Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ranní mylníky

21. 04. 2004
2
0
5696
Autor
Bebitka

kolem čeho bloudíte vy?

švadlenka Věrka

(hned na rohu)

 

cukrárna Katka

(dnes čerstvý medovník)

 

koňská kližka

(99 korun za kilo!)

 

nevěsty v zahradách

(drobí na trávu)

 

mezinárodní oční banka

(pořád doprava)

 

Zetor 5211

(oranžový)


Perchta
07. 08. 2004
Dát tip
ftipne ftipne

ulita
26. 04. 2004
Dát tip
tornáda se taky jmenují po ženách... tady je krásně vidět, kdo rozhoduje!

drfaust
26. 04. 2004
Dát tip
no jasně:) žena jako majitelka všech zbraní:) jsně... jak Věra tak Tamaramohou být využívány i civilně... akorát, že z konstrukce vyplývá primárně vojenské využití v civilních službách totiž nemá smysl konstruovat tato zařízení jako mobilní... (Tamara sama o sobě je komplex u místěný na osmi vozech T 815! + nějaká menší doprovodná... to prostě v civilu nemá smysl... tam by stačilo postavit si tři pevné stanice) mimochodem umožňuje rdiolokační sledování prostoru o poloměru 500 km AČR vlastní dvě Tamary a kolik kopily Věr to nevím... předpokládám, že opět dvě... Věra je modernizovaná varianta Tamary:))))!

ulita
26. 04. 2004
Dát tip
nech si ty přednášky...

drfaust
26. 04. 2004
Dát tip
hovk:)

drfaust
25. 04. 2004
Dát tip
Věru prodali do Číny? no v Pardubicích z toho maj jistě radost... sledoval jsem osud téhle firmy s obavami... a ten můj kolega, kterej dělá ty stěžně na plachetnice... oni na ni dělali nějaký kompozitní kryty... to je ta úchylná československá tradice pojmenovávat zbraně po ženách:)) Tamra, Věra, Dana, Zuzana...

Bebitka
25. 04. 2004
Dát tip
Tamara nejni zbraň, ale radar, ne-e?...

Vio
23. 04. 2004
Dát tip
Po mně a po bráchovi se taky jmenuje kdejaký kostel ;-)))

Bebitka
23. 04. 2004
Dát tip
pche, co mám říkat já? ... kdejaká ulice, kaplička, vesnická vodrhovačka... :)))

Vio
23. 04. 2004
Dát tip
Co máš proti vesnickým vodrhovačkám?! ;-))) Když se u nás chlapi poperou, tak jenom nožem a nebo sekerou! ;-)

ulita
23. 04. 2004
Dát tip
Buďte rádi, aspoň všude nemáte palcový titulky "Věru prodali do Číny"...

Bebitka
22. 04. 2004
Dát tip
checht, někde v centru je dokonce bistro u papoucha a bar u kocoura :))) a určitě by se našli etě jinší, to chce s foťákiho inštrumentem šmejdit a hledat

drfaust
22. 04. 2004
Dát tip
jestli teda ještě mohu... je tu Faustův dům...a vedle něj Faustova pizzerie ale podle lukáše se tu nic nejmenuje...

Bebitka
22. 04. 2004
Dát tip
ine, na Václaváku je Agentura "Lukas", s.r.o. :) a každej druhej se tu ´menuje Lukáš Vaculík a tak :))

drfaust
22. 04. 2004
Dát tip
no dík tak ještě pocit bezvýznamnosti za to jméno ...ale co už to... mimochodem kolem mě je hodne stromů samý javory, lípy, břízy...

Lasy
21. 04. 2004
Dát tip
dobrý nápad barevné zpracování sice přiléhavě sedí k jednotlivým částem, ale ve výsledku se mi líbí jen ten oranžový zetor . . . Lasy

Bebitka
21. 04. 2004
Dát tip
Lasy: mi tak, ten se poved :))) (dík za počtenou :))

Lasy
21. 04. 2004
Dát tip
neděkuj - beru svou práci redaktora vážně :o) víš co mne napadlo? napsat to všechno jednou barvou a nechat jen ten oranžovej traktor - byl by to zajímavý závěr, ne? Lasy

Bebitka
21. 04. 2004
Dát tip
Lasy: to zní sice jako lákavé řešení, ale nedokážu upřednostnit jednu barvu (byť svou nejoblíbenější) před ostatními... dost na tom, jaxem se sama se sebou neshodla na barvě "oční banky"... právě proto jsem to frkla do kategorie "blbůstek", abych to nebrala moc vážně :)) ps: a to si představ, kdyby ten kůň byl grošák! ;-)

drfaust
21. 04. 2004
Dát tip
:))) jo na to krejčovství jsem taky vždycky...

Vio
21. 04. 2004
Dát tip
Asi se budu muset cestou kouknout... ale bojím se, že v mém seznamu budou samé hospody ;-))) Rozhodně tam bude Černá kočka ;-)))

drfaust
21. 04. 2004
Dát tip
když ty chodíš asi dolů ne? Černou kočku mám moc rád... maj tam fantastickej hermelín... skoro tak dobrej jako U Sadu

Vio
21. 04. 2004
Dát tip
Doktore, no jistě... ;-) Já jsem měl taky na mysli svůj seznam. Trasu kopírovat nebudu ;-)

Bebitka
21. 04. 2004
Dát tip
mi tak napadlo, že "ranní smilníky" by znělo líp... protože ten medovník! no páni! :)))

drfaust
21. 04. 2004
Dát tip
Kolem čeho bloudíte vy? Už jsme doma - Uši (Indies records, 1999) Tenký led Pochybujeme - pohybujeme se ! Ale všude je všude je velice tenký led ! K ránu malé děti spánek jen předstírají Krouží očima pod víčky jak v beznaději K ránu malé děti kráčí po tenkém ledě Touží se raději nikdy nic nedozvědět Pochybujeme - pohybujeme se ! Ale všude je všude je velice tenký led ! K ránu malé děti cítí se nepotřebné jak věci na zemi jež nikdo neuzvedne K ránu malé děti vznáší svou prosbu jemně: skončit už jednou s tím: "pochybujeme" ! Pochybujeme - pohybujeme se ! Ale všude je všude je velice tenký led ! Pochybujeme - pohybujeme se ! "Pochybujeme !" ať žijou Teplice:)))

Bebitka
21. 04. 2004
Dát tip
teplice forever!!! :-)) dík sváťo... totiž drfauste :)))

drfaust
21. 04. 2004
Dát tip
ale já se jmenuju Honza!

Dero
21. 04. 2004
Dát tip
Milé, pěkné ... přítulné ... ;o))

květinářství Karolína (bereš mi nápady :) chtěla jsem si tyhle jmenný obchůdky a firmičky vyfotit a obdarovávat stejnojmenné kamarády... a ta švadlenka je ironie osudu, ruční práce jsem nenáviděla už na základce!!!)

Noe1
21. 04. 2004
Dát tip
Takhle krásně barevné jsou po ránu Teplice? Nebo snad Nusle???? Pozdavuj koníčka *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru