Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Knoflíček

21. 04. 2004
3
0
2855
Autor
andromeda

Pro děti.

Jednou v létě tolik pršelo, že Pavlínka nemohla jít ani ven. Oblékla si teda šatičky dlouhé až na zem, co jí ušila babička. Byly celé růžové, krajkové, ale hlavně s krásným knoflíčkem u krku. Ten se Pavlínce moc a moc líbil, ani Zuzance ho nedala, když ji o něj jednou prosila. Měla ho moc ráda. Pak si Pavlínka dala na hlavu starý slaměný klobouk po babičce a hrála si na princeznu. Jak si tak hrála a poskakovala, nevšimla si, že se knoflík utrhl a někam zapadl. Oh, to bylo neštěstí, to bylo breku! Babička přiběhla celá polekaná, co se to děje . Pak obě hledaly po zemi, na stole, v truhlici i na okně, zkrátka všude, ale nic nenašly. Pavlínka vyplakala snad kyblík slz, až milovaný knoflíček konečně našla! A víte, děti, kde? V pelíšku u kocourka Mourka. Tak se mu zalíbil, že s ním usnul a spokojeně si předl. To bylo radosti! Babička knoflík znovu přišila, ale tentokrát pevněji. Pavlínka šatečky pěkně složila a schovala do truhly. Má je připravené na příští hraní, až venku zase bude pršet.

      Taky máte, děti, nějakou svoji oblíbenou věc, jako Pavlínka?


Robinia
15. 09. 2004
Dát tip
S mojí dcerou jsme často probíraly knoflíky, máme jich plnou krabici. Tip

Hermann
22. 04. 2004
Dát tip
Máme, najradšej keď nám rozprávaš takéto pekné rozprávky....Hermann

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru