Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Definitivní konec

18. 04. 2004
4
13
4952
Autor
MKbaby

Zhaslo světlo a já mizím
za dvířkama z nerezu,
přivezl mne černej taxík,
jiným už se nesvezu.

Doktor bude ve mně pátrat
po příčině exitu,
doufám, že o moje játra
ulomí si pinzetu!


13 názorů

Horác
29. 04. 2016
Dát tip

Cejtim švandu, mají šmrnc, který beru. Mám čas, procházím. Stojí za to.:-)


MKbaby
29. 04. 2016
Dát tip

Ses do mne dneska nějak pustil :-) Jestli se řehtáš, pak dílko splnilo svůj účel, díky :-)


Horác
29. 04. 2016
Dát tip

...nepochopený genius. Já taky..., nejvíc to cejtim, když se vrátim z hospody.


Horác
29. 04. 2016
Dát tip

pro 8hanka/MKbaby..., ta představa je tristní, asi málokdo měl zatím šanci. Tvůj kousek nemá chybu. :-))) Ještě těďka se řehtám


8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
to chapem:))))))))))) Aj ja chcem byt takato nepochopenaa:)))

MKbaby
25. 03. 2011
Dát tip
Já něco napíšu a prostě to sem strčím. Pokud se to zalíbí - dobře, pokud ne - čtenářův problém, mne to netrápí, jsou na světě mnohem horší věci. Já jsem vlastně dost často takový nepochopený génius :)

8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
jeej,keby bolo Tvoje slovo sväté a toto by bol skutocne moj jediny problem:))) A...dakujem:)

MKbaby
25. 03. 2011
Dát tip
To je taky Tvůj jediný problém - nevěříš si. Ale přitom psát umíš pěkně.

8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
a uz dost!!!!! Nebud ako ja, nemas na to dovod...mas trefne basne, maju iskru, vtip aj ked su niekedy , ehm..."lechtive":))) Ja si neverim, vzdy, ked nieco supnem na stranku, tak trniem, ci si to niekto precita a ak ano, ako ma zotrie, skritizuje, popľuje, brrr a mal by pravdu)

MKbaby
25. 03. 2011
Dát tip
No právě - černý humor - ten já miluji! Tvoje dílo z mrazáku je lepší než většina mých... :)

8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
daj pokoj...sama by som nevytvorila take iskrive dielka ako Ty:) Maju smrnc, ticho zavidim:) A co ticho, aj nahlas:))) Predstava, ako vyliezam z mrazaku v bielej plachte, okolo mna para, hrkocem zubami, kostami... proste nevesta ako vysita:)))

MKbaby
25. 03. 2011
Dát tip
Jo, tak to je mazec, to by stálo za uveřejnění coby samostatné dílo!!! Nádhera! :)

8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
za dvierkami zima velka kosticky mi chrastia pocujem jak doktorici vedla karty mastia kopnem nozkou, aha, dvere otvaraju cestu pocujem jak doktor reve chce ma za nevestu?

Papaya
19. 04. 2004
Dát tip
rychle pryč, tady se pečou mufloni, na to už nemám ....

Noe1
19. 04. 2004
Dát tip
:))))))))) uděláme mejdán na patolce :)))), ještě mi má co tuhnout, a nejsou to jen ját*ra :)))))))))) ... myslím tím pochopitelně rysy, či risy, případně risi a rysi.

Imane
18. 04. 2004
Dát tip
k pousmání:)

Gerzon
18. 04. 2004
Dát tip
Asociace: Zhaslo světlo a já mizím za dvířkama z teflonu, nepřivez' mne černej taxík, přijel jsem na muflonu.

MKbaby
18. 04. 2004
Dát tip
Hehe, to taky není špatný! A proč ten teflon? Abych se nepřipekl? Nebo aby se nepřipekl muflon? Mňam! :-)))

dismorphia
18. 04. 2004
Dát tip
:))

Dero
18. 04. 2004
Dát tip
:o))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru