Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Loučení

19. 04. 2004
3
0
10728
Autor
machal

Psal sem to asi před 4 lety. Normalně básně nepíši a určitě pochopíte proč :) Hodně lidí tu píše hodně různých děl a tak sem si řekl, že to nikomu neublíží :)

Její tvář se plnila úzkostí a strachem.

Strachem se plníl i dívčí zrak,

když vedl jsem ji na její vlak.

 

Slzy již měla v obličeji,

to políbil sem ji naposledy.

Rukou pak dlouho mávala mi

v ní bílý šátek třímajíc.

To božské tělo, její vnady

neuvidím už nikdy víc.

 

V dálce mi mizí vzpomínka krásná,

klikatý had jí unáší.

Náhle však vznikla tu situace jasná.

Vždyť já jsem volný a bez dětí.

 

I přes slzy radosti oko mé vidí,

ležet tu na zemi šáteček bílý.

Ne kvuli vzpomínkám, ne kvuli citům.

Co do mě řezali jak tisíce břitů.

Nemoh jsem nechat ho ležet jen tak,

potřeboval jsem se vysmrkat.


Zolo
29. 04. 2005
Dát tip
Ale jo, ... zaujalo mě to*

machal
29. 04. 2005
Dát tip
zolo: haha dík.

pepička15
28. 04. 2005
Dát tip
Bukowskiho povídky jsou na mě moc silný kafe! třeba taková ´Láska za dolar a půl´... Asi mám slabej žaludek;) Když by měl člověk začínat s vážným k přístupem k životu už v mládí, tak by to skončilo špatně! Stačí, že si huntuje zdraví všelijakými jinými prostředky! :)

pepička15
27. 04. 2005
Dát tip
Nejsem literární kritik, nikdy jím asi nebudu, ale to by na druhou stranu nemělo vydit, protože na těhle stránkách nejde o vysoký umění:)v tuhle chvíli je ta básnička stará cca 5 let, Tobě bylo téměř osmnáct, teď je Ti de facto třiadvacet... a je to na Tvých dílkách poznat...Tohle je vyloženě pubertální básnička ( né že bych takovýhle básničky v současný době taky nepsala;0)... Ale je pěkná... díky poetickému začátku a absolutně nepoetickému konci to u mě evokovalo vzpomínku ná básničky Bukowskeho... Tak absurdní, až to dává smysl:) A abych nezapomněla: pěkný den! ;0)

machal
27. 04. 2005
Dát tip
No Bukowskeho jsem občas četl, ale povídky. A je docela zajímavej. Jo jinak máš pravdu. Záčátek poetický a konec má šokovat, ale nebyl to záměr. Já prostě máloco dělám vážně :)

machal
09. 09. 2004
Dát tip
Kdyby se dalo anonymovi odepsat napsal bych mu že to byl v podstatě záměr a vyplynulo to z mé povahy nic co není životně důležité dělat vážně :)

Mila_cik
20. 08. 2004
Dát tip
Ja se pobavila...a ona to chudak netusi..:-)

machal
20. 08. 2004
Dát tip
Mila - I ty jedna :_)

Mila_cik
20. 08. 2004
Dát tip
Co??? :-D

Abych to upresnila nechci se hadat a prit se o nejake pravde samozrejmne to ber tak nejak s rezervou myslim, ze jsem byla nespravedliva promin tak pa princezna budu rada kdyz se dozvim od tebe nejakou zajimavou kritiku

Jo asi tomu rozumis! Vis jak sem se citila pri psani,jasne tohle je velke basnicke umeni nemuzu se s tebou srovnavat.....

Jo asi tomu rozumis! Vis jak sem se citila pri psani,jasne tohle je velke basnicke umeni nemuzu se s tebou srovnavat.....

machal
15. 08. 2004
Dát tip
Princeznicka : spatne si me pochopila - nemyslel sem to tak ze by tve dilko bylo spatne. Jen sem mel ten pocit - chapes bylů to muj nazor :´) Jasne ze nemuzu vedet na co si myslela nebo co si citila a ani netvrdim ze tohle je nejaky extra kousek - sam sem rikal ze to je blbost. Taky nerikam ze sem lepsi nebo ze se se mnou nemuzes srovnavat - to sis nejak spatne vylozila :)

A jen tak mimochodem tohle se ti vynuceny nezda???

machal
14. 08. 2004
Dát tip
Princátko : těď nějak nevím na co narážíš? :)

machal
14. 08. 2004
Dát tip
Princátko : těď nějak nevím na co narážíš? :)

machal
14. 08. 2004
Dát tip
Princezna : Jo tak už sem se toho dohrabal - no ale tohle je jiné - to je staré, ale to tvý mi opravdu přišlo takové prostě jako by nuceně psané - jako by si urputně přemýšlela jak to tam procpat. Promiň ale prostě mi to vůbec nesedlo :)

arthamir
10. 08. 2004
Dát tip
to je moje řeč!!! život je tak nechutně vážný sám o sobě (stačí jen když se pořádně rozhlídneš tady), tak proč do toho ještě přilévat...? třeba se podívej na mě (ha ha haa) :-)

machal
09. 08. 2004
Dát tip
arhamir : kdyz sem byl mlady a tohle psal myslel sem si ze tim koncem sem to zase zkazil ale odhalil jsem svou povahu nikdy nic nedelat zcela vazne :)

arthamir
07. 08. 2004
Dát tip
konec je super, ha ha ha :-)

no, nevím... ale líbí se mi tam ten kousíček s klikatým hadem...

Hancii
21. 07. 2004
Dát tip
Myslím, žes popsal pocity své i její a platí to pro všechny věky *T

machal
21. 07. 2004
Dát tip
Dík - ale už si ani nemohu vzpomenout jestli sem to tenkrát psal kvuli nějaké nebo jen tak :(

Seregil
18. 07. 2004
Dát tip
Co k tomu dodat... prostě jednoduché... známé...

STRABA
22. 05. 2004
Dát tip
Seš dobrej, že to tak bereš. (O tipy nejde). Je to dost cinický a myslím, že v tom věku sem psal naprosto stejně. Obsahem i formou. Myslím že úplně přesně.

romi
15. 05. 2004
Dát tip
:-)))) ale zdá se mi to trochu drsný.

machal
07. 05. 2004
Dát tip
Ď..

Áda116
29. 04. 2004
Dát tip
Opravdu velicezajímavé... Čekala jsem něco co už bylo podané v několika verzích,a le tohle se liší.. *

machal
29. 04. 2004
Dát tip
Ada116: Ale to myslíš nejspíš jen ten konec, že je odlišný - ne jako celek :) Děkuji

Morasten
27. 04. 2004
Dát tip
smutné a zároveň vtipné jak ňáká parodie..T

machal
27. 04. 2004
Dát tip
Afreasa: odhadla si to vcelku dobre, ale na začátku je napsano, že jsem to psal před 4 roky :)

Ale jo, ten konec je fajn:)

Afreasa
26. 04. 2004
Dát tip
Machale - mně se to líbí, není to dokonalé - to ne, možná seš puberťák, možná to je sterý téma, ale je v tom něco, co semi fakt líbí

chalmin
25. 04. 2004
Dát tip
hehe 8^) fajné**

machal
25. 04. 2004
Dát tip
Dík

Noe1
22. 04. 2004
Dát tip
klub

machal
22. 04. 2004
Dát tip
Co?? Jakej klub - co to znamená???

Noe1
22. 04. 2004
Dát tip
Klub bláznů co vyhledávají na Písmákovi zmínky o hadech, ("klikatý had jí unáší"), případně celá díla. Do klubu se dostaneš tak, že klikneš na odkaz "Hadí plémě" který se objevil v hlavičce tvé básně. Pokud bys ale nechtěl být v naší společnosti, napiš a já tvoji báseň z klubu vyřadím. :)))

machal
22. 04. 2004
Dát tip
Ne, v pohode - já jen neveděl o co jde. Jsem v podstatě ještě čerství člen Písmáka a tak se seznamuji s okolím. Tak to je OK - klub mi nevadí a spíše mě těší zájem - Děkuji :)) "Hadu zdar" :)

machal
19. 04. 2004
Dát tip
KayTee: Tak tedy je ta báseň

KayTee
19. 04. 2004
Dát tip
Přijde mi to fakt vtipný ;o))) Ale úplně z toho srší puberta autora ;o) na tip to neni..ale fakt jsem se zasmála ;o)

machal
19. 04. 2004
Dát tip
O tip nejde :) A s tím názorem souhlasím. Je to psaný dávno kdysi a stejně sem a ještě dlouho budu puberťák a nikdo mi netvrďte že ne. :))

Snad to téma není nejnovější, ale avi

Craerassy
19. 04. 2004
Dát tip
Je to děsně úsměvný...milý..:-)

Cubeec
19. 04. 2004
Dát tip
musím potvrdit, je to staré "dílo" ale puberťák to je POŘÁD, NEŘÁD:))

machal
19. 04. 2004
Dát tip
Děkuji za vaše objektivní kritiky Cubeec: Nezlob nebo ti ukážu ZUBY :) Craerassy: Dík. Původně to mělo být dojemný, ale já už to mám v povaze dělat si srandu ze všeho a tak se mi to zkrátka zvrtlo. Ostatně to může Cubeec také potvrdit :)

Craerassy
19. 04. 2004
Dát tip
Tomu já docela rozumím.:-))

machal
19. 04. 2004
Dát tip
Už tě mám mezi oblíbenými autory a hned jak budu mít trochu čASU - což bude nekdy v průběhu týdne, tak se na tebe vrhnu a pročtu tě ať vím co jsi zač :)

Craerassy
19. 04. 2004
Dát tip
Ale mezi oblíbené se dávají jen oblíbení, ne ti, co je ještě neznáš.:-))))

machal
19. 04. 2004
Dát tip
Je mi to jasny, ale máš méno, který bych si nepamatoval - promiň - a nechce se mi to někam psát a tak to řeším takhle. Jestli ti to moc vadí tak si tě tam odtud zase hned vymažu až tě dočtu, ačkoliv pak už tě teoreticky budu znát, tak bych tě tam mohl nechat :)) No a myslím si, že nebudeš psát špatně, ikdyž si tam toho o sobě jako o autorovy moc neřek :)

Craerassy
19. 04. 2004
Dát tip
Neřekla, machale...tak aspoň víme, že máme opačná pohlaví:-))))

machal
19. 04. 2004
Dát tip
Fajn - aspoň něco :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru