Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Msta

Výběr: Petr_Pan
23. 04. 2004
10
0
13598
Autor
Empty

Předem bych se rád pochlubil, že v povídce tentokrát nikdo nezemře. Zato je však úchylnější než ostatní mé věci:)))

  Rozhodl jsem se, že si dnes udělám pěkný den. V práci jsem si vzal volno, koupil si basu piv a z videopůjčovny donesl pár zajímavých pornosnímků. Manželka bude celý den v práci, takže možná sáhnu i do svých úspor a objednám si nějakou rajcovní lehkou děvu. Bude to zkrátka příjemně prožitý den. Po týdnech, strávených otrockou prací pro nadnárodní koncern, si to určitě zasloužím.

  Rozvalím se tedy na gauči, otevřu první láhev piva a pustím první film. S pomocí anglicko-českého slovníku si přeložím jeho název. Film se jmenuje "Utopena v semeni a vlastní šťávě", což mi zní docela slibně. Při jeho sledování zjistím, že hlavní představitelka Edna je velmi talentovaná herečka. Působí dojmem nezletilého děvčete, což mi připadá poměrně vzrušující. Je to drobná blondýnka se dvěma roztomilými copánky a sponkami ve tvaru berušek. Na sobě má růžovou sukénku, oranžové tričko se sluníčkem, červené sandálky a žlutou aktovku. V úvodní scéně, kdy do jejího bytu přijde nadržený poslíček s pizzou, si počíná spíše průměrněji. Nadchne mě však ve scéně, kde uspokojuje pět chlapů najednou - poslíčka s pizzou, instalatéra, opraváře praček, policistu a pošťáka, kteří se u Edny sešli vlastně úplně náhodou. Trochu mě zamrzí, že film má smutný konec a hlavní představitelka se utopí v semeni a vlastní šťávě.

  Když pohlédnu na svůj rozkrok, zjistím, že už jsem docela nadržený, proto neváhám a okamžitě strčím do videorekordéru další kazetu. Film se jmenuje "Zorka mstitelka". Hlavní představitelka je rovněž sympatická, i když působí poněkud drsnějším dojmem než Edna. Má na sobě černou lesklou kombinézu s otvory v oblasti poprsí a pohlaví a na hlavě klobouk. Nadchne mě především při scéně, kde usouloží k smrti bandu grázlů, kteří chtěli vykrást místní banku. Po této části filmu začínám být opravdu hodně nabuzený, zvednu telefon a zavolám do Eskort servisu, ať mi hned pošlou nějakou dívku s lesklou černou kombinézou s otvory v oblasti poprsí a pohlaví. Je mi oznámeno, že do půl hodiny je u mě.

  Potěšeně se posílím další lahví piva, chystám se pustit další videokazetu, ale najednou mě vyruší rachot zámku. Poté uslyším kroky, které v kuchyni ustanou. Připlížím se ke dveřím a nahlédnu škvírou dovnitř, kde spatřím svoji manželku, jak nervózně poklepává nohou a hledí na hodinky. Netuším, co se děje, proto se rozhodnu vyčkávat, co bude dál. Zanedlouho zaslechnu zvonek, manželka nadšeně vyskočí ze židle a běží otevřít. Zaslechnu mužský hlas: "Tady je ta pizza slečno!" Manželka asi měla hlad. Proto byla tak nervózní. Najednou však uslyším, jak říká: "Stando, ty si tak originální! Ta uniforma poslíčka ti vážně sekne!" Ani nevím proč, ale vybaví se mi jedna ze scén z prvního snímku. Uniforma na Standovi moc dlouho nevydrží a podnikne s mojí ženou rychlovku na kuchyňské lince. Naštvaně si pomyslím, že jsem si žádné filmy ani nemusel půjčovat, otevřu si další lahev piva a usilovně přemýšlím, co udělám.

  Po chvíli mě napadne, že oba se zřejmě nespokojí jen s rychlovkou v kuchyni a určitě zamíří i do ložnice. Rozhodnu se, že se schovám do skříně v ložnici a budu prozatím sledovat, co se děje. Pro jistotu si vezmu s sebou dvě lahve piva. Sedím ve skříni a za chvíli se mé očekávání skutečně naplní. Standa povalí moji manželku na mou postel a začne si s ní hrát prstama a jazykem. Ač nerad, musím uznat, že to chlapci opravdu jde. Počíná si velmi zručně, což docela dobře dokazuje i výraz v obličeji mojí chotě. Především v práci jazykem vyniká, což dokazují manželčiny vzdechy a výkřiky. Při samotné souloži zvolí naprosto ďábelské tempo, já si ve skříni otevírám pivo a najednou mě napadne docela zajímavý plán. Čekám na vhodnou chvíli, kdy ho uskutečnit a ještě si v hlavě utřídím, jak ho provedu. Pohled na manželku se Standou mě docela nabudí a já jsem opět vzrušen. Oba v té chvíli vystřídají misionářskou polohu za polohu "zezadu", což jsou ideální podmínky pro můj plán. Potichu se přikradu těsně za Standu, rozepnu si poklopec a prudce vrazím svůj tvrdý úd mezi jeho chlupaté půlky. V tom samém okamžiku začnu třepat s lahví s pivem, zacpu hrdlo prstem a hned po vysunutí svého údu vrazím Standovi flašku tam, kde právě před chvílí můj úd byl. Standa zaječí, rozběhne se k oknu a vyskočí z něj. "Škoda, že bydlíme v přízemí," pomyslím si. Přísně pohlédnu na svojí vyděšenou ženu, vytáhnu ze skříně druhého lahváče, začnu jím třepat a prohlásím: "Teď jseš na řadě ty!"

  Než však stačím cokoliv podniknout, zazvoní zvonek a já jdu otevřít. Bude-li to Standa, jsem odhodlán ho zabít. Otevřu dveře a spatřím dívku s lesklou černou kombinézou, s otvory v oblasti poprsí a pohlaví. Než stačím zabouchnout a dělat jakoby nic, přijde moje manželka a překvapeně na dívku pohlédne. Zachová však klid, vstřícně se usměje a zeptá se ženy: "Dáte si pivo?"


sidonia
13. 10. 2005
Dát tip
zbrojni prukaz na tvou faktazii... jinak to nevidim silneny a silene dobry *t

Eileen
18. 05. 2005
Dát tip
ježišiiiiiiii!!!!!!!!!!!! si snad ty stany rozmyslim nebo co.... :))))))))))))))))))))))))

Empty
18. 05. 2005
Dát tip
Cože??? :,-((( To sem napsal dávno, nemůžu za to, že mě takový věci napadaj:))

Petr_Pan
06. 05. 2005
Dát tip
doplňuju o Véčko - tahle je prostě nejlepší - vždycky mě rozpláče ;-))

Empty
28. 03. 2005
Dát tip
Petr chtěl, abych ti na to poslal avi gábi, tak tady je:-)

gabio
28. 03. 2005
Dát tip
gábi nebrat ok, dik. chces tipa hned, nebo si to mam precist:)))?

gabio
28. 03. 2005
Dát tip
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) HUKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT Fakt jsi me dostal:) t

Pandora_T
14. 02. 2005
Dát tip
snad teda nejsem úchylná, ale je to dost v pohodě....:0) super konec

Petr_Pan
05. 02. 2005
Dát tip
lidi jsou pitomý - tahle je rozhodně z těch nejlepších a .. mě dostala snad nejvíc - přiznávám se - jsem úchyl - jo .. ;-)) TIP + mezi nejoblíbenější ;-))

Mno, teď mi leží Bukowski na stole a když ho čtu, jsem napjatá, kam zas vloží to své "šoustání". Já být sprostá neumím. Jsem ráda, že tu nikdo nemusel urgentně umřít. Ale tipa nedám.

Drsná pomsta :o)) ***

ondrech
13. 11. 2004
Dát tip
uchylný, ale dobrý.***TIP

cmukina
25. 09. 2004
Dát tip
ech....tie konce ma nadchynaju

Empty
19. 05. 2004
Dát tip
nestraš porád bubáku, já se s nikým nesrovnávám. to že řeknu, že Bukowski píše taky vulgárně není žádné srovnání...

bubakoff
01. 05. 2004
Dát tip
Elyn, ty nemáš ráda bukwáče??....no, ženský ho moc nemusej, to mám vysledovaný.....:o)čoveče empty, to je dost smělý se srovnávat s Bukowským......sebevědomí ti tedy nechybí...:o)

Empty
30. 04. 2004
Dát tip
Přečtěte si něco od Bukowskiho, ten dokonce používal vulgarismy, otevřeně psal o svém "stříkajícím ptáku" a jeho role v litratuře je neocenitelná. tohle není žádné porno!!! copak to nevidíte?:(((

Elyn
30. 04. 2004
Dát tip
Neřekla jsem přece přímo porno... nemám ráda Bukwáče...

j_i_r_i_k
26. 04. 2004
Dát tip
Hlubší kritika? Kolik, patnáct, dvacet, dvacet pět cenťáků? Mno, možná je to úchylnější než Tvé ostatní věci, ale úchylné to není... A toho mrtvého si tam dát mohl, čtenář je na to zvyklý,. stačilo se přestěhovat o tři patra výš :)...

Elyn
24. 04. 2004
Dát tip
když to srovnám z předchozíma, vydržel ti děj pohromadě a žádný zelený králící či co.. úchylnější není... jen má pravdu malej muž, právě rozhněvanej..;)

Empty
24. 04. 2004
Dát tip
nemyslím si...

Elyn
24. 04. 2004
Dát tip
nevím, co si nemyslíš...?

Black_Bart
24. 04. 2004
Dát tip
Málo úchylné. Sliboval jsi, že to bude to neúchylnější, co jsi kdy napsal. Čekal jsem úchylárnu tak úchylnou, že bude nejúchylnější ze všech úchylných úchyláren. Avšak tato úchylárna není dostatečně úchylná na to, aby ji bylo možno považovat za nejúchylnější úchylárnu ze všech nejúchylnějších uchyláren. Chápeš, co chci říct??? Předpokládám, že umíš psát mnohem úchylněji, dokonce bych se odvážil tvrdit, že umíš psát nejúchylněji ze všech. Tak se toho, sakra, neboj ! Pusť se do toho, my všichni ti věříme a stojíme za tebou.

Možná ne mimo pro všechny, každopádně pro mě mimo určitě. Ale jak jsem napsal, do časáku v pohodě...

Hip_Zdenda
24. 04. 2004
Dát tip
Spíš prasárna, než úchylárna v Emptyho smyslu slova :o) Ale líbí se mi nápad s tou pomstou Standovi :o))

Empty
24. 04. 2004
Dát tip
Nemyslím si, že by to bylo dobrý do erotickýho časáku. Bukowsku psal básně o sexu a to leckdy velmi vulgární formou a tiskli ho i seriozní umělecké časopisy... Black Bart: Umím psát velmi úchylně, ale to už na Písmák skutečně nepatří:))))

Arien
24. 04. 2004
Dát tip
Hmmm Stylově se mi to líbí a eště víc se mi líbí, že to nedovedl do konce s manželkou a pivem (pane bože!), ale i podle mě to fakt spíš patří jinam Psát o sexu a psát porno je rozdíl!

bubakoff
24. 04. 2004
Dát tip
v Českých ložnicích by to někdo ocenil....

sicco
24. 04. 2004
Dát tip
no sice ti už to porno poslední dobou leze trochu na mozek, ale asi jsem si tu našel dalšího oblíbence

Do nějakýho erotickýho časáku by to byla dobrý, ale tady je to fakt mimo… :(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru