se snazim neublizovat, ale nejednou se mi prihodilo, ze jsem mela na nejakou situaci rychle reagovat, odpovedet na otazku a pod. a ja ze strachu, abych nekomu tim neublizila, , jsem se reseni radeji nejakym zpusobem vyhnula. Jenze pak se ukazalo, ze toto moje vyhybave reseni take nebylo dobre. A pritom jsem tak jednala jen proto, abych neublizila.To me vzdy moc mrzi, kdyz nechtene ublizim Nekdy mam pocit, ze clovek by v techto pripadech potreboval mit jakysi dar jpredvidavosti anebo dostat nejake "vnuknuti" jak na to. Ono opravdu nezalezi na tom "s kym a proc, ale dulezite je pouze j a k " Je to tak pravdive a ze zivota, velmi me to zaujalo a davam veliky TIP.

vesuvanka
17. 04. 2004
Dát tip
A jeste se mi moc libi obrat v bezbrehych melodiich casu do nekonecna si preji neublizit Kdyby to slo, dala lbych jeste jeden TIP

zvedavec
17. 04. 2004
Dát tip
vesuvanka: vyhýbavé riešenie - to poznám tiež, ale možno je to horšie, ako krásna hádka, vyjasnenie si postojov, stanovanie hraníc. Na druhej strane niekedy ešte doba a vlastná schopnosť vidieť vec z nadhľadu nedozrela... Ozaj, koľkokrát sopm v živote ublížila nechtiac, ale tam je to vlastne dosť ľahké: kedykoľvek neskôrť ísť za dotyčným a povedať mu to... jedine ak už nežije, tak sa to dá len v duchu.

Elyn
17. 04. 2004
Dát tip
:) přesně tak...*

synáček
17. 04. 2004
Dát tip
Nicollete: Moc rád jsem tu našel i Tvoje stopy...děkuji... Vesuvanka: Správně jsi napsala "ze strachu"...strach je náš největší nepřítel... Víš, nejdůležitější ze všeho je skutečné chtění...pokud o dobro usiluješ...a výsledek presto dopadne zle...potom si věčné zákony (které zde neochvějně působí) s tím budou jistě vědět rady... Za tip děkuji... sleeping beauty: Každý z nás je něčím úžasný...ale Tobě moc děkuji...protože vím jak to myslíš...a moc si toho (právě od Tebe) vážím…

synáček
17. 04. 2004
Dát tip
I Tobě moc a moc děkuji, Elyn...

synáček
17. 04. 2004
Dát tip
sleeping beauty: Nevím, jestli mi dobře rozumíš...když jsem napsal "právě od Tebe", myslel jsem to tak, že si „právě Tebe“ velmi vážím...Tvůj radikalismus s tím neměl nic společného...

Sarka
17. 04. 2004
Dát tip
Pravdivo pekne...ach ach...

Sarka
17. 04. 2004
Dát tip
Pravdivo pekne...ach ach...

angelik
17. 04. 2004
Dát tip
krásně vystiženo, zachyceno a...je to celé tak nějak "své"...*

synáček
17. 04. 2004
Dát tip
Sarka: Děkuji, žes to četla...a že se líbilo... angelik: Už dlouho jsem Vás pod svými básničkami neviděl...o to větší mám radost z Vašeho "návratu"...a za vlídná slova děkuji...

Simona
17. 04. 2004
Dát tip
Jen mohu souhlasit, pěkně napsané ;o)*t

Leja
17. 04. 2004
Dát tip
je dôležité ako neublížiť... to je fakt. Koľko ľudí na toto myslí? Asi málo. Život je rýchly a každý sa stará sám o seba. O to viac si cením myšlienku vtesnanú do štyroch riadkov. Súhlasím a dávam tip. Na druhej strane ako sa brániť, ak ubližujú nám? Naša dobrota je slabá obrana.

Jak tedy?

synáček
17. 04. 2004
Dát tip
Simona: Děkuji, jsem rád, že jsi tu byla... Leja: Jak se bránit...no přece...přiměřeně...ale vždycky! Zlu je potřeba se bránit...jinak se rozrůstá jako plevel...! (Naše dobrota není obrana...pouze jen nastavené zrcadlo...) Děkuji za hezká...uvážlivá slova...a zamyšlení...díky...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru