Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když sex, tak SEX!

18. 04. 2004
12
0
6866
Autor
Matylda

Jeden ženský pohled na VĚC.

KDYŽ SEX, TAK SEX!

 

Ve spoustě mužů je dodnes zakořeněna hloupá myšlenka, že proto, aby dostali ženu do postele je třeba předstírat lásku.

Je rozdíl chtít s někým chodit, protože nám jako člověk imponuje, a chtít se s někým jen vyspat.

Také chceme prožívat nevázaný bouřlivý sex, okořeněný tím, že se neznáme, že už se neuvidíme, nebo až se potkáme na chodbě, jen se slušně pozdravíme. Jako pan Zdráhal z pátého a jako paní Horáková ze třetího patra.

Nebuďte novodobými “Valmonty”.

Ušetřete nás, prosím, v současné době romantických představení!

Ta jsou omluvitelná jen jste-li singl a vaše představy o životě směřují k hledání partnerky.

Pokud jste zadaní nebo žijete sami pro sebe, je to hanebné.

Šíp Amorův může pochopitelně zasáhnout kdykoliv. Stane se, že jsme s někým prožili nezávazný flirt a zjistíme, že se jedná o osudový vztah.

Budiž.

Změnami rosteme.

Za nejhorší považuji, nemá-li muž dostatek šarmu, aby ženu nalákal na prožití příjemných nezávazných intimních hrátek, a proto volí cestu sice klasickou ale dnes již překonanou . Začne tím, že předstírá, že je zamilován. Pozor “zamilován”, ne okouzlen s představou si užít. V tom je rozdíl.

Někteří citově promiskuitní muži za to ale snad ani nemohou. Milují totiž každou ženu, s kterou se chtějí vyspat. A ve chvíli dobývání jsou o tom i přesvědčeni.

Vysoce hodnotím frajery, kteří dokážou s vtipem o kýžené požádat, tvářit se tak, aby žena vytušila, že to bude stát za to, a že to zůstane jen mezi nimi. Tady a teď. Ber nebo nech být. A bývají téměř vždy vyslyšeni. Ano slyšíte dobře!

Toužíme být na rovinu požádány!

Když nám stojíte za to. A když přesto odmítneme? Áčkový muž se usměje a odchází středem. Může to zkusit kdykoliv později znovu. A když ne, ví, že svým vkusným návrhem ženu potěšil.

Málokteří z vás, pánové, ovšem umí požádat s noblesou.

Stávalo se mi jako studentce, že jsem často slyšela v metru syknutí z poza sloupu : Pojď si za........ a pod. Tak takhle asi ne. To ponecháme v kategorii páté cenové skupiny, a o té řeč není.

Srozuměným zkušeným jedincům často stačí pohled z očí do očí, aby oba pochopili o co může jít. Pak téměř není třeba slov.

A když to nestačí?

Pak :

Co nedělat?

Nekupujte nám květiny, nepište básně, nenoste čtyřlístky, kamínky pro štěstí, neplánujte s námi děti, dovolenou, koberec a výlet do Karlových Varů.

A už vůbec nám při tom neříkejte, že nás milujete. Že vám vaše žena nerozumí.

To nás totiž při flirtu VŮBEC nezajímá.

Všímáme si jaké máte ruce, jiskru v oku, jestli máte čisté boty a zevnějšek. Jestli nám voníte, jestli nás dokážete rozesmát....

Když v nás váš projev vyvolá myšlenku :”S tím bych si to ráda aspoň jednou zkusila”, máte vyhráno.

Neříkejte, že nám zavoláte.

Co dělat ?

Buďte vkusní. Platí to ve všem i ve vyjadřování.

Pozvěte nás na kávu, či večeři.

Lichoťte nám. Jaké máme oči, ústa, tělo. Přiznejte se, že po nás toužíte. Že si s vámi užijeme. Že jste diskrétní.

Pochvalte svou manželku, či partnerku nebo o nich pomlčte.

Dárky pouze spontánně a neplýtvat, jsou zavádějící. Ale v rozumné míře podnětné.

Následující není třeba ani vyslovovat, ty vnímavé to vycítí mezi řádky, třeba při vašem líčení odchytu motýlů v jižní Americe nebo při lovu ryb na Sázavě.

Zaobaleně zdůrazněte, že nejvyšší metou sympatií mezi mužem a ženou je sex.

Vědecky je dokázané, že člověk je tvor polygamní.

Ti nejzajímavější jedinci by si měli předat příjemné genetické informace navíc, nad společenský “plán”.

Používejte prezervativ. V blízkém vztahu je to věc důvěry, při flirtu věc nezodpovědnosti.

Buďte přiměřeně cyničtí.

Nemalujte nám to.

Labilnější jedinci chtějí nejen získat fyzické, podle typu ženy někdy i duševní potěšení, ale chtějí uloupit duši. To by mělo být při flirtu trestné. Tím nám totiž nejvíc ubližujete. Tím, že se tváříte, že s námi chodíte, a přitom s námi jen občas souložíte. Netvařte se tak, nepředstírejte. My to opravdu uneseme. Ta co to neunese je jen mužská ješitnost.

Stane se, že přes všechny výše popsané férové praktiky, se do vás některé z nás přesto zamilují. V takovém případě bereme riziko zlomeného srdce na sebe. Je fajn, když si v koutku duše můžeme říct : “ Nevyšlo to, ale aspoň mi nekrmil uši”.

Vím o čem hovořím.

Dva příklady za vše.

1.

Poznala jsem fajn člověka. Postupem času spadal do kategorie “příjemný kamarád”. Stačilo mi to. Jemu ne. Chtěl víc.

Veršoval, nosil květiny, dárečky, plánoval romantické výlety a dlouze a smutně na mně při dialogu hleděl. Rozuměla jsem si s ním “lidsky” .

Jedna by neřekla, že má doma “vzornou rodinu”.

Vyspala jsem se s ním poprvé tak trochu ze soucitu, ne z náhlého popudu vášně, abych mu udělala radost. Svoji roli zamilovaného studentíka s rudýma ušima hrál skvěle. Podlehla jsem pocitu, že mne snad OPRAVDU MILUJE!

Chyba lávky. Byl to lupič duší!

Jakmile tu mou urval, odpadl.

Ublížil mi tím.

Ještě dnes se mi dělá nevolno, spatřím-li ho jak “krmí uši” jakési naivce.

Tak tohle už nebrat!!!

Definice : Velká citová loupež a mizerný sex.

2.

Také ženatý.

Manželka příjemná, přitažlivá, inteligentní, to také boduje. Nebaví mě být s někým, kdo má doma chudinku, kterou ve dvaceti přivedl do jiného stavu a už mu “zbyla”.

Výchozí bod : solidní hráči. Mají doma to své jisté a chtějí ještě nějakou chuťovku navíc.

Zajiskření při prvním obchodním jednání.

Pak letmé významné pohledy ve společnosti.

Další obchodní jednání a pozvání na večeři – decentní, přesto jednoznačnou formou.

Tohle je člověk, který ví co chce a dokáže si o to říct. A také to dostane.

Skvělý sex.

Ještě několikrát repete.

Potřeba poznání oboustranně uspokojena.

Pokračování možné, ale ne nutné.

Ráda ho potkám a vždy mám příjemný pocit.

Jsme SOLIDNÍ HRÁČI.

Definice : Příjemný férový nezávazný sex.

Takže :

Když si chcete užít, “dejte nám za uši” ! Netvařte se, že jde o lásku. Také si chceme užít bez sentimentu. City si šetřete pro “vážnou známost”.

 


Pure
23. 02. 2005
Dát tip
...řehním se tu jako blázen.. :-)) Pokud se nepletu, tenhle typ ženských bývá ve vztahu neuvěřitelně věrných, hodných, milých a tolerantních. A je s nima sranda. Téma dobré, zpracování hrozné. Do "dva příklady" je to čtivé a má to spád, pak už je to soupiska poznámek z obchodního jednání vytrénované manažerky. Škoda.

Haha, Kundera se v tobě nezapře ;-) "Pochvalte svou manželku, či partnerku nebo o nich pomlčte." Kundera: "Nejsem opravdu impotent, ani homosexuál. Je to něco mnohem horšího...miluji svou vlastní ženu. To je moje erotické tajemství, které je většině lidí nesrozumitelné." Zbývá zmínit tajemství snubního prstenu: na dobrou ženu můžete sbalit... To jsou paradoxy, co :-)

Orgasmus
15. 08. 2004
Dát tip
Reality show bez přílišného sentimentu a romantiky, které tolik ubíjejí oboustannou šanci na dobrý sex. Trefa do černého. T

Dotek
13. 08. 2004
Dát tip
Zoroaster: Kde by byl pokrok, kdyby nebyl rozkrok. Pokud ovšem pokrok směřuje k rozkroku, vracíme se krok co krok zpět k pravěku.

Elyn
13. 08. 2004
Dát tip
ale houby, to není o pokroku, to je o životním stylu jednotlice... vždycky budou lidi, kteří budou žít podle "křesťanské" morálky, ne pro ni samotnou, ale proto, že jim to tak vyhovuje.. a pak budou lidi, kteří to budou vidět jinak.. :)

Elyn
13. 08. 2004
Dát tip
jo, avi...

Dotek
13. 08. 2004
Dát tip
Zoroaster: Uražený? Podle čeho tipuješ? Já si tipnu taky: VŠ 43/181/85 s nepotlačitelnou touhu? :-)

Elyn
12. 08. 2004
Dát tip
Zoroaster, to byla ironie? asi...

Dotek
03. 05. 2004
Dát tip
S tím naprosto souhlasím. Zde je můj příspěvek

Elyn
03. 05. 2004
Dát tip
Dotek, dík za avi, já bych si to šla stejně přečíst..;) chrobáku, cože?

Elyn
03. 05. 2004
Dát tip
jsem asi nepochopila, proč ti vaděj ty reservoairy.. ?

Elyn
03. 05. 2004
Dát tip
a jakou používáš antikoncepci? teda...

Elyn
03. 05. 2004
Dát tip
chrobáku : :))))))) bože, tuhle odpověď jsem měla čekat..:))) nečekala...:)

StvN
03. 05. 2004
Dát tip
TheMorpheus - dobrý příspěvek. Ony by udělaly líp, kdyby četly něco jiného než Blesk a Spy a Moderní dívku.

romi
22. 04. 2004
Dát tip
Výborně napsané... A taky dávám přednost otevřenosti, přetvářka v těchto případech vždycky ubližuje... tipec

Yossarian
21. 04. 2004
Dát tip
to už jsem někde Jíťo slyšel, že by od tebe? :o) no což, však se nekamarádíme..

TheMorpheus
21. 04. 2004
Dát tip
Zajímavá úvaha, ale zbytečné odsouzení mužů.Jako bychom byli všichni stejní.Ty jako zklamaná žena se k tomu stavíš nejspíš stejně jako většina, ale dej na to co jednou Schopenhauer řekl: "Jako příroda vyzbrojila lva spáry, slona kly,kance tesáky,býka rohy a sépii inkoustem kalícím vodu, tak vyzbrojila ženu schopností lži a přetvářky, na což věnovala všechnu sílu, již propůjčila muži v podobě tělesné síly a rozumu. Užívat lež při každé příležitosti se zdá ženě stejně přirozeným, jako oněm zvířatům při útoku použití jejich zbraní." Tak kde vidíš pravdu, v realitě nebo v iluzi??

Yossarian
20. 04. 2004
Dát tip
z kategorie "Bez obalu" :o) jo jo, mluvčí žen nepochybně jseš, ale je otázka jestli každá bude s tvým názorem a především "cítěním" plně souhlasit tip rád ti je dávám :o)

Matylda
20. 04. 2004
Dát tip
Nemluvím za VŠECHNY ženy, ani to nemám v úmyslu. Každý má právo na své cítění a vidění světa. Mluvím jen za ty, které smýšlí stejně jako já, ale neodvážily by se to ventilovat, protože jsou svázány dogmaty křesťanské morálky. A těch, co osobně znám a mají podobné myšlenky, je hodně. Takže berte mé sdělení jako názor jedné skupiny lidí. Jsem dost otevřená a to je stále kontroverzní jev.

Kytiii
20. 04. 2004
Dát tip
vidím tento "problém" naprosto stejně... s dodatkem, že některé ženy (holky, dívky) jsou stejné - omotají si kluka kolem prstu, a když chtějí vycouvat, diví se, že za nimi stále cupitá jako pejsek (a ne a ne ho uvázat jinde)... Jsem pro heslo: "Kamarád taky rád kamarádku na lehátku!" TIP

Bezinka
18. 04. 2004
Dát tip
Rozhodně zajímavá a v jádru pravdivá úvaha. Nejhorší ze všeho jsou lži a zbytečné iluze. Houpačka z citů, které ve skutečnosti ani neexistují. Chce to být fér a mít odvahu ....T

StvN
18. 04. 2004
Dát tip
Fascinuje mne, jak jsi se bez uzardění pasovala na mluvčí všech žen a znalce všech mužů.

Delahaye
18. 04. 2004
Dát tip
Ha ! :-) no, zajímavé, nesporně ... Tip za pečlivost a důkladnost a rozhodně AVI....

Craerassy
18. 04. 2004
Dát tip
Fascinuje mě, jak jsi to perfektně vystihla.:-))))) Tvá drzost je sympatická a mně osobně velmi blízká. Proto si dovolím avi na jeden klubík, který by o tuto perlu neměl přijít.:-))) tip a díky za avi!

Elyn
18. 04. 2004
Dát tip
Sorry, já jsem asi z předminulýho století..;) děkuju za avi, posílám dál... ale můj "chléb" tohle není..;)

Fou_
18. 04. 2004
Dát tip
haháááááá 8¨-)))) p.s. jenže já se směju všemu....

JiKo
18. 04. 2004
Dát tip
To je prča, rozdělení světa: ženy jsou hodné, muži zlí. Ono to opačně platí jakby smet a dokonce ještě hůř. Protože ženy jsou daleko zákeřnější ve svých schopnostech lovit :-)

Žena s tímto názorem je pro mě něco jako chlap - nesáhl bych na ni.

Elyn
18. 04. 2004
Dát tip
a chlap s tímto názorem je pro mě něco jako žena s tímto názorem - tedy nesáhla bych na něj :))) hlavně si to, Pišto, nepřeber obráceně :))

Jako že když jsem názoru opačného, tak na mě sáhneš ? To bych tě musel bacit ! Víš, ja nesnáším osobní kontak s ostatními.....

Elyn
18. 04. 2004
Dát tip
já jsem jen navázala na tvou "ženu s tímto názorem" a převlíkla jsem ji za chlapa... dyk říkám, že jsem z předminulýho století...

To by Tě taky mohla čekat poprava, pozor...!

Elyn
18. 04. 2004
Dát tip
poprava? Ne upálení?

Upálení leda sirkami. Ale to bys trpěla velmi, neb většinou fouká vítr, a sirky neustále zhasínají....

MKbaby
18. 04. 2004
Dát tip
Jů! Že bych požádal?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru