Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cibolavá

Výběr: dapler
19. 04. 2004
10
0
6557
Autor
angelik

V jalubí

tvého já

mramorová

pradlenka pálí.

Jako okovaná

těžkne, padá,

v oku chmýří -

vzlétne,

dech pod sukénkou

tají.

 

Plachetky na vodě

plujou, plujou

a ryby dole

opentlí je hubičkama

zelenavou stuhou,

aby věděla,

že zábal na nohy

je hotový

a ty můžeš chodit

po trnité trávě

bos

a sám.

 

Jsem jedna z

pradlen

našich chodidel.

 

Až duše si

prošlapem,

nezhoří.


dapler
27. 01. 2005
Dát tip
*

4/5+T ...

angelik
24. 04. 2004
Dát tip
joj, no ty mi ale děláte radost takhle mě rozpitvávat a ještě k tomu pod mým "dílem" a ještě k tomu veřejně...!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) ach jo, sidsid, asi tě brzy kopnu do*iť*iť...:)

zuzuzu
24. 04. 2004
Dát tip
nepíše se to neshoří?... vždycky tam máš tu tělesnost.. proto jsem o ní taky psal ve svojí poslední básni... je přítomná, ale je to jediný téma, to se mi nelíbí, myslím, že toho můžeš říct víc.. i když báseň je hezká

angelik
24. 04. 2004
Dát tip
někdy je tam tělesnost, někdy erotika, nebaví mě psát všeobecné věci, o kterých nepřemýšlím jen proto, abych nebyla stále monotónní...je to stejně vesměs jedna jediná sbírka, která má společné téma - lásku, milování, erotiku...blablabla...a tak:) takže proto.. a díky:)

zuzuzu
24. 04. 2004
Dát tip
já vim.. nemluvím o nějakých abstraktech, ale že tvoje témata jsou erotika-tělesnost-to je fajn, toho se drž, jen si myslím, že někdy to postrádá něco víc víc, což je jen otázka času...

angelik
24. 04. 2004
Dát tip
víc víc co? čeho? držet se budu vždycky jen toho, co bude pro mě v tom období podstatné a intenzivní. Až budu mít zase sebevražedné sklony, napíšu něco o tom, jak to tu nedávám a ani zvládat nechci, až udělám maturu a půjdu to zapít, tak napíšu něco jako anakreonskou poezii a až nebudu cítit nic, tak přestanu psát... tak jo...:)

sidonia
22. 04. 2004
Dát tip
do zpráv by to nebylo ončo, slečno Tončo:))) Hňusňákovsky..? Ale fuj, takhle dáma nemluví:)) No a ohledně toho, co si budou ostatní myslet...ale no tak, nebudeme si hrát, jakože to snad není pravda, že ne?:)))) aramis... tak trochu:)) potvora to je, divný vlasy nemá, křivé nohy má, nešilhá, protivná je a zpívat umí:))) (angeliku ty si moc naděje nedělej, jistě sis všimla, že oprava tvého "já" a tcých kvalit je uzpůsobena.. "ano-ne". tzn.... aby byli spokojení všichni, je to taký kompromis.. jedno popřu, druhé ne, další jo, další ne.. atd atd:)))) hehe, todle mě baví:))))) teď to uvedeme na pravou míru:(( angelik není potvora, opakuji,není!, vlasy má pěkné (i když, uznej, já mám lepší), nohy má moc hubené a šilhat? Ne, nešilhá:) protivnáje jen někdy a zpívat... no, to nechám bez komentáře:) Doufám, aramisi, že tě potěšil angelikuv, nejen psychologický, rozbor:)))

aramis
22. 04. 2004
Dát tip
sidi: aha :o) takze: 1, vlasy ma skoro tak skvele ako samotna Sidonia Dokonala :o) 2, nohy tenucke (...a obidve su tenucke? a su vobec dve?:o))...) 3, chvalabohu neskuli (nesilha, pozn. prekladatela) 4, obcas je protivna (=> inak vacsinou je mila) a 5, o jej spevackych schopnostiach neviem nic, len to, ze spieva bud uplne vrazedne dobre, alebo uplne vrazedne, lebo inak by si to tu nespominala... ...takze takto sme ju rozborom v piatich bodoch rozborili a teraz budem zrejme osol aj ja... :o))

aramis
21. 04. 2004
Dát tip
...a nie je to pravda? ;o))) k basni: nepochopil som, hmm ;o)

Lyryk
20. 04. 2004
Dát tip
název je pěkný

blondie
20. 04. 2004
Dát tip
v jalubí vého já*

sidonia
20. 04. 2004
Dát tip
tý jo to sou seky:))) Seš Pražanda, hehe:)))) ----no, to bylo málo ke kritikám.. -----k dílku.. v Jalubí?:))) Né, sranda... je to moc pěkný, některý části víc než víc, třeba ta, kterou vypsal Noe a synáček. Další povedený kousek *t

Elyn
20. 04. 2004
Dát tip
v jalubí tvého já a plachetky na vodě plujou plujou... *

Jeheheman
20. 04. 2004
Dát tip
AŤ pátrám v palici sebevíc... kruci, já vůbec nevím CO JE TO JALUBÍ!!:-))

Simona
20. 04. 2004
Dát tip
Moc pěkná ;o)*t

sidonia
20. 04. 2004
Dát tip
Jeheheman... Jalubí je obec, vesnička, spíš pár domků kolem cesty. Ale angelik asi TOHLE Jalubí nemyslela:)))

Jeheheman
20. 04. 2004
Dát tip
sidonia: no dobře, tak který myslela:)))

angelik
20. 04. 2004
Dát tip
angelik tady ještě stále je a nebude vysvětlovat pojem jalubí:)) ale bavte se klidně dál:)

sidonia
20. 04. 2004
Dát tip
angelik sám neví:)) angelíčku, slibovaná kritička, jo, broučku??:))) seš potvora jako vrata, máš divný vlasy, křivé nohy, šilháš a celkově si nejprotivnější člověk na světě. Taky není nic horšího, než tě slyšet zpívat. Tak. A basta fidli. Ty víš, za co to je.(ale je to lepší než tě jen ta poslat někam.. víc mě to "uspokojí"...:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

angelik
20. 04. 2004
Dát tip
ty osle!!!!! kdybys mi to poslala aspoň do zpráv!!:) ne, ty to prostě hnusňákovsky švihneš sem a teď si ještě všickni budou myslet, že je to pravda a či čo:)...pifpaf a angelik ví:)***

Znalkyně
19. 04. 2004
Dát tip
Jste zrejme Prazak, protoze tomuto moc nerozumim.. Je to trosku jiné nárecí.. U nás v Rakovníku se mluvi jinak..Precte si moja díla

Craerassy
19. 04. 2004
Dát tip
Plachetky na vodě plujou, plujou a ryby dole opentlí je hubičkama Andílku, krásná je...tip:-)

Konec je o ničem. Ale to ostatní dá se číst.

angelik
19. 04. 2004
Dát tip
Znalkyně: ouha...teď nechápu já vás. ne, Pražák nejsem. Crae: děkuju ti za to tady všechno moc:) Zamr_mn: mě se nezdá o ničom. Ale díky

Craerassy
19. 04. 2004
Dát tip
Znalkyně je trošku mimo, zdá se.:-) A já si tady u tebe objednávám zase nějakou erotiku v poezii, joooo?????:-))

synáček
19. 04. 2004
Dát tip
„a ty můžeš chodit po trnité trávě bos a sám…“ Tak tahle je moc krásná celá... TIP...a díky!

Noe1
19. 04. 2004
Dát tip
Až duše si prošlapem, nezhoří. ... a mnoho dalších nádherných obrazů *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru