Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uvěřitelná pohádka o Avii, věži a šroubováku

27. 04. 2004
5
1
6581
Autor
JiKo

Zadání znělo pohádka uvěřitelnější než to že Hůlka se vys... pošmajchloval s Bílou a na slova Avie, věž a šroubovák. Čas tvorby 6,5min online do chatu.

Byla jednou jedna Avie a chtěla se rozhlídnout do kraje z vysoké věže. Dlouho přemítala jak to udělá, ale byla širší než schodiště a kola po schodech ne a ne vyjet a tak musela zůstat dole. Až jednoho dne jí poradil potulný pocestný Otec Fura. Myšlenka dne je to co tě vynese na věž. Avie zaplesala. A tak se stalo. Stará Avie si vzpoměla na jednu svou generální opravu, vytáhla z bedny nářadí šroubovák a počla se rozebírat a nepřestala dokud nebylo hotovo. A hle, veškeré díly již byly malé a úzké a do točitých věžních schodů se pohodlně vešly. Áaaaaaaaaaaaaaaaaaaachchchchch, vykřikla Avije nádherou, to když se její sen proměnil ve skutečnost. Byla nahoře na věži, zase složená a dívala se do kraje.

Potulným turistům sice na pískovcové věži něco nehrálo, ale modrá tečka na jejím vrcholu byla šťastná.


1 názor

JiKo
01. 05. 2004
Dát tip
cmuky: Avie jsou většinou modré a když je něco hoooodně daleko je to hoooodně malééééé :-) Něco jako v té otázce: Jak poznáš na 200 metrů pomeranč od citrónu? - Špatně :-) maia: Vidíš k čemu jsme se pomocí psychoanalýzy dostali :-) Kdoví jak vlastně vznikla auta...dodnes má prý každé pod kapotou nějaké ty koně :-) Jinak všem potěšeným děkuju a potěšili jste mě - kruh se tedy uzavřel :-)

maia
01. 05. 2004
Dát tip
Jiko, aj ty si ma potesil. :-) Podstatne vsak je, ze je stastna Avia. :-)

cmukina
01. 05. 2004
Dát tip
aha.. :-))) uz viem

LaMouette
30. 04. 2004
Dát tip
Jiko.... tiky tiky za ni.. potesila.. :-)))

cmukina
30. 04. 2004
Dát tip
ta princezna bola bodka?

maia
30. 04. 2004
Dát tip
:-) aha, takze Avia mala traumu, alebo nenaplnenu tuzbu z minuleho zivota, ked bola este konom. :-) *

aramis
29. 04. 2004
Dát tip
hmm... nech zije... :)

innocente
29. 04. 2004
Dát tip
...a ten šroubovák pak asi zpravil tebe...:)

VenusHalley
29. 04. 2004
Dát tip
v Kodani ( tusím ) je vež kam nevedou schody ale spiralovita rovina... tudiz by to tam vyjela. Ale ja bych to nezkousela... no jinac- :)))

JiKo
29. 04. 2004
Dát tip
A není tam zákaz vjezdu?:-)

VenusHalley
29. 04. 2004
Dát tip
to nevim... ale ve stredoveku se tam jezdilo na koních:)

johanne
27. 04. 2004
Dát tip
hm... 2/5

Víla
27. 04. 2004
Dát tip
;)))))))))))))))

idle
27. 04. 2004
Dát tip
líbí*

to je jetýý!:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru